Pokles otáček po nastartování chladného motoru
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 182
- Registrován: 24.05.2012 21:20
Pokles otáček po nastartování chladného motoru
Poradil by mně někdo čím je způsobený pokles a kolísání otáček (někdy zdechnutí) po nastartování chladného motoru - cca půl minuty, než "si to sedne" a ustálí se? Jednou se mi stalo i to, že sem z kopce brzdil motorem, pod kopcem z cca 3 tisíc otáček vyšlápl spojku abych podřadil a zabočil na křižovatce a otáčky klesly tak nízko, že motor zdechl. Dělalo mi to dřív i na felicii 1.6, nejvíc v zimě a v servise mně řekli, že je potřeba seřídit vstřiky a ventily...Díky za radu
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru
chtělo by to vyčistit a nastavit klapku
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru
Mohl bych se zeptat nebo aspoň být odkázán na nějaký návod pro lajky jak nastavit tu klapku?
-
- Řidič
- Příspěvky: 182
- Registrován: 24.05.2012 21:20
Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru
čím to, že do nedávna to bylo naprosto v pohodě a pokles se neprojevil ani trochu? Najednou to začalo...je něco, čím se ta klapka zanáší víc, než by bylo zdrávo? Mám na mysli např. držení motoru v neideální otáčkách (třeba při záběru), nebo jaký na to může mít vliv pohon na LPG (občas naberu plyn, který asi nebude příliš kvalitní)?
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru
to že se zanáší klapka je standardní záležitost a nic s tím neuděláš - je to způsobeno tím, že odfuk kliky je přiveden zpět do sání pred klapku, tudíž v klapce ulpívá olejová mlha, která to po čase zasviní tak, že si klapka neví rady a dělá kraviny.
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Pilot
- Příspěvky: 817
- Registrován: 10.07.2008 21:52
Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru
Klapka se nastavuje sama alespoň u 1,8 20v Turbo
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru
odpoj baterku na pul hodiny a pak to jed projed do plnych ona si nacte hodnoty sama
.
- johnns
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: west
Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru
To Gixxer: vím, že do aut děláš, takže jen chci utvrdit, že tenhle postup s odpojením baterky fakt nahradí nastavení základních hodnot ve Vagu?
-
- Pilot
- Příspěvky: 817
- Registrován: 10.07.2008 21:52
Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru
Baterku můžeš uplně normálně odpojit,nic se nestane,já když jsem kupoval novou baterku tak jsem si na info raději volal do VW a tam mi řekli že u benzínových motorů 1,8 20v Turbo se klapka nastaví sama a nemusí to být odpojené půl hodiny a ani se nemusí motor vytáčet do červených.Stačí jen při startování nechat klíček trošičku dýl v první poloze (jak se rozsvítí kontrolky).