Pokles otáček po nastartování chladného motoru

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
jan4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 182
Registrován: 24.05.2012 21:20

Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od jan4motion »

Poradil by mně někdo čím je způsobený pokles a kolísání otáček (někdy zdechnutí) po nastartování chladného motoru - cca půl minuty, než "si to sedne" a ustálí se? Jednou se mi stalo i to, že sem z kopce brzdil motorem, pod kopcem z cca 3 tisíc otáček vyšlápl spojku abych podřadil a zabočil na křižovatce a otáčky klesly tak nízko, že motor zdechl. Dělalo mi to dřív i na felicii 1.6, nejvíc v zimě a v servise mně řekli, že je potřeba seřídit vstřiky a ventily...Díky za radu
Passat B5.5 2.3 V5 136kw 4motion Highline + Phoenix 17" + Prins VSI
ObrázekLPG

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od xerxes »

chtělo by to vyčistit a nastavit klapku

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od Bazim »

Mohl bych se zeptat nebo aspoň být odkázán na nějaký návod pro lajky jak nastavit tu klapku?
Obrázek

jan4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 182
Registrován: 24.05.2012 21:20

Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od jan4motion »

čím to, že do nedávna to bylo naprosto v pohodě a pokles se neprojevil ani trochu? Najednou to začalo...je něco, čím se ta klapka zanáší víc, než by bylo zdrávo? Mám na mysli např. držení motoru v neideální otáčkách (třeba při záběru), nebo jaký na to může mít vliv pohon na LPG (občas naberu plyn, který asi nebude příliš kvalitní)?
Passat B5.5 2.3 V5 136kw 4motion Highline + Phoenix 17" + Prins VSI
ObrázekLPG

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od Dymák »

to že se zanáší klapka je standardní záležitost a nic s tím neuděláš - je to způsobeno tím, že odfuk kliky je přiveden zpět do sání pred klapku, tudíž v klapce ulpívá olejová mlha, která to po čase zasviní tak, že si klapka neví rady a dělá kraviny.
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Hudy
Pilot
Pilot
Příspěvky: 817
Registrován: 10.07.2008 21:52

Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od Hudy »

Klapka se nastavuje sama alespoň u 1,8 20v Turbo

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od Gixxer »

odpoj baterku na pul hodiny a pak to jed projed do plnych ona si nacte hodnoty sama
.

Uživatelský avatar
johnns
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 482
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: west

Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od johnns »

To Gixxer: vím, že do aut děláš, takže jen chci utvrdit, že tenhle postup s odpojením baterky fakt nahradí nastavení základních hodnot ve Vagu? :idea:

Hudy
Pilot
Pilot
Příspěvky: 817
Registrován: 10.07.2008 21:52

Re: Pokles otáček po nastartování chladného motoru

Příspěvek od Hudy »

Baterku můžeš uplně normálně odpojit,nic se nestane,já když jsem kupoval novou baterku tak jsem si na info raději volal do VW a tam mi řekli že u benzínových motorů 1,8 20v Turbo se klapka nastaví sama a nemusí to být odpojené půl hodiny a ani se nemusí motor vytáčet do červených.Stačí jen při startování nechat klíček trošičku dýl v první poloze (jak se rozsvítí kontrolky).

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“