Víš co, abych řekl pravdu. Hned po koupi vozu jsem si nechal objednat ve vw ten šestihran. Mám doma dílnu i se zvedákem, tak jsem se pustil do shození olej.vany, že to vyměním (dočetl jsem se, že je to jednoduché, pouze se vysune starý a nasune nový šestihran).sharik4x4 píše:Na to není nic zajímavého,pokud je to 2005,tak to bylo vyměněno na garanci ve VW za novější typ s ozubenými koli.Byla to předepsaná výměna u všech 2005.U VW se používá pouze bílí silikon,takže tím to nepoznáš.Kajiceek píše:zajímavé je, že u mého BKP se ještě vyvažováky a ani šestihran neměnil. Předchozí (první majitel) nikdy neměnil. Zespoda jde vidět dokonce původní bíly silikon. Najeto 250 000 km, r.v. 2005
Jinak bych se opravdu moc nesmál,protože čert nikdy nespí a šestihran se ti protočí bez předchozího varování.
Nejlépe na dovolené v Chorvacku,takže pak ušetřené peníze na dovolenou věnuješ někomu za odtah a následnou opravu.
A věř ,že se to pos.re v ten nejblbější okamžik.Pár aut mi sem takhle přitáhli a nikdo se opravdu nesmál,spíš naopak.
Ale kažký je strujce svého štěstí.
Rozebral jsem to a vidím jenom kousek ozubeného řetězu a kryt. Bohužel jsem doma neměl klíč na ty speciální šroubky. Tak jsem to zakryl a nechal na další výměnu oleje. Ještě mám 4 tis. do výměny. Nejspíš to znovu rozeberu a podívám se jak to vypadá. Takže tak