MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede dál
- bora
- Profík
- Příspěvky: 951
- Registrován: 15.05.2008 17:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
čaute,
mě dělal stejný věci kdysi firmení Ford Focus, problém byl v dodatečně dodělaným automatickým rozsvěcování světel (odborná firma to zapojila tak dokonale, že při nějaký kombinaci prostě zůstal běžet motor i po vytažení klíčku).
... nemůže to být nějakou dodělávkou nad rámec seriovky
mě dělal stejný věci kdysi firmení Ford Focus, problém byl v dodatečně dodělaným automatickým rozsvěcování světel (odborná firma to zapojila tak dokonale, že při nějaký kombinaci prostě zůstal běžet motor i po vytažení klíčku).
... nemůže to být nějakou dodělávkou nad rámec seriovky
SAG III / 2.2 / 129 kW / 2008
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
dodělávaný tam nic není aspoň světla ne jinak o ničem nevím před měsícem jsem to koupil všechno jelo kontroloval jsem pojistky nějaký jsem dal nový protože byly špatný a od té doby to nejde
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
Tak tam vrať ty špatný pojistky a je po problému
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
všechny sem tahal ven a potom je tam vracel nejdřív to nechtělo jed vubec a po pár pokusech když to naskočilo tak zese to nechce chcípnout.smolda píše:Tak tam vrať ty špatný pojistky a je po problému
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
Tak pojistka 3 má na starosti relé palivového čerpadla. Pojistka 6 zase palivové čerpadlo jako takové. Zkusil bych nejdřív to relé, J17, typ by měl být 167. Pak bych okouknul kabeláž, protože to vypadá, jakoby byl někde zkrat a po vypnutí klíčku se dostávala šťáva dál na ŘJ motoru, zapalování, čerpadlo, ... Schéma bylo pro AAA
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
dá se to zjistit když se to napojí na počítačmichall píše:Tak pojistka 3 má na starosti relé palivového čerpadla. Pojistka 6 zase palivové čerpadlo jako takové. Zkusil bych nejdřív to relé, J17, typ by měl být 167. Pak bych okouknul kabeláž, protože to vypadá, jakoby byl někde zkrat a po vypnutí klíčku se dostávala šťáva dál na ŘJ motoru, zapalování, čerpadlo, ... Schéma bylo pro AAA
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
Pokud bude někde kraťas, tak by některé jednotky mohly hlásit chybu v napájení. Ještě mě napadá - po vypnutí klíčku jde motor pořád stejně, poslechově, dá se přidat plyn, běží dlouho, ... ? Tuším se tomu říká detonační spalování, ve spalovacím prostoru je někde žhavá část, která supluje svíčku a motor tudíž kašle na nějakou ŘJ a běží si dál, obvykle po chvíli chcípne, když docucne benzínový výpary v sání.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
Zrovna ten samy problem. Je tam pruser asi takovy,ze
jedna vetev ze spinacky je stale napajena ikdyz vypnes klicek. Prestane jit vetev k ventilatoru,na sterace,svetla zhasnou na parkovacky atd...ale ta druha vetev 15tky co je pod napetim po zapnuti klicku,je stale ziva. Motor zdechnu vyndanim relatka 109. Zdechne. Ale jak vytahuju jedno a druhy rele ven,na zadny to nereaguje. Jen na idpojeni baterky. A po pripojeni problem pretrvava.
Mel jsem pojistkovku venku,v ocekavani zda za ni neni jeste jina releova skrin,neni. Nenapada me nic. Ani odpojeni altiku nepomohlo,ze by byla treba proslehnuta dioda a diky tomu to bylo pod proude porad.
Premyslim,co v zadnich dverich ma spolecne napajeni po zapnuti klicku,jak nekdonpsal ze to bylo u nej kabbelazi v kufru...cihnu na to zda se nevypne palubka po zahybani gumovou pruchodkou.
Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk 2
jedna vetev ze spinacky je stale napajena ikdyz vypnes klicek. Prestane jit vetev k ventilatoru,na sterace,svetla zhasnou na parkovacky atd...ale ta druha vetev 15tky co je pod napetim po zapnuti klicku,je stale ziva. Motor zdechnu vyndanim relatka 109. Zdechne. Ale jak vytahuju jedno a druhy rele ven,na zadny to nereaguje. Jen na idpojeni baterky. A po pripojeni problem pretrvava.
Mel jsem pojistkovku venku,v ocekavani zda za ni neni jeste jina releova skrin,neni. Nenapada me nic. Ani odpojeni altiku nepomohlo,ze by byla treba proslehnuta dioda a diky tomu to bylo pod proude porad.
Premyslim,co v zadnich dverich ma spolecne napajeni po zapnuti klicku,jak nekdonpsal ze to bylo u nej kabbelazi v kufru...cihnu na to zda se nevypne palubka po zahybani gumovou pruchodkou.
Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk 2
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
Vyreseno.pruchodka v PZ dverich. Jak bylo provizorne opraveny stahovani okna,bylo to jen a jen v tom. Takze to fakt je vzdy jen chujovina
Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk 2
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18.04.2011 16:09
- Bydliště: Liberec
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede dál
Vážení,
mám problém se startováním a zhášením motoru, vím, že se to už diskutovalo v tomto vlákně i zde : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=132958&. Nicméně bych poprosil o souhrnnou radu, můj problém vypadal chronologicky takto:
Včera mi nešlo zhasnout motor, dojel jsem domů, vytáhnul klíček a motor jel, jediný rozdíl byl že se rozsvítila kontrolka ruční brzdy (vykřičník v kolečku). Motor zhasnul až když jsem rozsvítil světla. Ale kontrolky mi svítily dále jako kdyby byl klíč zapnutý. Když jsem ho zkusil nastartovat, v pohodě naběhnul, ale při vypnutí klíče a vysunutí se to opakovalo. Až po několika pokusech (start/stop, světla atd .. jsem dosáhnul stavu, že motor chcíp a nezůstalo na palubce nic svítit.
Dnes ráno zapnu klíček zkusím nastartovat a nic. Není ani slyšet, že by zaskočil startér, baterie naplno nabitá, auto normálně v pohodě dobíjí. Tak zkouším zapnout/vypnout světla, klíček atd .. až za chvíli normálně nastartuje. Dojedu do práce a nemohu ho chcípnout - to samé co včera, ale nepomohou už ani rozsvícené světla. Nakonec jsem ho "udusil". Vyndám klíček a kontrolky mi "problikávaj" - ale tak nějak slabě, max. do polovičního jasu. Když otevřu kapotu, cvaká mi jedno relé - je umístěno nahoře mírně vpravo za palivovým filtrem, jde z něj vzduchová hadička za vzduchový filtr. Odpojím baterku - vše zhasne, nic necvaká (logicky). Připojím baterku, kontrolky blikaj, relé cvaká, motor jde nastartovat.A tak stále dokola.
Jinými slovy, jde mi tam podle všecho elektrika i po vytažení klíčku, ale evidentně ne naplno.
Vím, že se tu psalo o relé 109 apod. Chci vás požádat o radu - jestli je to tím relé a případně jestli má někdo návod/postup/fotky, jak se k němu dostat a jaký to je typ, když ho pojedu koupit. těžko asi mohu v kelly říct, že chci relé 109 Problém je, že se do města bez auta nedostanu, takže ho nemohu vymontovat a až potom jet koupit ..
PS : zkoušel jsem VAG a hlásilo mi to chyby 626 a 1266 .. obě se týkají žhavení. Ta chyba 1266 je chyba relé žhavení J52 (103), chyba 626 je kontrolka žhavení. Ale to podle všeho normálně funguje ..
PS2 - aktuální stav. Dojel domů, motor nešel opět zhasnout. Vytáhnul jsem relé 109, motor chcípl,ale i při vytažení klíčku kontrolky vesele svítí. Odpojil/připojil baterku, vrátil zpět relé (cvaklo), a už se mi nerozsvítí žhavení, kontrolky pořád svítí, motor točí, ale nenastartuje.
PS3 - po připojení VAGu už teď ani nenačte jednotku
Díky moc předem za radu.
mám problém se startováním a zhášením motoru, vím, že se to už diskutovalo v tomto vlákně i zde : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=132958&. Nicméně bych poprosil o souhrnnou radu, můj problém vypadal chronologicky takto:
Včera mi nešlo zhasnout motor, dojel jsem domů, vytáhnul klíček a motor jel, jediný rozdíl byl že se rozsvítila kontrolka ruční brzdy (vykřičník v kolečku). Motor zhasnul až když jsem rozsvítil světla. Ale kontrolky mi svítily dále jako kdyby byl klíč zapnutý. Když jsem ho zkusil nastartovat, v pohodě naběhnul, ale při vypnutí klíče a vysunutí se to opakovalo. Až po několika pokusech (start/stop, světla atd .. jsem dosáhnul stavu, že motor chcíp a nezůstalo na palubce nic svítit.
Dnes ráno zapnu klíček zkusím nastartovat a nic. Není ani slyšet, že by zaskočil startér, baterie naplno nabitá, auto normálně v pohodě dobíjí. Tak zkouším zapnout/vypnout světla, klíček atd .. až za chvíli normálně nastartuje. Dojedu do práce a nemohu ho chcípnout - to samé co včera, ale nepomohou už ani rozsvícené světla. Nakonec jsem ho "udusil". Vyndám klíček a kontrolky mi "problikávaj" - ale tak nějak slabě, max. do polovičního jasu. Když otevřu kapotu, cvaká mi jedno relé - je umístěno nahoře mírně vpravo za palivovým filtrem, jde z něj vzduchová hadička za vzduchový filtr. Odpojím baterku - vše zhasne, nic necvaká (logicky). Připojím baterku, kontrolky blikaj, relé cvaká, motor jde nastartovat.A tak stále dokola.
Jinými slovy, jde mi tam podle všecho elektrika i po vytažení klíčku, ale evidentně ne naplno.
Vím, že se tu psalo o relé 109 apod. Chci vás požádat o radu - jestli je to tím relé a případně jestli má někdo návod/postup/fotky, jak se k němu dostat a jaký to je typ, když ho pojedu koupit. těžko asi mohu v kelly říct, že chci relé 109 Problém je, že se do města bez auta nedostanu, takže ho nemohu vymontovat a až potom jet koupit ..
PS : zkoušel jsem VAG a hlásilo mi to chyby 626 a 1266 .. obě se týkají žhavení. Ta chyba 1266 je chyba relé žhavení J52 (103), chyba 626 je kontrolka žhavení. Ale to podle všeho normálně funguje ..
PS2 - aktuální stav. Dojel domů, motor nešel opět zhasnout. Vytáhnul jsem relé 109, motor chcípl,ale i při vytažení klíčku kontrolky vesele svítí. Odpojil/připojil baterku, vrátil zpět relé (cvaklo), a už se mi nerozsvítí žhavení, kontrolky pořád svítí, motor točí, ale nenastartuje.
PS3 - po připojení VAGu už teď ani nenačte jednotku
Díky moc předem za radu.
Ford Galaxy III r.v. 2012, 2.0 TDCi / 120 kW (TXWA)
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, NEZHASNE ANI NESTARUJE
V tuto chvíli se to asi nehodí do žádného známého tématu, takže nechám.
V první chvíli bych se zaměřil na zmíněné relé 109, což je označení typu relé, nikoli jeho funkce. Dál by to asi byla spínačka, přechodky ve dveřích, poškozené svazky kabelů, .... Pravděpodobně se dostává napětí do systému z jiného místa (jako příklad mě napadá třeba vodiče u radia, kdy po zkratu trvalého +12V a spínaného +12V by mohlo dojít k podobné situaci). Asi to bude běh na dlouhou trať, pokud to není "nějaká zjevná blbina".
V první chvíli bych se zaměřil na zmíněné relé 109, což je označení typu relé, nikoli jeho funkce. Dál by to asi byla spínačka, přechodky ve dveřích, poškozené svazky kabelů, .... Pravděpodobně se dostává napětí do systému z jiného místa (jako příklad mě napadá třeba vodiče u radia, kdy po zkratu trvalého +12V a spínaného +12V by mohlo dojít k podobné situaci). Asi to bude běh na dlouhou trať, pokud to není "nějaká zjevná blbina".
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- BERGRUFT
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 26.04.2013 15:37
- Bydliště: Valašsko
MOTOR, NEZHASNE ANI NESTARUJE
u mého předchozího auta, které mi též nešlo vypnout, blblo to tak to byla spínačka.
Sent from my E39 using Forum Fiend v1.3.1.
Sent from my E39 using Forum Fiend v1.3.1.
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18.04.2011 16:09
- Bydliště: Liberec
Re: MOTOR, NEZHASNE ANI NESTARUJE
Tak poslední zjištění ukázalo, že mám hodně vybitou baterku. takže autobusem pro nové relé 109 (pro jistotu, je to pár kaček), baterka na nabíječku a večer se uvidí, i když se bojím, že to budou asi ty dráty nebo spínačka. Nějaký tip, kde se všude může "potkat" v kabeláži 30 a 15 ?
Ford Galaxy III r.v. 2012, 2.0 TDCi / 120 kW (TXWA)
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NEZHASNE ANI NESTARUJE
tiez sa priklanam k spinacke ze to v nej ostava visiet a preraza....hm..ako pisal michall to bude na dlhu trat skontroluj to co pisal....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18.04.2011 16:09
- Bydliště: Liberec
Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede dál
Tak vyměněné relé 109, motor sice točí, ale vůbec nežhaví, VAG se nemůže připojit na jednotku motoru - ostatní jednotky (palubka, immobilizér) načte. Začínám být v pasti, na co se soustředit - spínačka, kabely, něco jiného ..
Ford Galaxy III r.v. 2012, 2.0 TDCi / 120 kW (TXWA)