Tak to jsem nevidel, do toho urcite pujde. Diky za tip a za raduvtuni píše:ten sprej je spíš na spáry a místa, kam se moc nedostaneš..já osobně bych to nedoporučoval.. i když jako lepší něco než nic... ale furt to bude jen "pobablaný něčím zaschnutým ze spreje"... stejně jako dynamat funguje i toto..a je to o poznání levnější...
http://www.ahifi.cz/tlumici-a-potahovy- ... p-630.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vyplnění dveří
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Jenda.90
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17.01.2010 14:32
- Bydliště: Středočech
Re: vyplnění dveří
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: vyplnění dveří
všechny tyhle asfaltové pláty jsou na jedno brdo, stačí se pouze dívat na tloušt'ku a podle toho si snadno spočítat,který výrobce to má levné či drahé. V každém balení je určitá plocha za určitou cenu, chce si to sednout k netu a trochu to propočítat a vytlumíte auto za slušný peníz.
Mohu doporučit http://www.ahifi.cz/tlumici-a-potahovy- ... ex-25.html
tloušt'ka je to 2,5mm a velikost 50x100cm což je za tuhle cenu krása a kvalita super.
Mohu doporučit http://www.ahifi.cz/tlumici-a-potahovy- ... ex-25.html
tloušt'ka je to 2,5mm a velikost 50x100cm což je za tuhle cenu krása a kvalita super.
- Jenda.90
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17.01.2010 14:32
- Bydliště: Středočech
Re: vyplnění dveří
Tak to je dobre, myslel jsem si, na jake hrozne penize to vyjde, ale snad ne tolik pomalu se na to dam a tesim se na vysledek dekuji za rady
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: vyplnění dveří
a co toto?????? http://www.ahifi.cz/tlumici-a-potahovy- ... -mini.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a nebo toto http://www.car-multimedia.cz/806-doroma ... deska.html" onclick="window.open(this.href);return false; je to za pakatel a velkej kus
a nebo toto http://www.car-multimedia.cz/806-doroma ... deska.html" onclick="window.open(this.href);return false; je to za pakatel a velkej kus
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: vyplnění dveří
no bacha na to ono to zase tak levně nevyjde...
když koupíš velkej balík dynamatu extrem..tak máš za 8000,- 9 plátů 122x61cm
což vychází cca 890kč plát 122x61 .. tudíž nějakých 0,7442 m2 .. což je cca 1196kč/m2
ten doormat. je plát 50x20 za 150...což je 0,1m2 ..což vychází 1500kč /m2
když koupíš velkej balík dynamatu extrem..tak máš za 8000,- 9 plátů 122x61cm
což vychází cca 890kč plát 122x61 .. tudíž nějakých 0,7442 m2 .. což je cca 1196kč/m2
ten doormat. je plát 50x20 za 150...což je 0,1m2 ..což vychází 1500kč /m2
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- AliMtx
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 16.05.2009 20:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyplnění dveří
A z čeho se to skládá ta folie?
Je různých tlouštěk to beru podle učinnosti.
Zabraňuje vibracím a odráží nebo pohlcuje zvuk?
Tak mě napadlo není to jen asfalt v tenké vrstvě pěkně zpracovaný ? Mylslím že by to mělo stejné vlastnosti. Četl v knížce o akustice že nejlepší ozvučnice by byla z betonu. Protože chceme dosáhnout setejného cíle jako u ozvučnice v interíeru automobilu tak by mělo záležet na tlouštce stěn automobilu. Beton je šílená představa.
Levněji než dynamat si myslím by vyšel koberec, ale zase je problém s tím že by držel vlhkost v automobilu a splnil by funkci napůl. Né tak suprově a účině ale splinil by funkci tlumení ve významu pohlcení výšek a odrazu zvuku což v tak malém prostoru je asi bezvýznamné. Ale podstatné aby se ty všechny zvukové vlny nebyli a byli pro ucho lehce čistě slyšitelné.
Jde přece nejvíce o bass. Který má dlouhou nosnou frekvenci. Má strašně dlouhou vlnu proto se ze zábav nese na několik KM nejvíce kopák bass. Jde jen o tloušťku stěn v automobilu a utěsnění spár, vzduchových mezer. Tak proč živit nějakou firmu která dělá byznys?
Například v profi studiích se používá bassová past má funkci pohlcení bassu, ale je bohužel moc velká. Je to pro představu například sedačka taky plní funkci pohlcení, ale ve studiích je to více specifikovaná zaležitost a kotel propočítaná težkou matikou a lepších pohltivějších materiálů atd... Amatéři to nahrazují minerální vatou samosebou jde zase jen o tloušťku. A má to dobrýho půl metra na metr a půl ten kvádr. Pohltí určitou frekvenci o nějakém rozzsahu od do. samo sebou né všechny vlny pohltí:) To je právě ta věda:)
Zkoumal teda někdo složení toho dynamatu? Co to je? Co speciálního vymysleli? Díky
Je různých tlouštěk to beru podle učinnosti.
Zabraňuje vibracím a odráží nebo pohlcuje zvuk?
Tak mě napadlo není to jen asfalt v tenké vrstvě pěkně zpracovaný ? Mylslím že by to mělo stejné vlastnosti. Četl v knížce o akustice že nejlepší ozvučnice by byla z betonu. Protože chceme dosáhnout setejného cíle jako u ozvučnice v interíeru automobilu tak by mělo záležet na tlouštce stěn automobilu. Beton je šílená představa.
Levněji než dynamat si myslím by vyšel koberec, ale zase je problém s tím že by držel vlhkost v automobilu a splnil by funkci napůl. Né tak suprově a účině ale splinil by funkci tlumení ve významu pohlcení výšek a odrazu zvuku což v tak malém prostoru je asi bezvýznamné. Ale podstatné aby se ty všechny zvukové vlny nebyli a byli pro ucho lehce čistě slyšitelné.
Jde přece nejvíce o bass. Který má dlouhou nosnou frekvenci. Má strašně dlouhou vlnu proto se ze zábav nese na několik KM nejvíce kopák bass. Jde jen o tloušťku stěn v automobilu a utěsnění spár, vzduchových mezer. Tak proč živit nějakou firmu která dělá byznys?
Například v profi studiích se používá bassová past má funkci pohlcení bassu, ale je bohužel moc velká. Je to pro představu například sedačka taky plní funkci pohlcení, ale ve studiích je to více specifikovaná zaležitost a kotel propočítaná težkou matikou a lepších pohltivějších materiálů atd... Amatéři to nahrazují minerální vatou samosebou jde zase jen o tloušťku. A má to dobrýho půl metra na metr a půl ten kvádr. Pohltí určitou frekvenci o nějakém rozzsahu od do. samo sebou né všechny vlny pohltí:) To je právě ta věda:)
Zkoumal teda někdo složení toho dynamatu? Co to je? Co speciálního vymysleli? Díky
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: vyplnění dveří
složení ti asi nikdo neřekne...
prostě je to lehký, elastický butyl s ochrannou hliníkovou fólií, tlumící vibrace
a speciálně u car-auto.hifi..jde o to složení ..a funkčnost, protože v autě si nemužeš vybetovnovat dveře.. což by bylo ideální... některé např. brax pasty k tomu nemají daleko..
jde prostě o to že tyhle věci jsou uzpůsobené pro akustiku...
jd eo to že když to nahradíš klasickým asfaltem nebo betonem..jestli to bude mít ty výsledky..
např...Akustický ztrátový činitel při teplotě (použita metoda ASTM E756 při 200 Hz):
při stejné hmotnosti...
to máš to samý jako např kola..
proč sada nějakých kol ve stejným rozměru stojí míň než 1kus od BBS O.Z. Racing..atd..
prost někde ten rozdíl bude..
podlemě se věci dělí na levné a kvalitní...
jde jen o to si najít tu "mezní hranici".. kompromis.. mezi cenou a užitnou hodnotou
prostě je to lehký, elastický butyl s ochrannou hliníkovou fólií, tlumící vibrace
a speciálně u car-auto.hifi..jde o to složení ..a funkčnost, protože v autě si nemužeš vybetovnovat dveře.. což by bylo ideální... některé např. brax pasty k tomu nemají daleko..
jde prostě o to že tyhle věci jsou uzpůsobené pro akustiku...
jd eo to že když to nahradíš klasickým asfaltem nebo betonem..jestli to bude mít ty výsledky..
např...Akustický ztrátový činitel při teplotě (použita metoda ASTM E756 při 200 Hz):
při stejné hmotnosti...
to máš to samý jako např kola..
proč sada nějakých kol ve stejným rozměru stojí míň než 1kus od BBS O.Z. Racing..atd..
prost někde ten rozdíl bude..
podlemě se věci dělí na levné a kvalitní...
jde jen o to si najít tu "mezní hranici".. kompromis.. mezi cenou a užitnou hodnotou
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Wíťa
- Člen klubu
- Příspěvky: 2688
- Registrován: 27.10.2008 05:15
- Bydliště: Havl. Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyplnění dveří
jestli ti tam drnčí jeden sroubek tak netreba na origo repro davat tlumení to je podle me blbost kdybys mel v aute 1KW na basech tak už to ma smysltomly píše:Nazdar, chci se zeptat co je nejlepší dát do dveří, aby když dám radio nahlas, tak nerachotily dveře?
NA PRODEJ díly golf iv http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=4 ... 6#p2381636" onclick="window.open(this.href);return false;
OPRAVY A RENOVACE SEDAČEK VW GOLF IV http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=260712" onclick="window.open(this.href);return false;
OPRAVY A RENOVACE SEDAČEK VW GOLF IV http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=260712" onclick="window.open(this.href);return false;