dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- kenyacek
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 26.08.2008 09:39
- Bydliště: Někde na Jížní Moravě poblíž Vyškova se pohybuju
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Chce to hlavně využívat kynetické síly auta, pouštět plyn kdykoliv je to jen možné. Když jsem auto koupil, jezdil jsem s ním za 11 l, teď jsem se naučil jezdit tak, že jezdím v průměru za 7,5 L. Rekord mám 5,8 L při cestě 50 km, žádné brždění provozu, prostě jsem jel "pouze" předpisově. Ale když jede člověk bez mozku co jede stylem brza - plyn tak 10 L není problém.
Co dělá lenochod, když hoří les? Hoří taky
- Red Devil
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.07.2009 12:27
- Bydliště: Praha
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Vesteckou kouli sebou Koukam,ze spotreba je tu vazne nejvdecnejsi tema,jen nechapu proc vas to tak hecuje.Hudy ma hned na zacatku sveho tematu,prumer 8 a to jizdnim stylem pana v klobouku s platem vajec za oknem realne je.Taky jsem si jednou zkusil ekorally a dotahl sem to na 7,2,ale to uz s jizdou nema prilis spolecneho a pak stacilo dvakrat pridat plyn a byl sem zpatky na svejch..
-
- Pilot
- Příspěvky: 817
- Registrován: 10.07.2008 21:52
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
David R32 píše:Tomikcek píše:7l s 1.8T tomu prostě nikdy neuvěřím ani když tu dáš tisíc fotek a deset videi ... Kdybych to sám neměl a nejezdil v tom tak bych ti možná uvěřil ale takhle fakt ne
Bratránek má O1 1.8T a průměr 8,9 na 1500km
jaký máš kod motoru Hudy ? Schválně mrknu na AudiKlub do garáží za kolik jezdí ostaní ...
S kolegovou Octou RS jsem jel dálku za 6.2 a město za 8.4, takže kombinovaná lehce přes 7 by byla v klidu možná. Když člověk jede hlavou a ne srdcem tak vpoho
Přesně o tom to je
-
- Pilot
- Příspěvky: 817
- Registrován: 10.07.2008 21:52
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Motor mám AWT
- Red Devil
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.07.2009 12:27
- Bydliště: Praha
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
O tom to je.Kdyz to auto budes tlacit,pojede i za min...jenze tvuj prvni prispevek obsahoval toto.,,jezdíme sportovně žádné crcání (po dálnici nejezdíme) dá se říct že skoro každý den se ručička dotkne 180 ky a na pohodu"...Hudy píše:David R32 píše:
S kolegovou Octou RS jsem jel dálku za 6.2 a město za 8.4, takže kombinovaná lehce přes 7 by byla v klidu možná. Když člověk jede hlavou a ne srdcem tak vpoho
Přesně o tom to je
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
No jo ale na co si potom kupovat 1.8T když s tím jezdíte na spotřebu ? ... Město 8,4 mi přijde taky docela dost málo,jednou jsem vjel do města se spotřebou 8,1 a vyjel s 10,7 . To sem nevytačel,řadil jsem do 2,5tis/ot . To bych město musel projet bez zastávky abych měl takovou spotřebu ...
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- Red Devil
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.07.2009 12:27
- Bydliště: Praha
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Tu otazku sem chtel taky polozit,protoze i za tech deset to jeste moc nejede
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Někdo má rád silný motor v případě potřeby bezpečného předjetí i když třeba jezdí klidně a podle předpisů... Nevidím na tom nic špatnýho a už vůbec nevím co je na 150 koních tak silnýho...
- Red Devil
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.07.2009 12:27
- Bydliště: Praha
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Klidna jizda je samozrejme v poradku,jenze aby to jelo za 7 ci mene je spise brzdeni provozu..To,ze by se nekdo rozplyval nad stopadesati koni tu nevidim,i kdyz to byl temer nejvykonejsi ctyrvalec,co se do vw daval..
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Taky samozřejmě záleží v jakým autě ten motor je. Pokud je to nějaká audi s quattrem, těžko pojede za 7l. To samé páša, ten má taky svoji hmotnost. Pokud tento motor bude v Octavii nebo Golfu, nevidím v těch 7l žádnej problém a brzda provozu to určitě nebude. Máš všude povoleno 50/90/130...
- F-I-L-I-P-E-X
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 01.03.2009 14:40
- Bydliště: VS
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Taky nechápu ty hausnumera o spotřebě.. Mě to lítá kolem 7-8l/100km a to jsem několikrát měřil kanystrem od R do R. Samozřejmě dálnice kolem 10l při 150... Hauk
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Presne ako si napisal,...da sa ist aj za tych 7 aj 6.8 som uz mal ked som isiel do prace (dediny-mesto) cca 15km...ale to uz nemalo nic spolocne s jazdou stacilo ked som potom 2-3x sliapol na plyn a hned som bol na mojich 9-10lRed Devil píše:Vesteckou kouli sebou Koukam,ze spotreba je tu vazne nejvdecnejsi tema,jen nechapu proc vas to tak hecuje.Hudy ma hned na zacatku sveho tematu,prumer 8 a to jizdnim stylem pana v klobouku s platem vajec za oknem realne je.Taky jsem si jednou zkusil ekorally a dotahl sem to na 7,2,ale to uz s jizdou nema prilis spolecneho a pak stacilo dvakrat pridat plyn a byl sem zpatky na svejch..
A to jazdim ako bolo spomenute...brzda-plyn. Nemam sa preco obmedzovat mam tam LPG takze spotrebu neriesim Ked sa budem chciet pozerat na spotrebu a obmedzovat kupim si Fabiu 1.2 HTP
Najmensia priemerna na LPG (9.93l) http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17.04.2012 10:23
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Když tu pořád řešíte tu spotřebu, AWT mám v Supu s dlouhodobou 7.2l/100 km (na 16"). Rozhodně nejsem brzdou provozu, to se pak dá jet i za míň. Při jízdě brzda/plyn to rychle letí k 10l a není problém jít i dál, ale tehdy člověk na spotřebu nečučí.. Protože topic měl být původně o kvalitě motoru, připíšu i něco k tématu. Během 270t se postupně měnily všechny 4 cívky (poslední v rámci svolávačky) a alternátor. Dál jen spotřební materiál. Motor trochu bere olej, ale k výrobcem udávané normě 1l/1000km se neblíží ani zdaleka. S představou o nákupu passata s méně než 100t (skutečnými) bych se rozloučil, ale zaměř se na stav vozu a pak nebude vadit ani vyšší nájezd..
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 12.10.2011 22:07
- Bydliště: Napajedla
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
Jak jsem jiz psal, AWT ma muj zakaznik v Superbu a prumer ma 9l a to nikam nespecha, ja mam AWT v mem passu s automatem a jezdim taky za 9l prumer, pokud bych nejel moc do mesta tak se dostanu i na 8 prumer, ale jak vlitnu do mesta kde se musim kazdou chvilku rozjizdet od cervene, tak to zere i travu prorustajici z chodniku vedle silnice, a to neni zadny sprint, proste mesto hned leti nad 10l prumer.
Ted jsem jel z UH do Brna a zpet pres buchlovske a byl "klidny" provoz v obci 50, mimo obec 90-100, jedine co tomu dalo zabrat tak buchlaky, nikam jsem nespechal, vlastne ani spechat neslo, jen jsem to v klidu lechtal, konecny prumer po ujeti 200km byl 8.8l - to udelaly ty buchlaky v obou smerech.
U tohoto motoru a obecne u vetsiny starsich turbo-benzinu je problem ten, ze jak vletis hlavne do mesta a nebo mas dlouhe kopce, tak spotreba fakt leze nahoru, proste to v nizkych otackach nema kroutak tak jako nafta, takze te tam nema co podrzet a musis to trochu nebo vice tocit.
Pokud nekdo jezdi se spotrebou pod 8l tak musi litat prevazne mimo mesto a mimo dalnici a v klidu jak duchodce s vajickama, jinak to proste s timto motorem neni mozne, to mi taky potvrdili panove ze skodovky co pro ne delam jako externista.
Znam vlastne jeste jednu Octu v kumbalu a ta taky lita za 9l prumer, je to v plne palbe Laurin&Klement a ctyrkolka, ta sebou na vic taha Haldex.
Ale pojdme k te kvalite, nevidim duvod, proc by jsi mel z nafty prechazet na tento turbo-benzin, jedina vyhoda je v tom, ze tento motor je tissi a netrepe se, tak jako starsi hlucne naftaky. Jinak proste budes fakt jezdit v rozmezi 8-10l prumer.
Dale pak muj motor bezna udrzba, ted budu davat nove svicky, coz je taky normal, daval jsem minuly rok na podzim novou vahu vzduchu, coz je porad jen spotrebak, vahy odchazeji i na jinych motorech. Olej to nekomu nezere zadny, nekomu to zere mene ci vice, me to zere 1l na 4000km, je to stale pod predepsanym limitem VW.
Dale je potreba si u tohoto motoru davat pozor na turbo, pokud to prozenes, tak je potreba to proste vychladit, ale to je potreba i u nafty a i u jinych turbo motoru, ale tady obvzlast, vznikaji tady vyssi teploty, spousta lidi to nevychlazuje a pak se divi, ze ujeli jen 150tis. km a odeslo jim turbo, proste se to zacne zapekat. Dalsi malickost je hlidat si propustnost saciho kose, casem se muze saci kos ucpat a motor se prestane mazat, vis co to znamena.
Mam jeste Mondeo v nafte, je to kumbal, rok 2006, 2.0TDCi 96kW, manual, kdyz to porovnam po motorove strance s 1.8T, tak je tato nafta mnohem lepsi, taha vetsi vahu a to s vyslednou stalou spotebou 6l - 6.3l prumer, at je zima nebo leto, at je zapla klima nebo vypla klima at to jede kopce mesto, velke dalky v klidu (nemecko atd.) s mondeem delam do 5l prumer (hlavne na nemeckou naftu), naftaky od VW na tom budou podobne, jen jsou hlucnejsi. Ale to jsme uz nekde uplne jinde.
Byt tebou, tak bych zustal u nafty, fakt si myslim, ze nemas duvod menit, pokud ti to jede a funguje jak ma. Jedine co ziskas prechodem na 1.8T, tak s velkou pravdepodobnosti oproti nafte vysokou spotrebu a do budoucna vice starosti s motorem.
Osobne se uz poohlizim po druhem autaku v nafte a s automatem, skoda, ze VW nedelal passata se starym dobrym 2.5TDi R5, to jsou proste nesmrtelne motory a nemaji takove choroby jako ty jejich strasne naftove V6. A nebo necham namontovat LPG, na motoru se 128tis. km by se to jeste vyplatilo, uvidime.
Ted jsem jel z UH do Brna a zpet pres buchlovske a byl "klidny" provoz v obci 50, mimo obec 90-100, jedine co tomu dalo zabrat tak buchlaky, nikam jsem nespechal, vlastne ani spechat neslo, jen jsem to v klidu lechtal, konecny prumer po ujeti 200km byl 8.8l - to udelaly ty buchlaky v obou smerech.
U tohoto motoru a obecne u vetsiny starsich turbo-benzinu je problem ten, ze jak vletis hlavne do mesta a nebo mas dlouhe kopce, tak spotreba fakt leze nahoru, proste to v nizkych otackach nema kroutak tak jako nafta, takze te tam nema co podrzet a musis to trochu nebo vice tocit.
Pokud nekdo jezdi se spotrebou pod 8l tak musi litat prevazne mimo mesto a mimo dalnici a v klidu jak duchodce s vajickama, jinak to proste s timto motorem neni mozne, to mi taky potvrdili panove ze skodovky co pro ne delam jako externista.
Znam vlastne jeste jednu Octu v kumbalu a ta taky lita za 9l prumer, je to v plne palbe Laurin&Klement a ctyrkolka, ta sebou na vic taha Haldex.
Ale pojdme k te kvalite, nevidim duvod, proc by jsi mel z nafty prechazet na tento turbo-benzin, jedina vyhoda je v tom, ze tento motor je tissi a netrepe se, tak jako starsi hlucne naftaky. Jinak proste budes fakt jezdit v rozmezi 8-10l prumer.
Dale pak muj motor bezna udrzba, ted budu davat nove svicky, coz je taky normal, daval jsem minuly rok na podzim novou vahu vzduchu, coz je porad jen spotrebak, vahy odchazeji i na jinych motorech. Olej to nekomu nezere zadny, nekomu to zere mene ci vice, me to zere 1l na 4000km, je to stale pod predepsanym limitem VW.
Dale je potreba si u tohoto motoru davat pozor na turbo, pokud to prozenes, tak je potreba to proste vychladit, ale to je potreba i u nafty a i u jinych turbo motoru, ale tady obvzlast, vznikaji tady vyssi teploty, spousta lidi to nevychlazuje a pak se divi, ze ujeli jen 150tis. km a odeslo jim turbo, proste se to zacne zapekat. Dalsi malickost je hlidat si propustnost saciho kose, casem se muze saci kos ucpat a motor se prestane mazat, vis co to znamena.
Mam jeste Mondeo v nafte, je to kumbal, rok 2006, 2.0TDCi 96kW, manual, kdyz to porovnam po motorove strance s 1.8T, tak je tato nafta mnohem lepsi, taha vetsi vahu a to s vyslednou stalou spotebou 6l - 6.3l prumer, at je zima nebo leto, at je zapla klima nebo vypla klima at to jede kopce mesto, velke dalky v klidu (nemecko atd.) s mondeem delam do 5l prumer (hlavne na nemeckou naftu), naftaky od VW na tom budou podobne, jen jsou hlucnejsi. Ale to jsme uz nekde uplne jinde.
Byt tebou, tak bych zustal u nafty, fakt si myslim, ze nemas duvod menit, pokud ti to jede a funguje jak ma. Jedine co ziskas prechodem na 1.8T, tak s velkou pravdepodobnosti oproti nafte vysokou spotrebu a do budoucna vice starosti s motorem.
Osobne se uz poohlizim po druhem autaku v nafte a s automatem, skoda, ze VW nedelal passata se starym dobrym 2.5TDi R5, to jsou proste nesmrtelne motory a nemaji takove choroby jako ty jejich strasne naftove V6. A nebo necham namontovat LPG, na motoru se 128tis. km by se to jeste vyplatilo, uvidime.
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: dotaz: KVALITA MOTORU 1.8 T
oktavka 1.8t 110 kw jsem mel dlouhodobou 8 litru vetsinou mimo mesto. s passatem 4x4 z 81kw upraveny na 160koni dlouhodoba 6.5 rychlou jizdou presel jsem na A4 quattro 1.8t chiplou na cca 230 koni spotreba mimo mesto 11 sviznou jizdou dal jdem to do lpg a jezdi to za 14litru. jeste mame 2.5 TDI dlohodoba 9l. nejlepsi pomer cena vykon mela opravdu stara rotacka... i kdyz otec jezdi s octavkou 1.8t za 7 ale podeziram ho.ze do kopce tlaci