Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Painkiller
Člen klubu
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Painkiller »

Vibrace motoru a převodovky v nízkých otáčkách potlačuji vysokými otáčkami a u Golfa radši žádnej setrvačník nemám :P :lol:

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Je to opravdu zajímavé, jak jsem psal, ještě jsem to neslyšel, tak jsem rád, že jsem chytřejší.

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

právě jsem měnil u jednoho GIV TDI 66kw (alh, agr) celou spojku, včetně setrváku dvouhmotového, byl původní a byl takovej, že se mi nezdál, uložení bylo už utahaný a k nové spojce neadekvátní, sehnal jsem valeo - originál - za 3000, ale bez papíru, jinak sachs - 12.000 na krámě :roll:
podle toho, co jsem zjistil, není možné bez úprav zaměnit obyčejný setrvák za tento, protože má jinou tloušťku a na hřídeli by to tudíž vibrovalo :(
jinak dobrej vynález, ale drahej, strašně drahej :wink:

Uživatelský avatar
Painkiller
Člen klubu
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Painkiller »

Mě se to zdá zbytečný.Kdyby to mělo nějakou adekvátní životnost aspoň dvou tří spojek tak dejme tomu, ale takhle mi to přijde pitomý.S klasickýma setrvákama jezdí mraky aut, to byly traktory, a v dnešní době kdy jsou ty stříkačkový motory tak kultivovaný... :? :? :?:

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

ron píše:právě jsem měnil u jednoho GIV TDI 66kw (alh, agr) celou spojku, včetně setrváku dvouhmotového, byl původní a byl takovej, že se mi nezdál, uložení bylo už utahaný a k nové spojce neadekvátní, sehnal jsem valeo - originál - za 3000, ale bez papíru, jinak sachs - 12.000 na krámě :roll:
podle toho, co jsem zjistil, není možné bez úprav zaměnit obyčejný setrvák za tento, protože má jinou tloušťku a na hřídeli by to tudíž vibrovalo :(
jinak dobrej vynález, ale drahej, strašně drahej :wink:
Za těch 12tis. byl jen ten setrvák, nebo i se spojkou?
:wink:

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Dá se to vyměnit, teda nevím jak u podélných motorů (ale předpokládám taky), ale u Golfů atd naprosto no problem, jen to chce trochu kombinovat :wink:

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

no já nevím, jestli máte pravdu kluci, protože jak jsem se poptával, tak mi nikdo nedoporučil z vlastní zkušenosti měnit to za normální, jo je to drahá pakárna ale když to tam holt je, tak by to i mělo zůstat, jinak životnost záleží stejně jako u spojky na majiteli a jízdě, dá se zničit za 30000 anebo za 250000...
jinak těch 12.000 bylo tuším za nejlevnější sadu včetně setrváku a spojky od Sachs

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

něco novýho, vyzkoušel někdo tuhle záměnu ?

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

nech si ho udělat. :wink:
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

jolik píše:nech si ho udělat. :wink:
jak to myslíš ? :)

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

tak jak píšu,nechat zrobit na soustruhu :wink: ,když z jiných aut nepasujou :wink:
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

jolik píše:tak jak píšu,nechat zrobit na soustruhu :wink: ,když z jiných aut nepasujou :wink:
copak nechat zrobit, ale jaký bude efekt a výsledek při jízdě ? Než nechat zrobit může se dát jednohmota z 1Z ne ?

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

jestli pasuje tak není co řešit :wink:
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
selkie
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od selkie »

No, zrovna ted resim zvysovani vykonu...jednohmot je lepsi, kdyz zvysujes vykon a dvouhmot, kdyz s tim nehodlas nic delat...pokud tam mas dvouhmot a nechces jit do nejakejch vykonu, tak ho tam nech a bud rad, ze auto jezdi...zivotnost neres...zas takovej rozdil tam nebude.
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.

Specializace na Bentley, Porsche

Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva :D 732 201 994

Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

selkie píše:No, zrovna ted resim zvysovani vykonu...jednohmot je lepsi, kdyz zvysujes vykon a dvouhmot, kdyz s tim nehodlas nic delat...pokud tam mas dvouhmot a nechces jit do nejakejch vykonu, tak ho tam nech a bud rad, ze auto jezdi...zivotnost neres...zas takovej rozdil tam nebude.
njn,ale mohl by vydržet alespoň 30ps oproti sérii navíc :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“