Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Prosim o pomoc ... je to me prvni turbobenzinove auto, nicmene potykam se s neprijemnym problemem ...
turbo mi houka jak sanitka (uz od nizkych otacek), logovalo se za jizdy a turbo ma podstatne nizsi tlak, nez je potreba ... taky to tak jede, prijde mi to pridusene a trosku to jede az ve vyssich otackach.
Mam rovnou resit repas? Na nejake prdle hadicky jsme s mechosem nenarazili.
PROSIM O HELP, jsem uz z toho zoufaly ... posledni dobou se do autka jen investovala,
vaha vzduchu, zapalovaci civky, svicky, ruzne hadice apod ... :(.
Co jsem se dival na repasy, tak zacinaji od 5tis nahoru, vetsinou 7,5tis s komplet novym stredem.
Kdyz pripadne nekoho doporucite, budu vdecnej.
Vim, ze tlacitko hledat existuje, ale uz nemam nervy na to porad ponocovat :(.

Diky vsem za rady, tipy :)

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od tomasgti »

No vítej do clubu turbobenziňáků, vůbec nebuď vystrašený turba odcházejí a přicházejí, taky jsem si na to nemohl zvyknout, ale po 2 výměně turba už to beru jako nutné zlo, prostě jako když se ti ojedou pneumatiky, navíc dnes už jdou sehnat turba za pěkné peníze celkem, ale to nemluvím o repasi do toho bych v životě nešel po různých zkušenostech ani zadarmo :) Pokud turbo houká tak je to většinou jeho konec :) ale to 100% zjistíš až když ho sundáš a rozebereš!
Pirelli edition

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

Zkus natlakovat kompresorem cely vedeni stlacenyho vzduchu, jestli ti to nahodou nekde neuchazi. Ale pokud to turbo piska, tak uz je nacaty..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Tak, piska ... v otackach 1-2tis je to takove jemnejsi houkani, jako kdyz z dalky clovek slysi sanitku ... jinak od 2tis svisti klasicky, ale hold netlaci tolik, kolik je potreba ... ja jsem na motory levej, takze zkusit natlakovat to necham mechosovi, nez turbo pujde ven .... ale nerad bych vymenil turbo a pak zjistil, ze to byla nejaka blba netesnost, ktera by turbu davala nizsi tlak ... Mam na to cas do pondeli, pak jde turbo ven a na repas ... Uz z toho sedivim :(. Tech penez, co v tom je za ten mesic ...

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od tomasgti »

repas nedávej budeš zklamanej ;) radím dobře! Pokud nemáš 100% člověka, na kterého je spolehnutí tak repas EE...
Pirelli edition

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od G3-lower »

co je spatneho na repasu? 9tis nebo 20 je dost rozdil a firem to dela dost a zaruka na to taky je. zkusenost nemam ale na jaro moje tekouci asi vymenim.mam strach ze se rozleti a proleti motorem a muzu si to jit hodit :-(

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Ja sel nakonec do repasu ... zaruka 2roky ... takze doufam, ze to bude OK, mam akorat trosku obavy co s tim turbem, tak jak se vydelalo turbo, tak se vyndalo i s trubkama a je tam nejaka tycka, ktera snad ridi podtlak nebo ja nevim a je tam napevno dana a aby se nepohybovala, tak jsou tam matky navlecene jako prekazka ... jsem tedy zvedav, co se z toho vyklube ... :((((

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

Mas foto?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Nemam ... turbo jsem dal cele aj s trubkama borcovi, co dela repasy a uvidime ... nevim, proc to tak nekdo udelal, ani nevim jako uto ma funkci ... jsem na motory levy ... ale co se mechanik do motoru dival, tak tam je x-hadic zaslepenych, nejaky ventil N249 nebo 274 (nevim, jakse to jmenuje) je odpojeny a ma udelany odpor .. a tedka to turbo ...
No, jsem zvedavy jake radosti mi tento motor prinese ... ja jen chci at to turbo tlaci jak ma a v nizkych otackach to nehouka jak sanitka ... RSo jsem koupil s tim, ze kazdy si ten motor pochvaloval, tak doufam, ze jsem neskocil vedle ...

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Tech matek na znehybneni bylo na te tycince aspon 10 ..

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

To nekdo nejspis vyradil z funkce westegate. ;-) Aby turbo tlacilo na max a to se mu stalo asi osudny. Jinak ty hadice zaslepeny a odpor, je vyradeni sekundarniho cerpadla. ;-) To se bezne dela a pokud je to udelany dobre, tak s tim problem nebejva. Jen to obcas vyhodi chybu na diagnostice. ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Red Devil
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 277
Registrován: 26.07.2009 12:27
Bydliště: Praha

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Red Devil »

Dosty87 píše:Nemam ... turbo jsem dal cele aj s trubkama borcovi, co dela repasy a uvidime ... nevim, proc to tak nekdo udelal, ani nevim jako uto ma funkci ... jsem na motory levy ... ale co se mechanik do motoru dival, tak tam je x-hadic zaslepenych, nejaky ventil N249 nebo 274 (nevim, jakse to jmenuje) je odpojeny a ma udelany odpor .. a tedka to turbo ...
No, jsem zvedavy jake radosti mi tento motor prinese ... ja jen chci at to turbo tlaci jak ma a v nizkych otackach to nehouka jak sanitka ... RSo jsem koupil s tim, ze kazdy si ten motor pochvaloval, tak doufam, ze jsem neskocil vedle ...
Motor si kazdy pochvaluje,kdyz ho ma v poradku,kdyz koupis srac(ojety motor),budes z nej mit slusne boleni hlavy.Pak do nej investujes cca 50 000(turbo,cerpadlo,moduly,svicky,vahu,ventily...) a bude to dobry..Jinak jako kazdy rozumny clovek ti doporucim koupit nove turbo(cca 19 000kc).Je to sice hodne,ale mas klid,na repasu neusetris...

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

R@ZOR píše:To nekdo nejspis vyradil z funkce westegate. ;-) Aby turbo tlacilo na max a to se mu stalo asi osudny. Jinak ty hadice zaslepeny a odpor, je vyradeni sekundarniho cerpadla. ;-) To se bezne dela a pokud je to udelany dobre, tak s tim problem nebejva. Jen to obcas vyhodi chybu na diagnostice. ;-)
Tak jsem zase o neco chytrejsi, diky za info ... no, ty zaslepky nejsou nejhorsi, ale mechos rikal, ze nektere trosku poleci ... co se tyce te funkce WG, tak nevim, jestli to nechat tak, nebo jestli to turbar poresi ... Pri koupi mi bylo receno, ze to auto je cipovane na 220HP, moc se mi ten vykon nezdal ... turbo nejak slyset neslo ... od 2tis pekne tahlo ... a pak se to zaclo sr*t, ubytek vykonu ... civky .... sundal jsem ten hnusny ladak co tam byl a pak sla slyset sanitka ... zajel jsem si na cip, kde mi chlapik rekl, ze tam je seriovy soft, tak sem tam cip dal, ale rikal, ze at si polecim turbo ... tak doufam, ze s vymenou turba moje problemy prestanou ... to houkani by clovek i nejak prezil, ale to, ze to auto opravdu zrychluje az kdyz to tocis ... to mne stve ... do 3tis mi to prijde mrtvolka, dle logu turbo tlacilo mnohem min, nez by melo ... tak doufam, ze to bude jen tim turbem ...

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od G3-lower »

tak ono do tech 2800-3000 to mrtvejsi je.zalezi na chipu kde ma polozeny max. kroutak. me to zabira v hodnotach jak sem psal. ale nemuzes cekat ze pudes do sedacky a kola budou piskat i na 3q jak u chiple fabie rs :-D

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

R@ZOR píše:To nekdo nejspis vyradil z funkce westegate. ;-) Aby turbo tlacilo na max a to se mu stalo asi osudny. Jinak ty hadice zaslepeny a odpor, je vyradeni sekundarniho cerpadla. ;-) To se bezne dela a pokud je to udelany dobre, tak s tim problem nebejva. Jen to obcas vyhodi chybu na diagnostice. ;-)

Tak, vcera jsem si byl vyzvednout turbo, mechanik mi vse ukazal a rekl co a jak:
lopatky uplne oholene a westgate odstaveny :), jo, nekomu to uz nejelo, zjistil, ze turbo je v .... a nez aby to radne opravil tak to prikurv*il jeste vic a rychlo prodal ...Tak doufam, ze uz to bude ok.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“