Ten přihřev co tu ted posledně blbl byl u mě poštou. A ve stolici fungoval. Né jednou ale několikrát po sobě za kterýkoliv podmínek. To že to blbne u něj v autě za to nemohu. kdybych to auto měl tady tak to není problém rozchodit taky. Dokonce mi už psal že mu to začalo běhat ale hulí to nebo co. Tak bůhví co s tím je. A myslíš si že na opravu příhřevů potřebuju 8 let co máš ty? A nějakou stolici fáze I, II aIII? Stačí obyč ale musíš s tím umět a přemýšlet u toho to je celé. To jsou oni ty servismani, samej počítač, internet, ale aby měřili multimetrem nebo osciloskopem a přemýšlely to né. Nenavážej se do mě když o mě nic nevíš a neznáš mě! Plno kluků ke mě přijelo tady z fora a nejen na opravu příhřevu. Je tu plno jiných věcí jako klimatizace, turba, vaření hliníku a různých oprav.A to že za to chci peníze to je snad normální ne? Ty mi to spravíš zadarmo? Zadarmo ani kuře nehrabe.V dnešní době už ne A ještě jsem tak ochotnej že když mi někdo zavolá jako dnes že je u LN a že mu nejde klima já mu neřeknu přijed si zítra mám tě někde. Mám rád tyhle autíčka, tyhle lidi a kdokoliv byl u mě tak jsme parádně pokecali a všichni odjížděli spokojení. Takže to co tady píšeš konkrétně na moje názory si nech a napiš svůj názor. Plno lidí to má na vypínač z několika důvodů a ty to budeš vyvracet že to je blbost. Každý to chce mít jak uzná za vhodné a je to. Ten kdo jezdí dálky a parkuje venku tam je to jedno, ale kdo ne tak je vypínač jen přínosem. Tímto končím hádání mezi mnou a tebou!!!!abeljozef píše:Mily BRADYTEC7, ked budes poznat vsetky teplotne pochody v tom aute tak to mozno pochopis. Zaujmave ze sa do mna obuva suflikant ktory si kupil SAG a objavil v nom bufilk precital si isty forovy pesudovod kde je popisanych kopec nezmyslov zbuchal zlepenec z vedierka a hadiciek a ma tu drzost ze to nazve "stolicou ktora na 100% otestuje funkcnost bufika" a toto aj hrdo deklaruje. A pri takomto zlepenci ktory si moze doma spravit ktokolvek zadarmo este pyta peniaze za "opravu". Ako dopada takato oprava je vidiet o par prispevkov vyssie. Oprava bufikov je aj o dobrej stolici ktora pomaha ale aj o vedomostiach a skusenostiach. Su tu ludia ktory to tu na rozdiel od teba robia roky a uz si s tym nieco uzili a maju aj nieco za sebou a vedia o com hovorim. Uz ako som ti pisal do tvojoch SZ tiek takyto bastel som vyrobil 8 rokov do zadu a bola to len funkcna vzorka (hracka) na ktorej nedostatkoch sa ukazovalo co vsetko ma ta stolica mat. Za tych 8 rokov z najnovsou 3. generaciou (2. generacia velkej a 3.malej) som k tym tvojom deklarovanym 100% dost blizko ale tiez nemozem hovorit o uplnych 100% Preco ? Lebo nebudem tych ludi klamat. A nemam najmensi dovod len tak ti dat 8 rokov mojej prace, takze pajcni si to inde. A predstav si ze viem aj o tej tvojej slavnej kontrolke a predstav si ze narozdiel od toho pseudonavodu kde si sa o nej docital ju robim tak ze nevrtam diery do palubovky ale integrujem ju do budikov.
TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
- Brady7
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 29.02.2008 09:34
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.
diagnostika, plaťák atd.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Brady7 píše:
To že to blbne u něj v autě za to nemohu.
Brady7 píše:
kdybych to auto měl tady tak to není problém rozchodit taky.
Ja ted nevim,ale tohle je jen par veci,co trosku nesedi..... A bud nectes cele, co ti ostatni pisou,nebo fakt nevim....Brady7 píše: Stačí obyč ale musíš s tím umět a přemýšlet u toho to je celé.
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
takze:
- to zasielanie postou je tvoj napad ....
- co ma elektricka zavada dmychadla spolocne z autom pan genius ? V aute problem urcite nebude.
- nad cim si premyslal ked hovoris ze staci premyslat ???? Na tu zavadu si mal prist ty na tvojej slavnej stolici a tvojim slavnym premyslanim. A tu je tvoja odborna odpoved:
- predstav si ze mam aj multimetre aj 8 kanalovy osciloskop a mam ja pocitacove a ine diagnostiky. A mam aj meracie supravy na merania ktore jednoduchym multimetorm neodmeras. Takze o tomto ma poucovat nemusis. OT: A na rozdiel od teba ked chcem zmerat vykon motora tak idem na Dynamometer a nerobim suflikantka z K-powerom kde aerodynamicka odchylka moze byt vyse 10 precent a nepocitam koeficient valiveho odporu.
- Kym som sa to naucil robit tak som to robil zaradmo, predstav si.
- tak tam ten vypinac davaj ked to nevies pochopit a kludne ho vypinaj aj na 4 km. Vyvojari v koncerne su blbci ale nastasie ty to zachranis. Kludne podla logiky sanujem bufik a derem motor. Ja budem hovorit to co je realita.To ti tu potvrdili aj iny ludia ktory s tymito autami maju svoje skusenosti. Chalani maju pravdu ze pri kratkom popotahovai ani nestihne naskocit ale na druhu stranu ani mu to nic neurobi vzhladom na to kolko startov absolvuje pocas beznej prevadzky je to zanedbatelne.
Ale hlavne ze to na 100% otestujes.
- to zasielanie postou je tvoj napad ....
- co ma elektricka zavada dmychadla spolocne z autom pan genius ? V aute problem urcite nebude.
- nad cim si premyslal ked hovoris ze staci premyslat ???? Na tu zavadu si mal prist ty na tvojej slavnej stolici a tvojim slavnym premyslanim. A tu je tvoja odborna odpoved:
Predstav si ze dmychadlo moze mat aj ine zavady nez to ako vyzera alebo ako lahko alebo tazko sa toci. To by si vsak mal vediet na co sa zamerat a na toto mam modul na velkej stolici. A odhlail mi toho uz vela aj ked to na prvy pohlad bolo v poriadku.Brady7 píše:To mi přijde divné, Ty máš motor jak novej. Točilo se to lehce.
- predstav si ze mam aj multimetre aj 8 kanalovy osciloskop a mam ja pocitacove a ine diagnostiky. A mam aj meracie supravy na merania ktore jednoduchym multimetorm neodmeras. Takze o tomto ma poucovat nemusis. OT: A na rozdiel od teba ked chcem zmerat vykon motora tak idem na Dynamometer a nerobim suflikantka z K-powerom kde aerodynamicka odchylka moze byt vyse 10 precent a nepocitam koeficient valiveho odporu.
- Kym som sa to naucil robit tak som to robil zaradmo, predstav si.
- tak tam ten vypinac davaj ked to nevies pochopit a kludne ho vypinaj aj na 4 km. Vyvojari v koncerne su blbci ale nastasie ty to zachranis. Kludne podla logiky sanujem bufik a derem motor. Ja budem hovorit to co je realita.To ti tu potvrdili aj iny ludia ktory s tymito autami maju svoje skusenosti. Chalani maju pravdu ze pri kratkom popotahovai ani nestihne naskocit ale na druhu stranu ani mu to nic neurobi vzhladom na to kolko startov absolvuje pocas beznej prevadzky je to zanedbatelne.
Ale hlavne ze to na 100% otestujes.
- Brady7
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 29.02.2008 09:34
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
proč by nemohl být problém v autě? Co třeba častá příčina uhnilí kabel? Při zátěži se tam může ztrácet proudabeljozef píše:takze:
- co ma elektricka zavada dmychadla spolocne z autom pan genius ? V aute problem urcite nebude.
A nebudu se tu s tebou hádat. Na to čas nemám. To sem radši přestanu chodit. Nestojím o nějaké hádání a tvrzení proti tvrzení. Tak jestli to chceš zase řešit a machrovat s něčím co ani neukážeš na veřejnost tak zase písni na SZ. Můžem se hádat do nekonečna. Ale tady to nazasírejme!
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.
diagnostika, plaťák atd.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
To si tu z nas robis .......... co to placas ?
Mi nehovor ze nevies ani taketo zakladne veci.
1. kable casto uhnivaju ale na bufiku nie na aute takze to si mal preverit ty.
2. Koly kablom to byt nemoze lebo RJ si podpatie meria a na tuto zavadu automaticky uklada ako podpatie na svorke 30 a nie zavadu dmychadla.
To neni tvrdenie proti tvrdeniu ale absolutny blabol proti realite. Ked mi neveris tak toto ti tu potverdia aj ostatny.
Mi nehovor ze nevies ani taketo zakladne veci.
1. kable casto uhnivaju ale na bufiku nie na aute takze to si mal preverit ty.
2. Koly kablom to byt nemoze lebo RJ si podpatie meria a na tuto zavadu automaticky uklada ako podpatie na svorke 30 a nie zavadu dmychadla.
To neni tvrdenie proti tvrdeniu ale absolutny blabol proti realite. Ked mi neveris tak toto ti tu potverdia aj ostatny.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Nechci nijak zasahovat do vašich toků adrenalínu a nebo endorfinu a ani se nechci kohokoliv zastávat, ale Jožka má pravdu... řídící jednotka si opravdu hlídá úroveň palubního napětí sama. Pokud by byl uhnilý kabel napájení, při žhavení by nastalo podpětí, které by ŘJ bufíku vyhodnotila jako podpětí a konec. Pokud se při zapnutí bufíku ani neroztočí dmychadlo , je závada asi někde jinde... Jelikož dmychadlo samo o sobě nemá zas až tak velkej odběr, neměl by za normálních okolností být problém aby se po zapnutí bufíku rozběhlo tak jak je dobrým zvykem u správně fungujícího bufa...
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- Brady7
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 29.02.2008 09:34
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
bmichadlo běhá kdyby jste četli správně. Myslím že bude lepší když to tu nebudete už řešit a armany to vyřeší semnou po sz nebo to bude muset dostat nějak ke mě a já mu to bezplatně spravým.
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.
diagnostika, plaťák atd.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Jediny kto tu nevie citat si ty, o tom ako "bmichadlo" funguje sa pise tu: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2539614#p2539614
Po tom co si tu predviedol ja by som isiel inde. Nastastie je tu a teda v ČR dost ludi ktory o tom aj nieco vedia.
Ked sa to naucis a nieco o tom budes aj vediet budem to respektovat. Ale toto nie.
Po tom co si tu predviedol ja by som isiel inde. Nastastie je tu a teda v ČR dost ludi ktory o tom aj nieco vedia.
Ked sa to naucis a nieco o tom budes aj vediet budem to respektovat. Ale toto nie.
- Brady7
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 29.02.2008 09:34
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
jj počkám 8 let a pak budu machrovat na tvoje děti
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.
diagnostika, plaťák atd.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Hlavne nie takymi "logickymi" argumentmi ake si obhajoval teraz tu a ktore ti aj iny ludia ktory o tom nieco vedia vyvratili, a ktorymi len dokazujes ze o tom nemas ani sajn co s tym robit. A tym koncim.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11.08.2009 11:44
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
pro abeljozef:
na začátku tohoto tématu byly nějaké obrázky ohledně měřených hodnot v řj bufíku, ale už tam nejsou, mě by to ale moc zajímalo, můžeš je sem dát znovu?
Dík moc
na začátku tohoto tématu byly nějaké obrázky ohledně měřených hodnot v řj bufíku, ale už tam nejsou, mě by to ale moc zajímalo, můžeš je sem dát znovu?
Dík moc
VW Sharan AUY 2001
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11.08.2009 11:44
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
nebo nemáte to někdo stažený? Prosim pěkně! rád bych si prošel svuj bufík. Dík
VW Sharan AUY 2001
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Napiš odkud jsi, třeba se chytí někdo, kdo poradí, pomůže ...
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Já nevím že ty bažanti na vyplnění profilu prděj, vždyť jsou sami proti sobě. Člověk by je rád na někoho nasměroval aby se problém vyřešil co nejrychlejc, ale lidskej faktor tomu brání....
To arielohv: Koukej si doplnit údaje, jak ti má potom někdo pomoct?
To arielohv: Koukej si doplnit údaje, jak ti má potom někdo pomoct?
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11.08.2009 11:44
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
ale já nemam žádnej problém, ani nepotřebuju s ničím pomoct, jenom mě zajímají ty údaje, o které jsem požádal. Páč info ze skupin 001 se sehnat dají, ale 018 jsem nikde nesehnal, až tady, a bufík občas selhává a rád bych si měřenejma hodnotama fci vomrk, něž něco padne! A ty mazácký poudačky bych si vyprosil! Díky!
VW Sharan AUY 2001