Přehřívání motoru !!!

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
newman9
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 23.05.2009 12:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od newman9 »

Zdravím Vás pánové.
Potřebuju dobrou radu. Včera se mi z ničeho nic začalo vařit auto.
Ručička na 130 st. a pára z pod kapoty. Dnes jsem ujel cca 2 km ráno a ručička šla na 90 st.
přičemž když jsem pustil topení tak vzduch od motoru byl studený.
Mužete mi prosím poradit čím to může být. Díky
VW GOLF 1.4 16V

Uživatelský avatar
Lukes_610
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 11.10.2008 16:54
Bydliště: Moravský Žižkov předměstí (Velkých Bilovic)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od Lukes_610 »

řekl bych že vodní pumpa asi lopatky umřely že ti to nehoní vodu neboo čidlo :wink:

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od bifur »

Keby to bolo cidlo, tak sa mu nevari voda. Bud termostat, alebo pumpa...

Uživatelský avatar
Lukes_610
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 11.10.2008 16:54
Bydliště: Moravský Žižkov předměstí (Velkých Bilovic)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od Lukes_610 »

no jako už jsem viděl leda cos aj to čidlo že je poskákané a ukazuje bludy jedině se podívat přes vag co ukáže tam :wink: ale kdyby ten termostat byl seklý tak by valil aspon malý okruh chlazení a to je topení :good: ale ono ani asi topení nefunguje takže volil bych pumpu :)

Uživatelský avatar
newman9
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 23.05.2009 12:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od newman9 »

Pumpu jsem měnil loni spolu s rozvody že by tak brzo odešla?? :(
VW GOLF 1.4 16V

Uživatelský avatar
Lukes_610
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 11.10.2008 16:54
Bydliště: Moravský Žižkov předměstí (Velkých Bilovic)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od Lukes_610 »

noo vypadá to že joo.

Uživatelský avatar
newman9
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 23.05.2009 12:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od newman9 »

Vadnou pumpu ukaže VAG?
VW GOLF 1.4 16V

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od Dymák »

VAG pumpu neukáže...
Jak jsi to ráno natočil? Normálně jako vždy, nebo hůř?
Vodu jsi dolil, poté cos jí vyvařil?
Hadice tvrdý/měkký?
Voda ubývá/neubývá?
Jede to jako předtím? Neškube občas?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Sairus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 10.03.2010 20:13
Bydliště: Budějice

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od Sairus »

jestli jsi ujel dva km a měl 90 st. tak je to pumpa nebo tam nemáš vodu nebo je ucpaná hadice, můj názor...

kom4nc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 30.06.2009 13:11

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od kom4nc »

měl jsem podobný problém a byla to vodní pumpa..ta plastová vrtulka co má hnat vodu byla rozpadená na sračku..teď už mam pumpu s kovovou vrtulkou a zatím bez problému :-)
VW Golf IV 1.6 SR Highline
VW Golf VII 1.4 TSI Highline

Uživatelský avatar
newman9
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 23.05.2009 12:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od newman9 »

Jo ujel jsem 2 km a ručička na 90 stupňů, při chladných dnech startování normal při teplých dnech při startu škube motor. Už jsem to dal do servisu a prý vadné čidlo a taky překousané kabely od sahar. Oprava 2100. Není to moc???
VW GOLF 1.4 16V

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od Dymák »

no to nevim - vadný čidlo čeho?
kdyby teploty vody a budíky ukazujou správně, tak může bejt v hajzlu ta část, která posílá info o teplotě do řj, ale tahle informace slouží pouze pro regulaci "sytiče"
kdyby termospínač vrtule, tak se to sice dá uvařit, ale to že ti nefouká teplý z topení je buď tím, že tam není voda, nebo že se teplá voda nedostane do radiátoru..
A nakonec - kdy jsi naposled kontroloval množství vody? Mě to příjde, že jí bylo dlouhodobě málo a honíš tam vzduch
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
newman9
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 23.05.2009 12:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od newman9 »

ne ne vody tam bylo dost nikdy se mi voda nestrácela, takove cipovinky kontroluju pravidelně páč to je to jediné čemu na autu rozumím :D. Jinak bylo v háji čidlo co je na chladiči. Ted po opravě toho čidla a kabelů se mi rozjela i klima :).Zatím to i topí a zdá se že to funguje korektně zachvíli to více projedu a uvidím.
VW GOLF 1.4 16V

Uživatelský avatar
newman9
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 23.05.2009 12:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od newman9 »

Tak ujel jsem cca 20 km a teď se to pro změnu nezahřívá skoro vůbec alespoň podle budíku na přístrojovce.
Viz foto. Nemělo by se to nějak seštelovat? Aby to nedělalo nějaký bordel.
Přílohy
2012-09-25 19.21.06.jpg
VW GOLF 1.4 16V

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Přehřívání motoru !!!

Příspěvek od Dymák »

nic se nešteluje, čidlo teploty má 4 dráty - 2 do řj a 2 do budíků. Stává se, že tyto 2 hodnoty jsou rozdílný, pak je v hajzlu čidlo.
Buď to píchni na VAG a mrkni na teplotu (info co jde do řj) a zkontroluj z budíkama. Nebo si dej teploměr z prádelního hrnce do expanzky a zkontroluj z budíkama.

pokud budou hodnoty stejný, tak ti brzo otevírá termostat, to znamená, když budeš stát 10min na místě s nastartovaným motorem, tak by ti to mělo vylézt na 90
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“