Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

G3-lower píše:tak ono do tech 2800-3000 to mrtvejsi je.zalezi na chipu kde ma polozeny max. kroutak. me to zabira v hodnotach jak sem psal. ale nemuzes cekat ze pudes do sedacky a kola budou piskat i na 3q jak u chiple fabie rs :-D
Jo, kurnik ... ja byl zvykly pocitovat tah 410Nm v nafte ...

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

A jeste jedna takova otazecka? ta klapka na westegate se jakym zpusobem otevira ci privira? podtlakem?
pac jedna hadicek tomu turbu je taky zaslepena ... pri repasu turba se vse dalo do poradku, nicmene jedna hadicka je zaslepena, pac byla i puvodne ... tedka je otazkou, jestli ta zaslepena hadicka nebude delat tomu tubu pritez ... resp. jestli ovladani wg bude funkcni .. No, jsem zvedav, odpoledne si pro auto mam jet ...

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

WG je ovladana tlakem, hadickou co vede od N75 ventilu (nachazi se na saci hadici co jde od airboxu).
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

R@ZOR píše:WG je ovladana tlakem, hadickou co vede od N75 ventilu (nachazi se na saci hadici co jde od airboxu).
To si tedka nejsem jisty jestli tam ten ventil je ... pac jedna dira (ta spodni od Air boxu) je zaslepena ...
kurv*

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

Koukam, nekdo si s tim vyhral :-D Tak to vyfot ;-) A ja ti reknu jestli je to ok..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Tak uz panove jezdim :) Doufam, ze budu mit pokoj na nejakou dobu, investice za posledni mesic cca 24tis jen v motoru ... Co se tyce turba, tak uz to neni sanitka, pri 2tis to lehce zacina tahat , a nejvic to taha pocitove od 3 do 7tis ... Je tam cip, udajne tam mam jeste nejakou rezervu na upravu, tak nevim, jestli to kapanek jeste treochu nepoladit ... Tah necitim skoro zadny, ale rychlomer jde hodne rychle nahoru ... Budu se asik muset smirit s tim, ze ani po cipu neucitim brutalni zatah cipovaneho PD TDi ... ale jede to pekne ...
zadny prokluz kol ani na jednicku, ani na dvojku ... Optam se, co je pro tento motor lepsi?
Mit vrchol kroutaku az pri cca 3tis (muj pripad), nebo jak u TDI cca 2-2,2tis?

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

Na bezny jezdeni je lepsi mit kroutak jako TDI a na zavodeni zase trosku vejs ;-)
Kolik ti to ted tlaci?

A proc jsi presel z TDI na benzin? Vetsina lidi to dela obracene :-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Čéče, já právě jsem si OCtu nekoupil na závodění, ale na běžné ježdění ... a když chci předjet, tak to musím nechat kapánek vytočit, pak už jde i spotřeba nahoru ... TDi nebylo špatné, ale chtěl jsem změnu, vyšší výkon, jinčí motor ... Měl jsem BMW 530dA 2003 v automatu, super motor, ale praktické to moc nebylo, Chtěl jsem něco, v čem něco i odvezu a do čeho nebudu sypat mraky peněz ... Tak jsem si řekl, koupím Octu, ale nechci obyč. TDi, tak jsem šáhl po RSu .... Spotřeba u toho auta není špatná, na trasách, které jezdím já jezdím za 6-7l ... a to nejedu jak šnek ... Město je horší, žere to asik o 1l mín jak BMW a asik o 2l víc jak Passat TDi. Je pravda, že premýšlím, že bych to kopnul na E85, ale nemám zkušenosti s těma jednotkama, co stojí 2500-3000kc ...
Co se týče toho tlaku, tak tuším že by tam mělo být 0,95bar (základ je tuším 0,7bar). Dle zkušeností by to šlo i na 1,1bar....tak bych to chtěl ještě nějak poladit, ale zase nějak rozumne s ohledem na životnost, to auto jsem si nekoupil na p*čoviny .... ale asik tedy nechám upravit ten krouták už v nižších otáčkách, páč jak říkám, auto není na závodění, ale na každodenní provoz do práce a zpět + výlety :). Chlapík, co mi to čipoval mi řekl, že mi to klidně upraví bezplatně, když tam budu chtít něco změnit ... tak uvidíme :)

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

A kdo ti to chipoval? Jinak tlak po chipu je bezne 1-1.2b Co se tyka zivotnosti, tak ta se nejak zasadne nemeni, pokud dodrzujes pravidelny intervaly vymeny oleje a hlavne dochlazujes turbo..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Nejaky pan Esterka z jizni Moravy, v pohode typek, hral si s tim celkem dlouho ... tedka jsem mu volal, ze to chci jeste potahnout a mozna ten kroutak dat uz v nizsich otackach, tak az bude mit cestu, tak to poresime ... Takze 1,2bar se nemusim bat jo? Servisy jsem vzdy dodrzoval, dokonce premyslim, ze u toho Rsa si vse zkratim na 10tis ... turbodochlazuju pravidelne ... minutku, nekdy dve ... hlavne to nidky nehonim kdyz uz koncim s jizdou :)

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

Jj, presne tak to delam ja, kdyz uz se blizim k baraku, tak zvolnuju. Olej menim po 10tkm, nebo po roce.
Pujdes s tim pak na brzdu?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

Tak tak :), na brzdu pujdu, pan rikal, ze ten soft co ma udelany ma i odbrzdeny (154kw, 285Nm), ja mam kapanek vic pry, ale budu chtit jeste vic ...
Az to bude jeste upravene (tlak 1,2bar) ... rad bych se dostal na 220-225Hp a ten kroutak pres 300Nm ... Na brzdu pak 100% pujdu, asik k TDIFunovi :)

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od R@ZOR »

220-225hp ti to asi neda, na to uz to turbo nestci. :-/ Max tach 215hp se z toho softem da dostat. Ale pocitej spis min, to uz by jsi musel mit vic uprav. ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od G3-lower »

Snad uvidime tvuj graf.Hlavne nebud zklamany kdyz tam bude 190ps a 300Nm. Mas dost zajimavou spotrebu. Pak napis po par tis km jakou mas dlouhodobou. Ja ted dost zvolnil a mam 9,6 :-D Asi mam tezkou nohu. Jako dojet nekde se spotrebou 6-7L tak si myslim ze mam rozbity displey nebo neco jineho :-D
Kazdopadne vymenit 530D a jeste v automatu tomu se rika zmena :-D

Dosty87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.04.2008 19:16

Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ

Příspěvek od Dosty87 »

G3-lower píše:Snad uvidime tvuj graf.Hlavne nebud zklamany kdyz tam bude 190ps a 300Nm. Mas dost zajimavou spotrebu. Pak napis po par tis km jakou mas dlouhodobou. Ja ted dost zvolnil a mam 9,6 :-D Asi mam tezkou nohu. Jako dojet nekde se spotrebou 6-7L tak si myslim ze mam rozbity displey nebo neco jineho :-D
Kazdopadne vymenit 530D a jeste v automatu tomu se rika zmena :-D
Spotřebu mezi 6-7l mám při normální jízdě na dálky a do práce a z práce (prakticky žádné kopečky) ... dlouhodobku za "2tkm" jsem měl na 8.1l, tedka jsem vyndával baterku, takže reset, mám najeto asik 800km se spotřebou 10.6l :D, hodně jezdím město a semtam testuji ... Ale upřímně, začínám litovat, že jsem BMW prodal ...
V motoru nasypkáno celkem dost peněž a tedka mně to začalo zase zlobit .... Nevím, čím to je, ale vždy ranní starty mi přinesou velké zklámaní ... nastartuju a vyjedu do práce ... jakmile se to zahřeje, trošku přidám a výkon nikdy (nejspíš nouzák) ... Nejde slyšet turbo ani BOV - turbo vůbec a BOV odfukuje velmi jemně, kdyby jel někdo se mnou, tak ten to fakt neuslyší ... stává se mi to každé ráno ... takže udělám to, že zastavím, vypnu motor, nastartuju a vyjedu ... a auto má plný výkon ... po práci ten výkon má taky ,ten nouzák je vždy ráno kua :(, začíná mně to pěkně štvát ... a to tak, že lituju, že jsem si nenechal BMW :D.
Na diag se mi zobrazuje pořád pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou, ale na žádnou prdlou hadici jsem ani já, ani mechoš nepřišel ... než mi to začalo padat do nouzáku, tak to hodilo nějakou hlášku, kterou mechanik říkal, že u TDi jsou to špatně seřízené rozvody, resp. retěz co pohání druhou vačku či co ... Já tomu prd rozumím :/ ...
A další taková perlička, ta se mi stala minulý týden po natankování N95 u jedné čerpačky VenaTrade .... jedu si tak pěkně na tempomat do práce a z ničeho nic to auto azčalo zpomalovat, žádná chybová hláška na budíku nic .... si říkám kua co je, přidám plyn a plyn vůbec nereagoval ... až když jsem podřadil tak to začalo zase jet ... a to se mi stalo tak 3x, tak jsem rychlo dotankoval do plné u benziny a naštěstí vše OK, takže zřejmě špatnej benzín ... jestli je to špatnej benzín, moje chyba .. páč ta čerpačka dostala již 2x pokutu za nekvalitní paliva, ale já vůl tam semtam prostě zajedu (hold se mi líbí ta tabule s cenou 36,9Kč za litr :D) ..
Ale když se vrátím k problému co mám, kdyby kdokoliv cokoliv, dejte vědět ... budu rád za každou radu. Jakmile kámoš udělá státnice, tak bude mít čas se vrtat v mém auti ... a když už se bude vrtat, tak at se zkusí co nejvíc možností :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“