DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
DandyCZ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 594
Registrován: 21.04.2009 08:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od DandyCZ »

Infernal_Vampire: Při nejmenším bych koupil těsnění mezi sací potrubí a hlavu, když už to sundáš, tak bych dal nový. A pak taky mrkni na vzduchovej filtr....když už to vyčistíš tak aby to nebralo špínu....jsou to 100korunový položky pokud nekupuješ originály.
Já ješrě dával třeba novej náhubek na škrtící klapku,a když už sem to měl rozdělaný tak sem se dostal k přetěsnění odlučovače na olej co mi sáknul.

Ale spoň to k hlavě bychtam dal. Neorigo mě vyšlo na 160kč. Ale uvidíš až to rozebereš jestli nějaký jiný těsnění nebudou na šrot.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od bifur »

DandyCZ: medzi sanim a hlavou si mal jedno velke tesnenie, alebo 4 kruhove? Mne ETKA pise 4 male kruhove tesnenia, tak sa chcem uistit..

Uživatelský avatar
chasnik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 277
Registrován: 26.06.2008 20:01
Bydliště: Dolní Lutyně (Ostravsko)
Kontaktovat uživatele:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od chasnik »

ty máš 1,4 a kolega 1,6, ne?

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od bifur »

No jo, ale v podstate je to ten isty motor. Aj ked mam taky dojem ze ja mam sanie plastove.. Aj tak nakoniec kupim co pise ETKA, len som zvedavy. :mrgreen:

Uživatelský avatar
DandyCZ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 594
Registrován: 21.04.2009 08:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od DandyCZ »

V podstatě ano, je stejný,ale liší se drobnostma. Já mám třeba pod sáním těsnění z jednoho kusu. V etce mussíš koukat na kódy motou, tím se to liší. Na 1.4 bud emožná menší průměr sání, jiný materiál, proto jiné těsnění.
Etka má univerzální obrázky a pak dává alternativy dle kodu motru.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od bifur »

Ja viem, mne funguje v ETKE zadavanie VIN kodu, takze mi zobrazi len to co je na aute.. Proste som bol zvedavy ako to mas. Ja mam sanie plastove a tesnenia su 4 male, ako som uz pisal. Spytal som sa len preto lebo aj ETKA niekedy klame, ale uz som nasiel na webe aj fotky s tesneniami, takze tentokrat ma ETKA pravdu..

bruce
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 04.12.2008 23:11
Bydliště: Stráž p. Ralskem a (Děčín)
Kontaktovat uživatele:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od bruce »

Ahoj kluci můžu se zeptat kde je rozdíl mezi 1.4 16v a touhle 1.6 16V na obrazku koukam ze motory jsou uplny stejny to je tam jen upravena ridici jednotka a sani jelikoz filtrbox je tu jako 1.4 aj odvzdušnění hřídele takže kromě škrtící klapky která může být větší musejí být ty motory uplně stjne ne? nebo je tam jeste jina hlava ostrejší vačka? ? nemají tyhle 1.6 16v taky stejny pževodvky jako 1.4 ?

bruce
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 04.12.2008 23:11
Bydliště: Stráž p. Ralskem a (Děčín)
Kontaktovat uživatele:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od bruce »

tak jak koukam v etce tak sani je tak stejny aj skrtici klapka tak to nechapu kde se tech 22kw bere jedine jiny vstrikovani :D to je asi vsechno tech 22kw jen v RJ nebo nevim?

mi nerikejte jestli je to stejny ze z toho nevytahnu tech 74kw co ma 1.6 16v AUS ? nezkoušel to někdo?

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od bifur »

Trochu si asi pozabudol na ten objem ;-) Ale inak koncept motora je rovnaky, to mas pravdu, ale rozhodne nie vsetko..

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od majrek001 »

a taky si ty výkony trochu pleteš 74kW má 1.6 SR (8v).. 1.6 16v má vždy 77kW krom tedy 1.6FSI to má tuším 81kW
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od falko1983 »

Co vím tak do fóbii dávaly nějakou nabroušenou 1.4 co měla 74Kw,tam co já vím byl jinej soft v ŘJ a taky větší klapka a nějaký kravinky okolo sání.Myslím že nějaký info ohledně tohodle motoru byli na škodaforu.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od tomakecTD »

Je to všechno víceméně jen o SW. Jak byla 1.4 74kW tak byla 1.6 92kW .... A rozdíly mezi těmi motory žádnej nebyl, jen SW a možná lepší nasávání vzduchu.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od majrek001 »

no já nevím, ale prostě si myslím že to jen softem být nemůže, tam musí být i něco mechanického např nějaká jiná vačka nebo jiná regulace paliva nebo tak něco. já mám chip a upravený sání a víc jak 80kW to určitě nemá, bohužel ještě nebyl čas to odbrzdit.. ani 1.6 FSI po chipu má když je to top stav motor nějakých 88kW
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
VW tomasz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2292
Registrován: 08.04.2010 18:41
Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od VW tomasz »

To asi melo cenu to cipovat o 3kw,asi to jdu taky cipnout :-)
(s)low and original

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od majrek001 »

já jsem to dělal skrz pedál protože ta odezva byla děs, jinak těch pár poníků už je takový bonus, ale znát to je celkem dost.. jak jsem nasadil origo 17", tak to přestalo úplně jet to jsem z toho byl až nešťastný a přemýšlel, že je zase prodám, jak to bylo zdechlí (a to jsem měl už filtrbox z TDI ale hadici k nárazníku) a pak jsem předělal sání za světla jak je origo TDI a k tomu trochu poléčení od motorpowera a jsem spokojen že to zase jede jak před tím na 14" plechách


tak ono tak nějak každý benzín/nafta bez turba skoro nic nepřidá si vezmi třeba 2.8 V6 jaký to je objem jako prase a přidá to cca 13kW a u turbíny to máš pomalu dvojnásobný nárůst nějak cca 23-26kW
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“