EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
jan4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 182
Registrován: 24.05.2012 21:20

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jan4motion »

tomakecTD: prosim tě, jak si pokročil s tím cukáním? Mně se ten samý problém objevil před nedávnem...odešla mně cívka na třetím válci, jel jsem asi 60 kilometrů jen na 4 válce, než jsem se dostal k nové cívce. Potom odešla na prvním válci a to sem najel dalších cca 10 km než sem ji mohl vyměnit. Během těch 70km se mně dost možná mohl zničit katalyzátor (na vagu se naukazuje), jelikož vstřiky se i přes chybu ve vagu s cívkou na daném válci údajně nevypínají, takže palivo se nespálilo. Od té doby to cuká kolem 2 tis otáček a mám pocit, že se ten rozsah zvětšuje dolů i nahoru k 2,5 tisícům. Jízda s takovým autem mně moc nebaví, když není 100% v pořádku...povyměňoval jsem ještě ostatní cívky a svíčky a od té doby to cuká. Měnil jsem i hadici odvzdušnění motoru (nesmyslně zahnuté kolénko, které vede zpět do sání, bylo propálené), ale stejně bez výsledku, pořád to cuká.
Passat B5.5 2.3 V5 136kw 4motion Highline + Phoenix 17" + Prins VSI
ObrázekLPG

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Zdarec, todle mi nějak samo přestalo, sám nevím, čím to bylo ......
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

jan4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 182
Registrován: 24.05.2012 21:20

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jan4motion »

lucky man...A EGR máš pořád zaslepený?
Passat B5.5 2.3 V5 136kw 4motion Highline + Phoenix 17" + Prins VSI
ObrázekLPG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“