Výměna baterie, alarm, centrál
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Hele, tak to nevím, protože elektrika včetně dálkového ovl. atd. je můj největší nepřítel (zkrátka tomu nerozumím), ale asi by mi to vservisu řekli ne?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
mohly by, ale záleží jak se v servisu vyznají.. a to máš ten nový vystřelovací klíč nebo starý a rok auta?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Pokud ti předtím ta dálka šla, tak je několik důvodů proč by nemohla fungovat.
1. Vybitá baterie
2. Vadny ovládání (klíček)
3. Vadnej přijímač (Komfortní jednotka)
Řešení sou následující.
1. Vyměnit baterii a přizpůsobit nejlíp přes VAG
2. Sehnat jinou (novou) dálku a přizpůsobit
3. Vyměnit komfortní jednotku
1. Vybitá baterie
2. Vadny ovládání (klíček)
3. Vadnej přijímač (Komfortní jednotka)
Řešení sou následující.
1. Vyměnit baterii a přizpůsobit nejlíp přes VAG
2. Sehnat jinou (novou) dálku a přizpůsobit
3. Vyměnit komfortní jednotku
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Rok auta je 1999 motor AKL, co se týká klíče, tak mam ten klasický co je už i u pětkovýho golfa,ale nemám otevírání na kufr, takže na klíči jen odemknout a opak. mám.
Jinak upřesním kdy to přestalo fungovat, měnil jsem termostat a nemohl jsem se dostat na spodní šroubek, tak jsem u alternátoru sundal jeden kabel a při nandavání jsem škrtnul o čas motoru a zajiskřiloto, bohužel jsem zapoměl odpojit baterii. Pouze mi to vypálilo jednu plechovou pojistku 110 nyní tam mam přechodně pouze 50 co je na baterce v té krytce. Jinak vše fungovalo, teda až na ten centrál.
Ze začátku jsme si myslel, že se mi vybily baterie protože poslední době jsem musel používat dálkáč zblízka. Vyměnil jsem baterie a nic, ale měl jsem je vyndané déle jak 10 min.
Jinak upřesním kdy to přestalo fungovat, měnil jsem termostat a nemohl jsem se dostat na spodní šroubek, tak jsem u alternátoru sundal jeden kabel a při nandavání jsem škrtnul o čas motoru a zajiskřiloto, bohužel jsem zapoměl odpojit baterii. Pouze mi to vypálilo jednu plechovou pojistku 110 nyní tam mam přechodně pouze 50 co je na baterce v té krytce. Jinak vše fungovalo, teda až na ten centrál.
Ze začátku jsme si myslel, že se mi vybily baterie protože poslední době jsem musel používat dálkáč zblízka. Vyměnil jsem baterie a nic, ale měl jsem je vyndané déle jak 10 min.
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
V tom případě stačí jenom znovu spárovat přes VAG, nic víc tam být špatně nemůže. Odkud si ?
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Jesenice u Rakovníka. Pokud je mi známo tak nejbližší je asi Praha
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Tak se zkus domluvit s nějakým klubákem z tvyho okolí ať ti to udělá.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
No problema, udělej výlet na Prosek a nakodoujem to Když máš vyndané baterie na déle jak 1min, tak se to rozkoduje.
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Čau, už 12.6. jsem tady řešil proč mi nejde dálkáč v klíčku, po domluvě jsem si našel někoho bližšího než je praha, kdo by mi to udělal. Podle vašich rad , jako je vyměnit konfortu, baterii a dálku v klíčku bylo učiněno a bylo to 100% funkční, ještě jsme to ověřovaly na jíném autě a tam to fungovalo, bohužel zrada musí být v něčem jiným,protože v mém auto to opět nefungovalo, už nás nic nenapadá.
Nemáte někdo ještě jiný nápad?
Předem děkuji
Nemáte někdo ještě jiný nápad?
Předem děkuji
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Nějak nechápu kde to na 100% fungovalo ? Máš anténu v kabelovym svazku pro komfortku ?
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
myslím tu konfortku a baterie i jinou dálka, kterou jsem zkoušel jako novou tam dát aby mi to fungovalo tak ta je 100% funkční, vypůjčil jsem si to z jiného auta,ale stejného typu. Mám anténu v tom svazku,ale ta je odstřihlá,vede pouze od radia k přednímu sloupku. Nešla vytáhnout, tak jsem jí tam nechal a volně jsem natahoval nový kabel na tu antenu.
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Jak od rádia ? Anténa dálkovyho ovládání vede od konektoru komfortní jednotky do levyho A sloupku, co sem pleteš rádio Jakou máš teď komfortku a jakou dálku k tomu ? Sedí ti frekvence komfortky a dálky ? Jak jsi učil dálku ke komfortce, VAG, nebo způsob přes klíče v zámku a zapalování ?
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Jo tak...... , dělal jsem to přes VAG..... Tak už je to v poho, našel jsem vypaléný kabel, ten jsem vyměnil a sehnal jsem jestě další konfortku, protože ta původní nereagovala.
Jinak, abych nepsal jinam, čistil jsem škrtící klapku sprejem a hadrem. Po nastartování byly otáčky volnoběhu normální pod 10tis, ale když jsem přidal plyn tak lítaly mezi 11-13tis.... I po ujetí 40km zůstávaj vysoké, ještě mě napadl sytič, ale nevím . Je možné, že se rozladilo základní nastavení té klapky?
Jinak, abych nepsal jinam, čistil jsem škrtící klapku sprejem a hadrem. Po nastartování byly otáčky volnoběhu normální pod 10tis, ale když jsem přidal plyn tak lítaly mezi 11-13tis.... I po ujetí 40km zůstávaj vysoké, ještě mě napadl sytič, ale nevím . Je možné, že se rozladilo základní nastavení té klapky?
- kmara
- VWagenista
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 16.10.2011 21:06
- Bydliště: MoraVWa
Re: Výměna baterie, alarm, centrál
Počkej, normální otáčky pod 10tis. teda nejsou asi ses trochu spletl.
A když přidáš plyn, tak je normální, že se otáčky zvednou.
A když přidáš plyn, tak je normální, že se otáčky zvednou.
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002