Výměna brzdových kotoučů a destiček
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 08.01.2012 22:40
Výměna brzdových kotoučů a destiček
Ahoj,
nevím jestli zakládám nové téma zbytečně,jestli ano moc se omlouvám.
Chtěl jsem se zeptat zda nemáte někdo zkušenost s výměnou brzd.Jak funguje ta parkovací brzda a jestli se musí přes VAG dělat i přední brzdy a nebo jen zadek.Slyšel jsem,že se to doma neudělá,že se s tím musí do servisu,což mi přijde moc.Mám i signalizaci opotřebení na maxidotu,tak jestli jsou na destičkách nebo kde jsou atd.Tak jestli by mi někdo nemohl poskytnout info a nebo nejaký návod.
Díky moc
nevím jestli zakládám nové téma zbytečně,jestli ano moc se omlouvám.
Chtěl jsem se zeptat zda nemáte někdo zkušenost s výměnou brzd.Jak funguje ta parkovací brzda a jestli se musí přes VAG dělat i přední brzdy a nebo jen zadek.Slyšel jsem,že se to doma neudělá,že se s tím musí do servisu,což mi přijde moc.Mám i signalizaci opotřebení na maxidotu,tak jestli jsou na destičkách nebo kde jsou atd.Tak jestli by mi někdo nemohl poskytnout info a nebo nejaký návod.
Díky moc
VW Passat 3C variant 2.0 FSI Turbo BWA 147 KW highline 2006
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 04.11.2011 10:55
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Zadní desky se dají vyměnit pouze za pomoci VAGu, brzdiče se musí přes PC otevřít. Zadní desky nemají signalizaci opotřebení (to se mi vymstilo, kdy se mi zadní deska sjela a udělala do kotouče pěknou rýhu).
Přední desky i kotouče se dají vyměnit "po domácku" bez PC.
Přední desky i kotouče se dají vyměnit "po domácku" bez PC.
Passat Variant 2.0 TDI BMP Highline 2006
- Hrasko
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 09.12.2009 13:58
- Bydliště: ...západ SVK
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Niekde to tu je , vraj aj zadne uz niekto vymenil bez VAGu...
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
-
- Profík
- Příspěvky: 996
- Registrován: 26.11.2010 23:49
- Bydliště: Kosice
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
daju sa menit zadne aj bez VAGu ale je s tým viac orobty... treba odpajat hydro system vytlacit brzdovu kvapalinu zatlacit strmen a tak ... a potom zase ovzdusnovat system atd atd..
v každom stredne velkom servise maju vag kde to vedia... skus si najst nejakeho garazoveho majstra kotrý trosku do toho rozumie a urobi ti to za par supov..
v každom stredne velkom servise maju vag kde to vedia... skus si najst nejakeho garazoveho majstra kotrý trosku do toho rozumie a urobi ti to za par supov..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Já taky potřebuju vyměnit zadní destičky, co tam tomu brání jako, že musíš přes V.A.G, když budu mít odbržděno?
- Keram01
- Řidič
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03.06.2009 23:11
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Skús a zistis.Honza 3c2 píše:Já taky potřebuju vyměnit zadní destičky, co tam tomu brání jako, že musíš přes V.A.G, když budu mít odbržděno?
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
- deme
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 30.08.2009 20:39
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
ja ked som menil zadne lozisko tak sa to nerobilo za pomoci VAG odpojil sa konektor zatlacil sa strmen a bolo poskaladalo sa a funguje bez problemou
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Nevím nevím ... asi to radši nechám udělat, nechci, aby to bylo ještě horší
- Hondza
- Řidič
- Příspěvky: 176
- Registrován: 23.02.2012 16:10
- Bydliště: Praha
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Mají přední destičky vždy čidlo opotřebení, nebo jak zjistím, zda to moje mají..?
Passat Variant Highline 3C 2009, 103KW TDI CR
====!!!Můj pašík!!!====
====!!!Můj pašík!!!====
-
- Profík
- Příspěvky: 996
- Registrován: 26.11.2010 23:49
- Bydliště: Kosice
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
preto to musi cez vag aby si odtiahol pritlacny strmen ktory tlaci na dosticku do zadnej polohy... Bez toho alebo aktoto neurobis nedas dole samotny brzdic...
A po nahodeni noveho treba urobit zakladne nastavenia brzdicov ...
A po nahodeni noveho treba urobit zakladne nastavenia brzdicov ...
- Hrasko
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 09.12.2009 13:58
- Bydliště: ...západ SVK
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Maju.Hondza píše:Mají přední destičky vždy čidlo opotřebení, nebo jak zjistím, zda to moje mají..?
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
- Hondza
- Řidič
- Příspěvky: 176
- Registrován: 23.02.2012 16:10
- Bydliště: Praha
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Díky, myslel jsem si toHrasko píše:Maju.Hondza píše:Mají přední destičky vždy čidlo opotřebení, nebo jak zjistím, zda to moje mají..?
Passat Variant Highline 3C 2009, 103KW TDI CR
====!!!Můj pašík!!!====
====!!!Můj pašík!!!====
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15.04.2012 19:13
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
náhodou nevíš jak se to nastavení dělá?macko25 píše:preto to musi cez vag aby si odtiahol pritlacny strmen ktory tlaci na dosticku do zadnej polohy... Bez toho alebo aktoto neurobis nedas dole samotny brzdic...
A po nahodeni noveho treba urobit zakladne nastavenia brzdicov ...
-
- Profík
- Příspěvky: 996
- Registrován: 26.11.2010 23:49
- Bydliště: Kosice
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Výmena zadných brzdových dosticiek
Postup je nasledujuci:
Otvorenie brzdicov:
Ovládacím tlacitkom vo vozidle zapnite a vypnite parkovaciu Brzdu.
Pomocou diagnostického zariadenia (napr. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
Zvolte funkciu "Základní nastavení"
Vyberte skupinu 007
Stisnite "START"
Aktivujte základne nastavenie ("Zap/Vyp/Další")
Brzdiče se otvoria
Ukončite základne nastavenie a pripojenie k jednotke
Vyčkajte 30 sekund pred akoukolvek dalšou pracou s jednotkou
POZOR!!! Po vykonani tohto zasahu naisto vyckajte minimalne 30 sekund nez sa opat pripojite k jednotke 53 parkovacej brdy a vykonate dalsi diagnosticky zasah!!! Inak riskujete trvalé zničenie riadiacej elektroniky v dosledku chyby firmware u niektorych jednotiek!!!!!!
Zavretie brzdičov:
Pomocou diagnostického zariadenia (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
Zvolte funkciu "Základní nastavení"
Vyberte skupinu 006
Stisknite "START"
Spustite základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
Brzdiče se zavru
Ukončite základne nastavena a pripojenie k jednotke
Vyčkajte 30 sekund pred akoukolvek dalsou pracou s jednotkou
POZOR!!! Po vykonani tohto zasahu naisto vyckajte minimalne 30 sekund nez sa opat pripojite k jednotke 53 parkovacej brdy a vykonate dalsi diagnosticky zasah!!! Inak riskujete trvalé zničenie riadiacej elektroniky v dosledku chyby firmware u niektorych jednotiek!!!!!!
Test funkčnosti:
Pomocou diagnostického zariadenia (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda .
Zvolte funkciu "Základní nastavení"
Vyberte skupinu 010
Stisknite "START"
Spustite základne nastavene ("Zap/Vyp/Další")
Brzdiče sa 3x otevoria a zavru.
Počkajte este asi 30 sekund potom co sa stisi( zastavi ) zvuk z brzdicov.
Ukončite základne nastavene a pripojenie k jednotke
Vyčkajte 30 sekund pred akoukolvek dalsou pracou s jednotkou
POZOR!!! Po vykonani tohto zasahu naisto vyckajte minimalne 30 sekund nez sa opat pripojite k jednotke 53 parkovacej brdy a vykonate dalsi diagnosticky zasah!!! Inak riskujete trvalé zničenie riadiacej elektroniky v dosledku chyby firmware u niektorych jednotiek!!!!!!
Postup je nasledujuci:
Otvorenie brzdicov:
Ovládacím tlacitkom vo vozidle zapnite a vypnite parkovaciu Brzdu.
Pomocou diagnostického zariadenia (napr. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
Zvolte funkciu "Základní nastavení"
Vyberte skupinu 007
Stisnite "START"
Aktivujte základne nastavenie ("Zap/Vyp/Další")
Brzdiče se otvoria
Ukončite základne nastavenie a pripojenie k jednotke
Vyčkajte 30 sekund pred akoukolvek dalšou pracou s jednotkou
POZOR!!! Po vykonani tohto zasahu naisto vyckajte minimalne 30 sekund nez sa opat pripojite k jednotke 53 parkovacej brdy a vykonate dalsi diagnosticky zasah!!! Inak riskujete trvalé zničenie riadiacej elektroniky v dosledku chyby firmware u niektorych jednotiek!!!!!!
Zavretie brzdičov:
Pomocou diagnostického zariadenia (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
Zvolte funkciu "Základní nastavení"
Vyberte skupinu 006
Stisknite "START"
Spustite základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
Brzdiče se zavru
Ukončite základne nastavena a pripojenie k jednotke
Vyčkajte 30 sekund pred akoukolvek dalsou pracou s jednotkou
POZOR!!! Po vykonani tohto zasahu naisto vyckajte minimalne 30 sekund nez sa opat pripojite k jednotke 53 parkovacej brdy a vykonate dalsi diagnosticky zasah!!! Inak riskujete trvalé zničenie riadiacej elektroniky v dosledku chyby firmware u niektorych jednotiek!!!!!!
Test funkčnosti:
Pomocou diagnostického zariadenia (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda .
Zvolte funkciu "Základní nastavení"
Vyberte skupinu 010
Stisknite "START"
Spustite základne nastavene ("Zap/Vyp/Další")
Brzdiče sa 3x otevoria a zavru.
Počkajte este asi 30 sekund potom co sa stisi( zastavi ) zvuk z brzdicov.
Ukončite základne nastavene a pripojenie k jednotke
Vyčkajte 30 sekund pred akoukolvek dalsou pracou s jednotkou
POZOR!!! Po vykonani tohto zasahu naisto vyckajte minimalne 30 sekund nez sa opat pripojite k jednotke 53 parkovacej brdy a vykonate dalsi diagnosticky zasah!!! Inak riskujete trvalé zničenie riadiacej elektroniky v dosledku chyby firmware u niektorych jednotiek!!!!!!