LPG z výroby????

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

LPG z výroby????

Příspěvek od Sonny »

Zdarec,
přemýšlím o LPG..
1.vyráběl se Golf IV,Bora,Octavia I, s LPG přímo z fabriky???
2.dali by jste LPG do auta co má najeto 196tis.km?? (slimák 1.6 16V),co by pak vydržel?? nebo koupit 2.0??

Dnes jsem se zase naštval,už mě nebaví pořád lít do toho rozmlsanýho motoru N98 :x A je zase dražší.(41,-)A na N95 klepe.

Díky

Uživatelský avatar
HANZ500
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1032
Registrován: 28.01.2010 21:35
Bydliště: Kladno

Re: LPG z výroby????

Příspěvek od HANZ500 »

Rozmlsanýho? :D Tě svezu a budeš rád za to jak máš úsporný auto :D
Dodge Challenger HURST 5.7 Hemi, Škoda Octavia IV PHEV, Dacia Pick Up 1.6 mpi, Škoda Octavia 2.0 tdi, Škoda Felicia 1.3mpi

cheetah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 30.12.2008 19:49
Bydliště: Vlašim

Re: LPG z výroby????

Příspěvek od cheetah »

Záleží v jaké kondici je motor, jestli ho šlechtíš, má co potřebuje, tak bych se přestavby LPG ve 196tkm nebál. Jestli se nepletu, tak G-IV, Bora, Octavia I v origo přestavbě nebyla. Jinak taky zálěží, jak dlouho si auto chceš nechat, kolik najedeš atd. Počítej s cenou přestavby rozumné kvality cca. 26 tkč. Já osobně mám Lovato cca. 17 tkm a dosud bez problému, auto jsem přestavěl ve 115tkm. LPG pohon je čistší, oktanové číslo někde kolem 105, akorát je to suché palivo, tak pozor ne ventilová sedla, ale u koncernu se prý není čeho bát. Lze doobjednat přimazávání. Moje spotřeba normální jízdou s O2 kombi cca. 8L/100km lpg, k tomu necelého 0.2l benzinu, tankuji Vervu 100 na starty. Revize co 10tkm, cca. 600,-Kč.

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: LPG z výroby????

Příspěvek od Sonny »

HANZ500 píše:Rozmlsanýho? :D Tě svezu a budeš rád za to jak máš úsporný auto :D
Myslel jsem rozmlsaný jako že potřebuje N98 :wink: Taky bych volil větší obsah ale zase spotřeba jde nahoru a to zase ne.Na rychle přesuny mám Kawu 1100 8)

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: LPG z výroby????

Příspěvek od Sonny »

cheetah píše:Záleží v jaké kondici je motor, jestli ho šlechtíš, má co potřebuje, tak bych se přestavby LPG ve 196tkm nebál. Jestli se nepletu, tak G-IV, Bora, Octavia I v origo přestavbě nebyla. Jinak taky zálěží, jak dlouho si auto chceš nechat, kolik najedeš atd. Počítej s cenou přestavby rozumné kvality cca. 26 tkč. Já osobně mám Lovato cca. 17 tkm a dosud bez problému, auto jsem přestavěl ve 115tkm. LPG pohon je čistší, oktanové číslo někde kolem 105, akorát je to suché palivo, tak pozor ne ventilová sedla, ale u koncernu se prý není čeho bát. Lze doobjednat přimazávání. Moje spotřeba normální jízdou s O2 kombi cca. 8L/100km lpg, k tomu necelého 0.2l benzinu, tankuji Vervu 100 na starty. Revize co 10tkm, cca. 600,-Kč.
Tak motor šlape výborně,olej kupodivu nebere :) a celkově to auto je ve výborném stavu a s výbavou Highline(serviska,km sedí)
Přestavět nebo koupit jinou s lpg? Uvažoval jsem i o TDI(66) ale bojím se nákladů který můžou nastat a výhody nafty to smaže.

Nejradši bych bral O2 kombi nebo GV variant,ale ty ceny jsou ještě někde jinde :(

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: LPG z výroby????

Příspěvek od tomakecTD »

Spíš kup něco s LPG, ale dej si bacha na platnost LPG nádrže!! Je tu sekce LPG. Já mám 1.6 16V Variant 212tis km. Jezdím denně 150km - dálnice 90% zbytek ucpaný město. Spotřeba dlouhodobá 8,5LPG. Dálnice 115-140kmh.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: LPG z výroby????

Příspěvek od marfy8 »

Taky přemýšlím o LPG nejprve jsem taky uvažoval že ho dám do nynějšího GIV ale podle stavu jsem usoudil NE :D ... asi přišetřím a pořídím už auto novějšího ročníku OII / GV aby mi dalších 5let v pohodě vydrželo.
Ale pořád mi vrtá hlavou nafta / LPG je to hrůza :D

Ale když říkáš že máš autí ve výborným stavu a za 2 roky nebudeš chtít jiné tak bych se toho nebál. Navíc to zvýší o dost hodnotu auta kdyby si ho chtěl případně prodávat.

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: LPG z výroby????

Příspěvek od Sonny »

marfy8 píše:Taky přemýšlím o LPG nejprve jsem taky uvažoval že ho dám do nynějšího GIV ale podle stavu jsem usoudil NE :D ... asi přišetřím a pořídím už auto novějšího ročníku OII / GV aby mi dalších 5let v pohodě vydrželo.
Ale pořád mi vrtá hlavou nafta / LPG je to hrůza :D

Ale když říkáš že máš autí ve výborným stavu a za 2 roky nebudeš chtít jiné tak bych se toho nebál. Navíc to zvýší o dost hodnotu auta kdyby si ho chtěl případně prodávat.
Taky bych bral novější..ty co uvádíš.ale kačky budou potřeba na střechu nad hlavou,takže šetřím na to :?
Nafta to je u ojetiny velká loterie,a toho se bojím.Hlavně u těch novějších motorů.To benzín mi připadne jednodušší,mívají míň najeto a náklady jsou na udržbu menší.Navíc když to ráno nakopneš..to ticho 8)

Kdybych sehnal levně OII kombi tak bych do toho šel.GV je ještě drahý :(

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“