2.8 V6 a E85

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
tragicomix
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2038
Registrován: 03.05.2009 12:01
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od tragicomix »

nebavim se ted o golfu ale treba o tvym passatu na kterym to nejspis zkousis ..
http://www.plasti-dip-it.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/PlastiDipIt" onclick="window.open(this.href);return false;

tel.: 608 709 448

TEKUTÁ FÓLIE “ aplikování odstranitelné matné barvy “

DUB57
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 08.02.2011 08:18
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od DUB57 »

http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

tragicomix píše:nebavim se ted o golfu ale treba o tvym passatu na kterym to nejspis zkousis ..
no jo ale v passatu to jezdi uplne v pohode a kdybych si to chtel predelat na E85 tak kamos to montuje a potreboval bych 2 jednotky pro 4valce a ustrihnout z kazde jeden valec ,to pak fungeje a je to levnejsi nez kupovat na 6valcovy motory ale ja zase tak moc nenajezdim aby semi to vyplatilo , spis semi vyplati namichat to 50/50
.

Uživatelský avatar
tragicomix
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2038
Registrován: 03.05.2009 12:01
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od tragicomix »

jo takhle, tak to je jasan Peto :)
http://www.plasti-dip-it.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/PlastiDipIt" onclick="window.open(this.href);return false;

tel.: 608 709 448

TEKUTÁ FÓLIE “ aplikování odstranitelné matné barvy “

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

:wink:
.

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Dymák »

tak jsem měl dneska rafičku na červeným, ale rezerva ještě nesvitila, takže počítám cca 10 litrů naturálu a napral jsem do toho 20 litrů E85. Rozdíl jsem nepoznal - neškubal, najel jsem cca 100km se spotřebou standardních 10/100... takže jsem nadmíru spokojen a příště zkusím úplně čistej E85....
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

tak passat ted micham 75 E85 a 25 benzin a spotreba stejna, starty jako na benzin .... a golf trochu sem poladil tu mechaniku a uz jezdi na cistej a neskube , starty kdyz je tech 8stupnu rano chytne zdechne , chytne zdechne a pak chytne a hned na studenej jede a neskube...jinak nad deset stupnu chyta na otoceni klickem
.

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od alfik666 »

Moja skusenost s ethanolom asi 2000 km je taka,ze okresky a dialnice mu nijako nevadia. Spotreba vcelku ta ista,necuka proste ide OK. Ale ako nahle jazdim mesto (Vsetin),tak ide spotreba rapidne hore. To je z priemeru 11-12 na benal,na 13-16 pomer 2:1
. Takze to robim tak,ze pokial jazdim mesto tankujem benal. Ked idem niekde dalej miesam 2:1 E85:N95
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Dymák »

no tak těch 16/100 jsem měl dneska taky - couračka po Práglu
btw: mně teda ta tvoje alchymie po městě vychází finančně nastejno (12/100 N95 je to samý jako 16/100 směsi 2:1 při ceně 26/E85 a 38/N95)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od alfik666 »

Presne. A preto po meste to nema absolutne ziadny zmysel redit.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
sss601
Pilot
Pilot
Příspěvky: 723
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od sss601 »

Dymak píše:no tak těch 16/100 jsem měl dneska taky - couračka po Práglu
btw: mně teda ta tvoje alchymie po městě vychází finančně nastejno (12/100 N95 je to samý jako 16/100 směsi 2:1 při ceně 26/E85 a 38/N95)
kde v praze tankujes e85?

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Dymák »

kn prona pocernice, nebo Q100 na komořansky u auto kelly. Ale urcite budou i jinde
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
weny2.8
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 26.06.2011 22:28

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od weny2.8 »

nazdar hoši - možná mimo mísu ale mám ještě taky starýho favorita a leju tam čistou E85 - pootočil jsem se šroubkem směsi na karburátoru - o kousek s rozdělovačem a až na to že to za studena škube je to celkem fajn=DDD

Potřebuji radu jestli předělat/nepředělat 2.8V6 na ethanol mám nabídku za 9.5 tis jen nevím jaká to má nebo nemá rizika jaká je po předělání spotřeba/ studené starty a pod.

díky za připomínky
3BG 2.8 V6 30V 4x4

Uživatelský avatar
weny2.8
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 26.06.2011 22:28

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od weny2.8 »

vážně nikdo nic??
3BG 2.8 V6 30V 4x4

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Dymák »

zkušenost s jednotkou nemám, ale uvažuju o tom dost... Jinak v Praze stojí jednotka i s montáží a 6-ti novejma svícema cca 7K
spotřeba max +15% a starty v pohodě do -15C... aspoň to tak udávaj
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“