MOTOR, CHLADIČ: uložení chladiče, vše kolem chladiče
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22.10.2011 22:12
VW Sharan 1.8.TM - r.v.2000 - problémy s chladičem
Dobrý den, mám problém, koupil jsem toto auto v bazaru a po ujetí cca 200km mizačne blikat kontrolka přehřátí teploty, nebo úbytku vody ? Když doleji vodu, dalších 200km cca mám klid. Ukazatel teploty je stále nad polovinou normalu.
Motor je mnou po výměně oleje, byla muměněna v servisu vodní pumpa řemen a problém stále přetrvává,..
Olej v motoru nejevil známky s vodou a výkon motoru na dálnici 160km v hod v pohodě, auto je až na tuto záležitost vcelku ok,...
V servisu mluvili o malé kapce vody na plechu pod motorem a jinak nic neobjevili,..
Poradíte miprosím,...!?!?
Uvažovali i o tom prášku s hliníkem, je to řešení ? Kde se dá koupit ?
Děkuji za info
Motor je mnou po výměně oleje, byla muměněna v servisu vodní pumpa řemen a problém stále přetrvává,..
Olej v motoru nejevil známky s vodou a výkon motoru na dálnici 160km v hod v pohodě, auto je až na tuto záležitost vcelku ok,...
V servisu mluvili o malé kapce vody na plechu pod motorem a jinak nic neobjevili,..
Poradíte miprosím,...!?!?
Uvažovali i o tom prášku s hliníkem, je to řešení ? Kde se dá koupit ?
Děkuji za info
- heimdall
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 27.10.2009 17:43
- Bydliště: Slovensko
Re: VW Sharan 1.8.TM - r.v.2000 - problémy s chladičem
Ahoj.
Ja som použil tento prípravok http://aditiva.heureka.cz/gold-eagle-ut ... lina/#2203" onclick="window.open(this.href);return false; z chladiča mi unikala kvapalina a toto to úplne vyriešilo, jazdím každý druhý táždeň 1000km v kuse a žiadny ani sebamenší problém som od tej doby nezaznamenal. Utesní to všetky potenciálne priesaky v chladiči, kde prípravok rozriedený s kvapalinov zreaguje so vzduchom. Žiadne usadeniny, žiaden kal, viď dole, kúpiš ju prakticky kdekoľvek, benzínky, auto moto pradajne, prípadne ju objednaj z internetu.
Popis produktu:
Tekutý přípravek na bezpečné utěsnění chladící soustavy a topení., Eliminuje veškeré mikrotrhlinky a netěsnosti v místech spojů a svárů., Použitelný se všemi chladícími kapalinami včetně nemrznoucích směsí., Nevytváří kaly a usazeniny, které by ucpaly soustavu., Zabraňuje vnitřní korozi a promazává vodní pumpu., Obsah lahve vystačí k ošetření až 20 litrů kapaliny.
Ja som použil tento prípravok http://aditiva.heureka.cz/gold-eagle-ut ... lina/#2203" onclick="window.open(this.href);return false; z chladiča mi unikala kvapalina a toto to úplne vyriešilo, jazdím každý druhý táždeň 1000km v kuse a žiadny ani sebamenší problém som od tej doby nezaznamenal. Utesní to všetky potenciálne priesaky v chladiči, kde prípravok rozriedený s kvapalinov zreaguje so vzduchom. Žiadne usadeniny, žiaden kal, viď dole, kúpiš ju prakticky kdekoľvek, benzínky, auto moto pradajne, prípadne ju objednaj z internetu.
Popis produktu:
Tekutý přípravek na bezpečné utěsnění chladící soustavy a topení., Eliminuje veškeré mikrotrhlinky a netěsnosti v místech spojů a svárů., Použitelný se všemi chladícími kapalinami včetně nemrznoucích směsí., Nevytváří kaly a usazeniny, které by ucpaly soustavu., Zabraňuje vnitřní korozi a promazává vodní pumpu., Obsah lahve vystačí k ošetření až 20 litrů kapaliny.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22.10.2011 22:12
Re: VW Sharan 1.8.TM - r.v.2000 - problémy s chladičem
Ahoj, tak dnes jsem prohlédl auto a kape mi z levého prahu u bočních dveří, můj servisman říká topení, celou palubovku ven a drama hlavně finanční:-(
Poradíte mi někdo co to může být z boku voda ?
Poradíte mi někdo co to může být z boku voda ?
- Mikycarp
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 21.11.2009 18:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Sharan 1.8.TM - r.v.2000 - problémy s chladičem
podel levého prahu jdou trubky k zadnímu topení
SAG - ideální auto na ryby
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: VW Sharan 1.8.TM - r.v.2000 - problémy s chladičem
Trubky samozřejmě nevedou prahem, ale zespodu auta podél prahu. Pokud to kape přímo z prahu, okouknul bych možná i hadičku zadního ostřikovače.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22.10.2011 22:12
Re: VW Sharan 1.8.TM - r.v.2000 - problémy s chladičem
Dík za tip a kolik peněz a práce cca obnáší výměna této hadičky ?
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: VW Sharan 1.8.TM - r.v.2000 - problémy s chladičem
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=17772" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: VW Sharan 1.8.TM - r.v.2000 - problémy s chladičem
Michale, muzes mit krasne prasklou hlavu... to bych to hodil na hlavu prodejci, pokud nemas spatne postavenou smlouvu. Mozna proto se toho zbavoval a snazil se to zamaskovat.
Voda v prahu u ridice je spis jak povida michall od ostrikovacu...
Zkus vodu neuvarit a sledovat ubytek. Ono drtiva vetsina pripadu se bohuzel tyka hlavy... nemusi byt ani bordel v oleji ani radoby podobne naznaky..
Voda v prahu u ridice je spis jak povida michall od ostrikovacu...
Zkus vodu neuvarit a sledovat ubytek. Ono drtiva vetsina pripadu se bohuzel tyka hlavy... nemusi byt ani bordel v oleji ani radoby podobne naznaky..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22.10.2011 22:12
Únik vody
Tak dnes jsem dal auto na jámu a zjistil jsem s kámošem, že mi kape a to fest pod autem u levýho středního sloupku u hadice z topení je nějakej ventil.
Dá se opravit, nebio je nutná výměna ? Kolik asi stojí cca ?
Dá se opravit, nebio je nutná výměna ? Kolik asi stojí cca ?
- wilíček
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 22.09.2011 21:06
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR, CHLADIČ: uložení chladiče, vše kolem chladiče
Ahoj,
jiné vhodné vlákno jsem nenašel, tedy
před chladičem klimatizace mám vlevo dole ve směu jízdy menší chladič asi 20x15cm. Chladič (co jsem vysledoval) chladí vodu po výměník voda nafta. Ten výmeník je před pal. filtrem vedle hlavy válců. Mein problem je ten, že ten chladič teče okolo vstupních trubek. Prvotní netěsnost byla mezi trubkou a hadičkou asi 10 cm od těla chaldiče, těď, zřejmě jak jsme s tím při výměně mrdolili tak teče okolo vstupních trubek. Dle mechanika se tento hliníkový chladič letovat, či jinak opravovat nedá, jedině výměně. Buď prý vrakáč nebo funglovka za cenou dvou plášťů
I po 30 km jízdě kdy min. 10 km voda i olej provozně zahřátý, tak tenké trubky v mot. prosotru co jdou do chladiče jsou pouze vlažné. Velké tlusté hadice do hl. chladiče samozřejmě hodně horké.
K věci: až budu kvůli chladiči počtvrtý sundavat nárazník přemýšlím, že chlaič vyřadím a trubky propojím jen hadičkou, nebude zaděláno na problém? Dle mě v 95% jízdních módech asi ne, ale v horkém počasu při zatížení asi jo.
Jiné Sharany v okolí tam takovýto chladič nemají, to je podle výkonu nebo roku výroby?
Dík
jiné vhodné vlákno jsem nenašel, tedy
před chladičem klimatizace mám vlevo dole ve směu jízdy menší chladič asi 20x15cm. Chladič (co jsem vysledoval) chladí vodu po výměník voda nafta. Ten výmeník je před pal. filtrem vedle hlavy válců. Mein problem je ten, že ten chladič teče okolo vstupních trubek. Prvotní netěsnost byla mezi trubkou a hadičkou asi 10 cm od těla chaldiče, těď, zřejmě jak jsme s tím při výměně mrdolili tak teče okolo vstupních trubek. Dle mechanika se tento hliníkový chladič letovat, či jinak opravovat nedá, jedině výměně. Buď prý vrakáč nebo funglovka za cenou dvou plášťů
I po 30 km jízdě kdy min. 10 km voda i olej provozně zahřátý, tak tenké trubky v mot. prosotru co jdou do chladiče jsou pouze vlažné. Velké tlusté hadice do hl. chladiče samozřejmě hodně horké.
K věci: až budu kvůli chladiči počtvrtý sundavat nárazník přemýšlím, že chlaič vyřadím a trubky propojím jen hadičkou, nebude zaděláno na problém? Dle mě v 95% jízdních módech asi ne, ale v horkém počasu při zatížení asi jo.
Jiné Sharany v okolí tam takovýto chladič nemají, to je podle výkonu nebo roku výroby?
Dík
VW Sharan II TDI, ASZ, 2005, šedo-modrá tmavá met.
-
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 21.09.2012 20:53
Re: MOTOR, CHLADIČ: uložení chladiče, vše kolem chladiče
čau.potřeboval bych radu. Jakmile zapnu spínačku(zapnu klíček) tak se mi rozběhne jedna sahara.když stojím před autem tak je to ta pravá na straně baterky .děla to pokaždy i když je auto zmrzlý tak prostě běží . Neví někdo co stim. VAG nic neukazuje
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001
- matko001
- Závodník
- Příspěvky: 639
- Registrován: 19.06.2012 23:32
- Bydliště: Amsterdam NL
Re: MOTOR, CHLADIČ: uložení chladiče, vše kolem chladiče
Toto robi aj mne - a zda sa mi to tiez divne. (neviem ktora, ale aspon jedna sahara zopne)
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT
- jardahes
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Holýšov - Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHLADIČ: uložení chladiče, vše kolem chladiče
je rozdíl na co máte přepnutý klimatronik? je to stejné když je na ECO nebo AUTO?
Jarda
-
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 21.09.2012 20:53
Re: MOTOR, CHLADIČ: uložení chladiče, vše kolem chladiče
ne dělá to na oba způsoby dokonce i když je klima-topení vyplá
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001
- ajo
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 26.09.2007 21:03
- Bydliště: Prešov
Re: MOTOR, CHLADIČ: uložení chladiče, vše kolem chladiče
mal som ten problem, mne ostal zopnuty tlak. spinač na klime pod pravym prednym blatnikom /pred spolujazdcom/ . Asi stačilo po ňom poklepat, ale ja som ho v snahe vymenit cely ulomyl.