MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Jediné z výčtu které je opravdu originální kvality je Cortecot -Meillor..
Takže z těch zbylých je jedno které koupíte, kvalita je +/- stejná..
Takže z těch zbylých je jedno které koupíte, kvalita je +/- stejná..
- PajaS
- Jezdec
- Příspěvky: 219
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Podle čísla by to mělo být ono http://www.cc-autodily.cz/tesneni-vika-hlavy-val-1_1. Cena slušná, ale kdo to vyrábí, ví bůh, zkus tam zavolat.
Jinak podle ETKY stojí těsnění 038103483D 492,- s DPH, takže by ho v origo servisu mít měli. Zvlášť ho mají psaný až pro auta od m.r. 2006, pro nižší ročníky mají psáno - těsnění není náhradní díl, ale podle mě by tam jít mělo, protože číslo víka je stejné.
Jinak podle ETKY stojí těsnění 038103483D 492,- s DPH, takže by ho v origo servisu mít měli. Zvlášť ho mají psaný až pro auta od m.r. 2006, pro nižší ročníky mají psáno - těsnění není náhradní díl, ale podle mě by tam jít mělo, protože číslo víka je stejné.
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
...tak s tím plně souhlasím!!! Po různé havěti ani stopa!Dedla píše: Teklo to fest všude! - Mělo to ale výhodu,že jsem neměl v motoru potkany.
PajaS píše:Jinak podle ETKY stojí těsnění 038103483D 492,- s DPH, takže by ho v origo servisu mít měli. Zvlášť ho mají psaný až pro auta od m.r. 2006, pro nižší ročníky mají psáno - těsnění není náhradní díl, ale podle mě by tam jít mělo, protože číslo víka je stejné.
Trošku bych měl strach, jestli právě tady není zakopaný pes. To co mám já, tedy před m.r. 2006 má na těsnění v těch obloučcích dvě drážky. Ještě je to samé těsnění a to má jen jednu drážku uprostřed těch obloučků. Aby nebyl tohle ten rozdíl.
Ale co, už jsem to těsnění měnil dvakrát, tak zkusím objednat podle čísla ještě tohle těsnění ve VW. Až příjde, kouknu na něj a buď to bude OK nebo tam budu za jojo a nevezmu si ho.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Kdybys měl problém s montáží, zastav se - mám malý momentový klíč, tak to určitě půjde.
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Jo Maro, díky za nabídku! Nějak se nám pokazilo počasí, takže na žádný velký montážní kousky pod širým nebem to už nevypadá. Ozvu se ti!
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Tohle je v klidu do dílny, tam netřeba prostor .
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
PajaS píše:
Jinak podle ETKY stojí těsnění 038103483D 492,- s DPH, takže by ho v origo servisu mít měli. Zvlášť ho mají psaný až pro auta od m.r. 2006, pro nižší ročníky mají psáno - těsnění není náhradní díl, ale podle mě by tam jít mělo, protože číslo víka je stejné.
Dneska jsem byl vyzvednout to těsnění ve VW a ikdyž je číslo víka ventylů stejné, tak těsnění je jiné. Je to s jednou drážkou. Takže smůla. Nicméně aspoň jsem je držel v ruce a co se týká měkosti, tak nějak extra rozdíl od toho, co tam mám jsem nepozoroval.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.07.2013 15:55
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
uniká mi olej a nevím co to muze znamenat.Koncem července jsem doleval a ted už mi to zase hlásí ze to chce znovu dolít.muže to me nekdo říc co me to čeká a koli do toho zahučim? dík
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23.10.2012 07:37
- Bydliště: okr. Prievidza
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Nič hrozne to neznamená, to bude len nejaka netesnost. Ake označenie má ten Zetor?JDancis píše:uniká mi olej a nevím co to muze znamenat.
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
JDancis: asi by to chtělo napsat, co je to za auto, jestli únik znamená, že olej odněkud kape, nebo že ho "žere" motor, kolik má motor nalítáno, jak často a kolik doléváš, jestli jde kouř z výfuku, ... Prostě pro nějakou smysluplnou odpověď je málo informací.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
únik oleje - olej teče na zadní část motoru
Ahoj, potřeboval bych poradit poradit jestli s tím nemáte někdo zkušenost.
Teče mi olej na zadní část motoru cca 0,5L /600km.
Je zespoda zeblité turbo - tlakové hadice oleje jsou zkrontrolovány a dotaženy.
Vyměnil jsem EGR ten taky trochu chcal, přetěsnil jsem hadici odfuku oleje z motoru.
Vesele blejeme olej dál...
Olej je i jako na hlinikovém krytu nad přívodem vzduchu do turba.
Myslel jsem že je to z víka, ale šahal jsem zezadu na těsnění víka ventilů a tam je sucho.
Už z toho magořím je oprskané i to prodloužení poloosy, začalo to z ničeho nic.
Turbo kontrolováno, žádná velká vůle.
Olej vyměněn z 5W-30 na 5W-40...
Tak fakt nevím
Teď jsem měnil ten zeblitej EGR a umyl jsem znova WAPkou celý motor, snad se to ukáže odkud to je.
motor auy
Dík za rady
Teče mi olej na zadní část motoru cca 0,5L /600km.
Je zespoda zeblité turbo - tlakové hadice oleje jsou zkrontrolovány a dotaženy.
Vyměnil jsem EGR ten taky trochu chcal, přetěsnil jsem hadici odfuku oleje z motoru.
Vesele blejeme olej dál...
Olej je i jako na hlinikovém krytu nad přívodem vzduchu do turba.
Myslel jsem že je to z víka, ale šahal jsem zezadu na těsnění víka ventilů a tam je sucho.
Už z toho magořím je oprskané i to prodloužení poloosy, začalo to z ničeho nic.
Turbo kontrolováno, žádná velká vůle.
Olej vyměněn z 5W-30 na 5W-40...
Tak fakt nevím
Teď jsem měnil ten zeblitej EGR a umyl jsem znova WAPkou celý motor, snad se to ukáže odkud to je.
motor auy
Dík za rady
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: únik oleje - olej teče na zadní část motoru
A šroubení na turbu je dost přitažené ( napojení odtoku z turba do motoru - mezi komorou spalin a tlakovou částí ).
Často se stává že při demontáži trubky (neodborné) se to povolí a pak to dělá bordel.
A může být i těsnění na tlakové trubce oleje vymačkané taky mi to tam slimpalo v těch místech.
Často se stává že při demontáži trubky (neodborné) se to povolí a pak to dělá bordel.
A může být i těsnění na tlakové trubce oleje vymačkané taky mi to tam slimpalo v těch místech.
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Ahoj , je dost dotažené to jsem kontroloval. Ale tak trochu mám podezření na vratku mazání z turba.. Dotažena je ale mám takový pocit nebo spíš chuť jí vyměnit... Ten olej co se dostal výše může litat za jízdy výřenim vzduchu.
Ale největší poblijon je právě pod mazací vratkou u turba. Ale jak říkám vše je dotaženo. Nevíte někdo číslo dílu ? Docela bych si ji objednal. Typ motoru AUY 85 kW RV 2001.
Ale největší poblijon je právě pod mazací vratkou u turba. Ale jak říkám vše je dotaženo. Nevíte někdo číslo dílu ? Docela bych si ji objednal. Typ motoru AUY 85 kW RV 2001.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 22.10.2010 07:15
- Bydliště: Police nad Metují
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
mám problém s menším únikem oleje a myslím si,že je to pod konektorem,který je na fotce na str.7 tohoto tématu v příspěvku PajaS.Je to na tom výkresu A15-0521 a ten konektor je vlevo dole,jakoby před tandemovým čerpadlem..Je pod tímto konektorem nějaké těsnění,případně jaké.Nechci to tozdělat a pak nemít ND.Ten konektor má na sobě takovou rýhovanou matici.Dík za rady.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 4&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 4&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Galaxy 1,9TDi/85kw - 2000