MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
- Dyna
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 22.07.2010 23:24
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Auto startuje úplně bez problémů. do kopce táhne, řadí dobře(automat), na výkonu neztrácí a ni do kopce, nic. Jedíný co to děla, že se celý auto až neskutečně rozklepe, ale do volantu to nejde. Hold asi budu muset k mechanikovi, já nemám čas abych se na to podívala. Každopádně díky za rady
http://kadett-gsi.napady.net/galerie/ko ... zhled.html" onclick="window.open(this.href);return false; můj nejlepší výtvor. bohužel bývalý
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
ahojte kluci kolik stojí ta výkyvná vzpěra
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 21.10.2008 19:59
- Bydliště: Vsetín
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Ahoj kluci,
měnil jste někdo levý silentblok motoru - přesněji horní silentblok převodovky? Nemůžu ho nikde sehnat v druhovýrobě, origo stojí něco kolem 6500 kč a to se mi zdá moc. Neválí se třeba někomu v garáži? Já už měnil všechny a všechno možné kromě toho jednoho a furt tam cítím vůli při rozjezdu nebo ubrání plynu. Jo mám 1,9 Tdi 2001 85kW. Díky za rady.
měnil jste někdo levý silentblok motoru - přesněji horní silentblok převodovky? Nemůžu ho nikde sehnat v druhovýrobě, origo stojí něco kolem 6500 kč a to se mi zdá moc. Neválí se třeba někomu v garáži? Já už měnil všechny a všechno možné kromě toho jednoho a furt tam cítím vůli při rozjezdu nebo ubrání plynu. Jo mám 1,9 Tdi 2001 85kW. Díky za rady.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.03.2014 20:06
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Ahoj kolegové Sharanisti. Nutně sháním nějaký použitý silentblok převodovky na Sharana II. Může být úplně KO co se týká gumy, ale hliníkové tělo aby bylo v pořádku. Potřebuji to na zrepasování. Mám na svém Sharanovi dost vymačkanou tu velkou gumovou část a celkem to už třepe s karoserií, takže je nejvyšší čas to řešit, ale nechce se mi vyhazovat 2500,- za novou náhradu. Mám známého, který mi prej ten silentblok zrenovuje a odlije novou vložku z měkčeného PU . Auto potřebuju denně a odstavit ho kvůli demontáži mého silentbloku nemůžu, takže kdyby se Vám náhodou někomu válel nějaký starý kus navíc, rád ho odkoupím třeba za cenu hliníku
Pro jistotu přikládám obrázek toho co potřebuju
Pro jistotu přikládám obrázek toho co potřebuju
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Tohle spíš poptej na vrakáčích, např kousek za barákem má vrakáč prochy3344 tel:606158300, ale některé jeho ceny jsou občas úlet.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.03.2014 20:06
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Díky za info. O tu cenu jde tak nějak především Výroba té PU vložky by měla stát kolem 400 - 500 kč a určitě bych nechtěl dávat dalších 500 za starý silent. To už bych skoro mohl koupit celý nový a neinvestovat do toho ten čas;-) Měl jsem na mysli nějakou symbolickou cenu, kdyby někdo náhodou měl starý kus navíc...the.max píše:Tohle spíš poptej na vrakáčích, např kousek za barákem má vrakáč prochy3344 tel:606158300, ale některé jeho ceny jsou občas úlet.
-
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25.05.2008 13:19
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Ahoj koukal jsem na silentblok motoru a přijde mi ze je guma tlačená k jedné straně
Jak to mate vy?
Jak to mate vy?
-
- Profík
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 17.05.2009 18:53
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
menil jsem silentblok na prevodovce ten spodni a prijde me,ze se do auta prenasi vice vibraci.jakou mate zkusenost se znackou febi?mam chut ho vyhodit a dat tam neco jineho,protoze je to hrozne,ale mozna jsem neco udelal spatne,ale co bych mohl udelat spatne?
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006
- Martin-CZ
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 03.07.2012 17:13
- Bydliště: kousek od Znojma
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Ahoj mám takový dotaz.
Doteď jsem se Sharánkem spokojen, ale po tom, co švagr koupil stejného dvojkového Sharana, ale o 2 roky staršího mě štve, jak ho má tichýho. Motory jsou stejný 85kW, oba najeto +- stejně já r.v.2003 on 2001.
Oba máme vyhozený rozpadlý molitanový kryty na hlavě, ale mě jde při jízdě motor o dost víc slyšet dokabiny než jemu. Napadly mě jen silentbloky na motoru/převodovce. Nebo co by na to mohlo mít ještě vliv ?
Doteď jsem se Sharánkem spokojen, ale po tom, co švagr koupil stejného dvojkového Sharana, ale o 2 roky staršího mě štve, jak ho má tichýho. Motory jsou stejný 85kW, oba najeto +- stejně já r.v.2003 on 2001.
Oba máme vyhozený rozpadlý molitanový kryty na hlavě, ale mě jde při jízdě motor o dost víc slyšet dokabiny než jemu. Napadly mě jen silentbloky na motoru/převodovce. Nebo co by na to mohlo mít ještě vliv ?
VW Sharan 1.9TDI, 85kW, r.v. 2003
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Zkuste si poslechnout motory s otevřenými kapotami, třeba je ten tvůj prostě hlučnější. Hodně dělá i kryt u stěračů, příp. hluková izolace na motorové přepážce.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- Martin-CZ
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 03.07.2012 17:13
- Bydliště: kousek od Znojma
Re: MOTOR, SILENBLOKY: silenbloky, uchycení a pod.
Diky zkusíme, na kapotě ji mam já v pořádku, on rozkousanou
VW Sharan 1.9TDI, 85kW, r.v. 2003