Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
Ahoj,
Zákony schválnosti fungují spolehlivě…celý jaro a léto jezdím v pohodě jen leju benzín a ted když začíná kosa začínaj i problémy
Minulý týden se mi rozsvítila kontrolka motoru, která cca po 15km zhasla,
Ale včera se rozsvítila znovu a už nezhasíná. Tak sem to napíchl na VAG a vyjely na mě 2 chyby:
1) 17604-řada 1 sonda 1
2) Číslo nevím večer zjistím, ale týkalo se to lambdy za katem (večer sem hodím výpis z VAGU)
Tak jsem to smazal, ale dneska ráno auto startovalo jak nenažhavenej diesel a pak chcíplo. Na 2 pokus chytlo, ale s nepravidelným volnoběham…po chvíli se rozsvítila a nezhasla kontrolka a chod šel normálně.
Po cestě do práce mi v 80km/h z ničeho nic zhasnul motor. Zhasnutí předcházelo škubnutí jako když někoho táhnu na laně a on hupne na brzdu…prostě „škub“
Podle visu jsou obě chyby k Lambdám….přední a pak ta zadní.
Přední lambda je měněná před 13tisíci km za NGK, to samé svíčky NGK a nové zapalovací kabely…
Zadní lambda je nejspíš původní ( má načucháno cca 260tisíc km)
Auto jezdí stabilně pod 7litrů/100km (6,6-6,8) , na 1.6 tahá pěkně…ale možná po tom co to škublo a chcíplo táhne nepatrně míň…ale nevím jestli to nebyl jen vsugerovanej pocit.
Může vadná zadní lambda ovlivňovat chod přední až tak že hází obě sondy chyby?
Co vlastně ta zadní lambda ovlivňuje?
Setkal se ste s tím někdo?
Jde o VW GIV 1.6 16V 77kw (AUS) r.v. 2000
Dík za radu…
Zákony schválnosti fungují spolehlivě…celý jaro a léto jezdím v pohodě jen leju benzín a ted když začíná kosa začínaj i problémy
Minulý týden se mi rozsvítila kontrolka motoru, která cca po 15km zhasla,
Ale včera se rozsvítila znovu a už nezhasíná. Tak sem to napíchl na VAG a vyjely na mě 2 chyby:
1) 17604-řada 1 sonda 1
2) Číslo nevím večer zjistím, ale týkalo se to lambdy za katem (večer sem hodím výpis z VAGU)
Tak jsem to smazal, ale dneska ráno auto startovalo jak nenažhavenej diesel a pak chcíplo. Na 2 pokus chytlo, ale s nepravidelným volnoběham…po chvíli se rozsvítila a nezhasla kontrolka a chod šel normálně.
Po cestě do práce mi v 80km/h z ničeho nic zhasnul motor. Zhasnutí předcházelo škubnutí jako když někoho táhnu na laně a on hupne na brzdu…prostě „škub“
Podle visu jsou obě chyby k Lambdám….přední a pak ta zadní.
Přední lambda je měněná před 13tisíci km za NGK, to samé svíčky NGK a nové zapalovací kabely…
Zadní lambda je nejspíš původní ( má načucháno cca 260tisíc km)
Auto jezdí stabilně pod 7litrů/100km (6,6-6,8) , na 1.6 tahá pěkně…ale možná po tom co to škublo a chcíplo táhne nepatrně míň…ale nevím jestli to nebyl jen vsugerovanej pocit.
Může vadná zadní lambda ovlivňovat chod přední až tak že hází obě sondy chyby?
Co vlastně ta zadní lambda ovlivňuje?
Setkal se ste s tím někdo?
Jde o VW GIV 1.6 16V 77kw (AUS) r.v. 2000
Dík za radu…
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
Tak seznam chyb:
Včera:
Číslo dílu řídícího modulu: 036 906 034 BB
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4LV G 3772
Kódodvání softwaru: 00031
Kód opravny: WSC 20397
3 Nalezeny chyby:
17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena
P1176 - 35-10 - - - Sporadicky
17977 - Spinac regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal
P1569 - 35-10 - - - Sporadicky
17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada
P1196 - 35-10 - - - Sporadicky
Ten tempomat tam bude navíc...mám ho chvíli a několikrát sem ho zbláznil než sem přišel na to že nemá reset přes kolíbku jako třeba Fabia II.
Ale jsou mi divné ty dvě lambdy
Dneska (po včerejším smazání a dnešním chcípnutí)
Číslo dílu řídícího modulu: 036 906 034 BB
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4LV G 3772
Kódodvání softwaru: 00031
Kód opravny: WSC 20397
1 Nalezeny chyby:
17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada
P1196 - 35-10 - - - Sporadicky
Lambda před katem je v autě 7 měsíců a má najeto 13tisíc km (NGK), po chcípnutí auto neskočilo do nouzáku...jelo normálně.
Nevíte někdo co?...Snad to není přední lambdou...může do ní házet chyby zadní která už značně přesluhuje?
Včera:
Číslo dílu řídícího modulu: 036 906 034 BB
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4LV G 3772
Kódodvání softwaru: 00031
Kód opravny: WSC 20397
3 Nalezeny chyby:
17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena
P1176 - 35-10 - - - Sporadicky
17977 - Spinac regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal
P1569 - 35-10 - - - Sporadicky
17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada
P1196 - 35-10 - - - Sporadicky
Ten tempomat tam bude navíc...mám ho chvíli a několikrát sem ho zbláznil než sem přišel na to že nemá reset přes kolíbku jako třeba Fabia II.
Ale jsou mi divné ty dvě lambdy
Dneska (po včerejším smazání a dnešním chcípnutí)
Číslo dílu řídícího modulu: 036 906 034 BB
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4LV G 3772
Kódodvání softwaru: 00031
Kód opravny: WSC 20397
1 Nalezeny chyby:
17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada
P1196 - 35-10 - - - Sporadicky
Lambda před katem je v autě 7 měsíců a má najeto 13tisíc km (NGK), po chcípnutí auto neskočilo do nouzáku...jelo normálně.
Nevíte někdo co?...Snad to není přední lambdou...může do ní házet chyby zadní která už značně přesluhuje?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 485
- Registrován: 09.07.2009 12:28
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
může to takhle dělat že haže chybu ta která je dobrá... pokud to už měníš tak doporučuju raději origo..
Polo 1.4TDI
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
No tak ji asi budu muset zkusit vyměnit...přední sem origo dával (pokud NGK je opravdu originál), tak ji dám i dozadu...Podle čísla jen co ji vytáhnu z potrubí kouknu kde a kolik chtějí za novou
dneska další příznak....první start OK, částečně zahřátej motor hned po nastartování 2x chcípnul a úplně zahřátej při druhý zastávce chcípnul jednou. Taky to za jízdy zas škublo(tentokrát bez chcípnutí)
Dík za tip...
dneska další příznak....první start OK, částečně zahřátej motor hned po nastartování 2x chcípnul a úplně zahřátej při druhý zastávce chcípnul jednou. Taky to za jízdy zas škublo(tentokrát bez chcípnutí)
Dík za tip...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 485
- Registrován: 09.07.2009 12:28
-
- Jezdec
- Příspěvky: 485
- Registrován: 09.07.2009 12:28
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
ale nějak se mi nezdá že by lambda zpusobovala chcipani motoru...
Polo 1.4TDI
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
hele co dělá tady ty průsery vesměs je hallův snímač na klikové hřídeli mrkni na něj.. mě to ze začátku vždycky zničeho nic cuklo a otáčky padly na volnoběh a zase naskočily (jediný co to občas napsalo sporadicky lambda 2).. a takto půl roku bez jákekoliv chyba tak už jsem zkoušel dát jinou první lambdu a pak už jsem přijel na křižovatku vyřadil chcíplo to a taky nastartoval chtěl ses rozjet a už to bylo chcíplé (pak to asi jednou napsalo sporadicky chybu snímače otáček), tak jsem zkusil vyměnit hallův snímač (snímač otáček) na klikové hřídeli a trefil jsem se od té doby mám už klid
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
Aha, zajímavé...no auto za jízdy zatím chcíplo jen jednou..ale problémy s chcípnutím po nastartování jsou už po několikáté.
Cukání začalo teďkon...no budu chvíli jezdit a pořádně pozorovat co to dělá.
Teď mám totiž dvě varianty co vyměnit...
Ale moc dík za rady..aspoň vím k čemu to směřovat...o víkendu mě čeká delší cesta tak bude co pozorovat...snad dojedu
Cukání začalo teďkon...no budu chvíli jezdit a pořádně pozorovat co to dělá.
Teď mám totiž dvě varianty co vyměnit...
Ale moc dík za rady..aspoň vím k čemu to směřovat...o víkendu mě čeká delší cesta tak bude co pozorovat...snad dojedu
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
na autě jsou dva snímače otáček klikovce a na vačkové hřídeli, když odpojíš s klikovky tak to ani nenastartuješ ale když jsem to odpojil ten co je na vačce tak jsem nic nepozoroval..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 148
- Registrován: 06.12.2011 01:14
- Bydliště: Praha
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
prubnul bych tam dát origo svíčky, třeba ti tam ty NGK nepálej, jak maj, nedej bože, pokud to jsou iridiový apod. měl jsem pod rukama X aut, který takhle chcípaly kvůli blbejm svíčkám, kvůli lambdě by ti to asi nechcíplo, jen by to mělo blbej výkon, kdyby moc omezovala, další možnost je ten snímač otáček.
Drž se jednoho pravidla, všechno dávej originál a auto pojede, jakíkoli druhovýroba a rádoby "tuning svíčky, filtry, atd.) je prostě na h***o
Drž se jednoho pravidla, všechno dávej originál a auto pojede, jakíkoli druhovýroba a rádoby "tuning svíčky, filtry, atd.) je prostě na h***o
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
Ty svicky NGK co tam mam jsou original.
Obednavany podle vyndanych svicek ngk s logem vw.
Zkusim tam dat ty stary,ty jeste palily, vymena byla preventivni.
Obednavany podle vyndanych svicek ngk s logem vw.
Zkusim tam dat ty stary,ty jeste palily, vymena byla preventivni.
-
- Řidič
- Příspěvky: 148
- Registrován: 06.12.2011 01:14
- Bydliště: Praha
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
pokud jsou origo, tak problém nebude, jen jsem se bál těch "tuningovejch", ale myslel jsem, že origo jsou BERU, ale zas tak zmáklý to takhle nemam (: takže se omlouvám za osočení
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
V pohodě....Co sem z toho vytáhl a i různě hledal tak do těhlech 16V by měly být NGK
Původně sem tam měl totiž svíčky z 8V od BOSCHE protože některý katalogy je udávaj že tam jdou, ale ten motor si s nima moc nerozumí tak sem tenkrát udělal dobře že jsem ty původní ještě z VW servisu nevyhodil a podle nich sem objednal to samé.
Původně sem tam měl totiž svíčky z 8V od BOSCHE protože některý katalogy je udávaj že tam jdou, ale ten motor si s nima moc nerozumí tak sem tenkrát udělal dobře že jsem ty původní ještě z VW servisu nevyhodil a podle nich sem objednal to samé.
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní lambda K.O.? Prosím o radu GIV 1.6 16V
Tak po dnešku nejspíše záhada vyřešena....auto už nejede vůbec...abych se dostal domů strávil sem dneska 60km na tyči.
Odešlo palivový čerpadlo...
Nejdřív po otočení klíčku nic nevrčelo, auto nechytlo, po několika pokusech se takovým skomíravým způsobem čerpadlo roztočilo, auto chvíli běželo. Po další zastávce ale už nenaskočilo. Relátko cvaká, baterka i startér točí, ale čerpadlo ne...jen píská jako když se zasekne el. motorek(jen bzučí ale netočí). Takže je po čerpadle.
Po kontrole konektoru vše OK, žádná oxidace, nic...takže snad po výměně čerpadla zas poběží..
Odešlo palivový čerpadlo...
Nejdřív po otočení klíčku nic nevrčelo, auto nechytlo, po několika pokusech se takovým skomíravým způsobem čerpadlo roztočilo, auto chvíli běželo. Po další zastávce ale už nenaskočilo. Relátko cvaká, baterka i startér točí, ale čerpadlo ne...jen píská jako když se zasekne el. motorek(jen bzučí ale netočí). Takže je po čerpadle.
Po kontrole konektoru vše OK, žádná oxidace, nic...takže snad po výměně čerpadla zas poběží..