Startování na 2x

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Startování na 2x

Příspěvek od tomakecTD »

No já to mám zase při startu přechlastané. A varoval mě kamarád ať se mrknu na klapku při startu, zda mě "poslouchá" protože elektronickej plyn si dělá co chce. A fakt že jo, při startu mám nohu na podlaze, hýbu s plynem a klapka zavřená :D A jinak když to čidlo odpojím, tak se fakt nic neděje, jede to stejně
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Startování na 2x

Příspěvek od tomakecTD »

Říkal mi kamarád, že jedinná hodnota, co je u startu potřebná, je teplota motoru. Takže nevím no co je na tom pravdy. Ta Řj opravdu u startu má nějaký přednastavený hodnoty, protože třeba nefunguje ani lambda regulace ...
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Ondra A.
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 05.02.2012 20:02
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování na 2x

Příspěvek od Ondra A. »

Ano taky mě to nechtělo občas startovat. Vyměnil jsem čidlo teploty a už je to dobrý. Na Vagu se dá kouknout kolik ukazuje to moje psalo že je -10°C a venku bylo 20°C :fool:
Diagnostika na Praze 6 a okolí pro VW club

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Startování na 2x

Příspěvek od tomakecTD »

:good: To já mám bohužel vše v pořádku. Mě bylo doporučeno vyměnit těsnění vstřiků, zkontrolovat tlaky válců, tlak oleje, zdvihátka ventilů. Zůstanu jen u toho těsnění :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Startování na 2x

Příspěvek od Doctor Driver »

Majrek měl pravdu, jakmile nevyšlápnu za studena spojku, tak chytne na drc :D Nevím teda čím to může být..jinak se spojkou na podlaze mi to ráno po noční chytalo třeba občas taky na 2. pokus.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Startování na 2x

Příspěvek od tomakecTD »

:D Sakra fakt. Dnes jsem si na vás vzpoměl a startoval sem bez spojky. A šlo to daleko líp :D V autoškole nám říkali, že startovat vždy se spojkou. Je to divný ten golf :idea:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Startování na 2x

Příspěvek od bifur »

Štatistika je sviňa ;-)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Startování na 2x

Příspěvek od majrek001 »

důvod jasný úplně není, ale funguje to takto na více autech i jiné značky.. ono asi spojka tady trochu ubírá dávky protože ze spojkou otáčky nevyskočí tak vysoko jako bez spojky..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Startování na 2x

Příspěvek od srotty »

majrek001 píše:důvod jasný úplně není, ale funguje to takto na více autech i jiné značky.. ono asi spojka tady trochu ubírá dávky protože ze spojkou otáčky nevyskočí tak vysoko jako bez spojky..
Je to trochu jinak-když sešlápneš spojku dojde nepatrně k posunutí klikovky v podélném směru(do boku) a jejímu přitlačení k axiálním ložiskům(půlměsíce).Tím se vytlačí olej a start probíhá při nedokonalém mazání(přidírá se) Když už motor běží, tak čerpadlo tlačí olej a sešlápnutí spojky nevadí.Prot se dnes naopak radí startovat bez sešlápnutí spojky.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Startování na 2x

Příspěvek od bifur »

To stale nic nemeni na tom ze je velmi pravdepodobne tento problem elektronicky. Rozdiel v otackach pri startovani s vysliapnutou alebo nevysliapnutou spojkou je, nehnevajte sa na mna, nula cela h***o. Bud to je proste statistika (teda vlastne nahoda), alebo by v tom teoreticky mohol nieco mat spinac na spojkovom pedale (ak ho tam mate, ja nemam). Tak isto nie je pravda ze jedina velicina ktora sa sleduje pri starte je teplota (predpokladam ze sa tym myslelo teplota vody). Urcite sa sleduje minimalne teplota nasavaneho vzduchu, uhol otvorenia klapky a jednoducho sa musi sledovat aj cidlo otacok, ako inak by rj vedela kedy ma vstreknut palivo a hodit iskra? Myslite ze pri starte je jedno v akej polohe je piest pri vstreku paliva a zapaleni iskry? Nie je tu ziaden mechanicky rozdelovac ani karburator... :roll:

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Startování na 2x

Příspěvek od majrek001 »

srotty: tak po mechanické stránce to funguje asi tak jak píšeš, ale na spojkovým pedálu je spojkový spínač který asi omezuje množství aby při přeřazení nevyletěli otáčky.. je jedno jestli auto bude teplé nebo studené při nezešláple spojce mi otáčky vyletí tak 1400 a spadnou a když ji zešlápneš tak max do 1000ot když to chytne
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Startování na 2x

Příspěvek od srotty »

Jenže ten spojk.spínač nemají všechny motorizace.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“