MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Skype
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Skype »

Sharan-TDI píše: TAKŽE TO ASI HODÍM ZE SKÁLY :drv:
Ne ne nevyhazovat co já bych za něj dal :(

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Dneska jsem se po tom všem trochu více pídil.Zjistil jsem,že ten motor,co tam mám,není ten co by tam měl být.Soused má kamaráda a ten vlastní VW servis v Plzni.Někdo tady řešil přes tento servis chod motoru na 3 válce.Ten mi zjistil,že typ motoru co tam mám AVF se dával od roku 2002 do Audi 4 a je to 130 koňovej motor.Kdežto já bych měl mít podle winu typ motoru AUY a 115 koní.Nevím co s tím mám teď dělat.Mohl by mi prý zjistit,jestli se to auto prodávalo do Čech s tím motorem co tam má být.Jsem z toho na palici.
Obrázek

Uživatelský avatar
x-man
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 266
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od x-man »

tak jsem koukal a motor AVF se daval opravdu do A4,A6 (2001-2004) a do Passat (2000-2005) má 96kW.
Ale bohuzel to neni ten 96kW co se daval do Sharana ten ma oznaceni ASZ.

P.S. na technicky uz si s tim byl?protoze tam by to museli zjistit ze nesedi oznaceni motoru,jaky mas oznaceni motor ve velkym technicaku? AVF nebo AUY?? Protoze nekde by musela byt napsana prestavba,jestli ne pak by mohl byt problem.... :cry:

Ted zalezi ten kdo to prehazoval co vsechno prehodil z AVF a co nechal s AUY.
Podivej se jaky mas turbo,oznaceni jestli Garrett GT1749V nebo jiny v AVF by melo byt tohle

tady mas orig cisla turba :

AUY 038 253 019 DX
038 253 019 N
038 253 019 NX

AVF 038 145 702 G
Ford Galaxy 1.9TDI PD
GSA.KABEL1.CZ
http://www.gsa.kabel1.cz" target="_blank

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

V techničáku mám typ motoru AVF,ten v tom autě i je.Ale nikde v německým techničáku není nic psáno o přestavbě.A co mi říkal ten chlap z toho servisu,tak v německu přestavby nepovolují.Musel by být motor měněn za stejný typ a KW pak je vše v pohodě.Ale za silnější motor to prý u nich nejde.
Zítra to budu řešit s bazarem a mám je dát prý k soudu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Jinak na evidenční kontrole na nic nepřišli.Prostě to opsal z motoru a vys*ral se na toněco kontrolovat.
Obrázek

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

A ten motor co tam máš ti odešel nebo odešlo jenom tsnění na vstřikách myslím si ,že pokud si ještě neoddělal motor tak bych jenom vyměnil těsnění na vstřikách a jezdil bych dál.Škoda něco vyměňovat.

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Majitel toho VW servisu mi říkal,že tam odchází těsnění na vstřikách,pak by to mohlo být čerpadlo co dopravuje naftu do vstřiků a nebo nějaká lišta pod víkem.Ale většinou to je ta lišta.Říkal mi to odborně,jak se to jmenuje,já to napsal po svým jak jsem to pochopil.Taky mi říkal,že je možný,že tam nechali jenom spodek ze 130PS a ostatní,že je ze 115PS.A že by to neměnil,protože ten blok ze 130PS nebude tolik namáhanej.Jinak tu lištu a přetěsnění vstřiků by mi udělal za 4000,-
Obrázek

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Jinak motor zatím maká.Nic neklepe.Odstavil jsem to u baráku a čekám až mi přijde olej a filtr,abych to vyměnil a popřípadě jel vrátit,nebo nechal opravit.Ale to všechno budu řešit až zítra.Každopádně sharana chci ať už toho co mám,nebo jinýho.
Obrázek

Uživatelský avatar
x-man
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 266
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od x-man »

Sharan-TDI píše:Majitel toho VW servisu mi říkal,že tam odchází těsnění na vstřikách,pak by to mohlo být čerpadlo co dopravuje naftu do vstřiků a nebo nějaká lišta pod víkem.Ale většinou to je ta lišta.Říkal mi to odborně,jak se to jmenuje,já to napsal po svým jak jsem to pochopil.Taky mi říkal,že je možný,že tam nechali jenom spodek ze 130PS a ostatní,že je ze 115PS.A že by to neměnil,protože ten blok ze 130PS nebude tolik namáhanej.Jinak tu lištu a přetěsnění vstřiků by mi udělal za 4000,-
At ti nekdo kdo tomu rozumi zjisti co je z jakyho motoru co je z AUY a co z AVF a podle toho bych to resil.
Zase na jednu stranu mas misto 85kW, 96kW tedy pokud nenechali puvodni turbo :?
Zase se ty motory od sebe nelisi 85 a 96kW

nebo opis par cisel a muzu ti zjistit co je z jakyho modelu
Ford Galaxy 1.9TDI PD
GSA.KABEL1.CZ
http://www.gsa.kabel1.cz" target="_blank

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

x-man pošli mi prosím Tě na Tebe číslo do SZ.Zavolám Ti.Dík
Obrázek

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Tak ho jedu vrátit :(
Obrázek

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patper »

Sharan-TDI píše:Tak ho jedu vrátit :(
Tak to je dobre ne :?: Preji lepsi porizeni :wink:

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Dobře to je,ale toho lítání kolem.Podpálit takový bazary.
Obrázek

Uživatelský avatar
g2tdi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 775
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g2tdi »

je možny že na volnoběh jeden ze vstřiků nerozprašuje a nafta se nevzněcuje tak jak by měla když ti to vrčí na volnoběh a kouří to ma to klidnej chod a nebo to jde jak pumpa na sr...y?
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Ahoj kluci,chtěl jsem se Vás zeptat.Jak jsem už napsal,takv mým Sharanovi byl vyměněn motor.Má tam být typ motoru AUY 85KW,ale zjistilo se,že je tam typ motoru AVF 96KW,který se dával do Audi A4,A6 a passatu.Chtěl bych vědět,jestli má smysl nechat vyměnit motor za původní,nebo celý auto.Jakýma upravama muselo auto projít,když se tam dával jiný motor (96KW) Volal jsem na zastoupení VW a tam mi bylo řečeno,že ten motor tam nemá co dělat,a že ani přestavbu nepovolí.Tak bych chtěl vědět,kdyby mi nabídl majitel bazaru výměnu za původní motor,jestli by to bylo v pohodě.Hlavně mě zajímá,co vše by se tam muselo udělat a jestli se tomu dá věřit.Díky všem za názory.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“