1.6 16V netáhne

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tosiko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezko
Kontaktovat uživatele:

1.6 16V netáhne

Příspěvek od tosiko »

Zdarvím,mám problém s tímhle motorem v golfu,co se týče pravidelnosti chodu motoru je vše OK,akorát někdy se mu nechce táhnout.
Diagnostika vyhodila tyto chyby
4 závad nalezeno.
16524 - rada valcu 1 - sonda 2: zadna aktivita
P0140 - 35-10 - - - Sporadická
16955 - spinac brzdovych svetel (F) - neverohodny signal
P0571 - 35-10 - - - Sporadická
17563 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadická
01314 - ridici jednotka motoru
013 - prosim; prectete pamet chyb - Sporadická

Kdyby náhodou někdo měl stejný problém,dejte pls. vědět jak to odstranit,DÍK.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od majrek001 »

zkontroloval bych konektory na všem co to vypsalo, zkusil bych i kouknout na kostry ŘJ (pod stěřačema)

tak sondu zkusit vyčistit zkouknout spoj v krabici, ale mě psala taky sporadickou a nakonec jsem ji stejně dal novou a je klid..

spínač světel - fungují ti brzdová světla správně nedával jsi do brzdových světel LED žárovky? (dá se rozdělat a podívat se na kontakty jestli nejsou opálený)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od tomakecTD »

Taky bych to viděl na kostru, kabeláž, přebíjení, nebo tak. Jelikož ani lambda, ani map senzor nemůžou někdy "jít" a někdy ne. Toto jsou zrovna takové součástky, které buď dělají neplechu pořád, nebo vůbec.

Ale nic si z toho nedělej, mě to taky nejlíp nejede. Tahal jsem s tím teďka na vozejku 500kg z Opavy do Prostějova a ty 12% kopce nic moc :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tosiko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od tosiko »

Zdravím,tak dneska jsem si stím trochu hrál a vyšlo mi že je asi s největší pravděpodobností ta druhá lambda vtahu.V měřených hodnotách na VAGu, kanál 6 je stále hodnota lambdy -6 a nijak se nemění,proto ta chyba (žádná aktivita), ta první lambda pěkně chodí a ta je mrtvá.Kontroloval jsem kabeláže i konektory a vypadají vpohodě, a když ji odpojím tak diagnostika háže chyby jako,přerušené vedení,chyba ve vyhřívání atd., tudíž si myslím že kabeláž a ŘJ ve vpořádku protože je vyhodnocená jiná chyba.
Auto jede pravidelně ale se mi zdá že má menší výkon než 8V, je to asi problém který stejně stou lambdou moc souviset nebude,tak nevím,dík za odpovědi.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od tomakecTD »

-6 je jenom jisté označení nadmořské výšky nebo co.. nějakej faktor pro motor, moc se to nemění. Ani nevím, co tyto faktory znamenají. Ale od -10 do 10 je to v normě u obouch lambd.


Lambdy měř v kanálu 30-36 ... 30 - požadovaný stav 111 u první, 111 po překročení 2000ot jinak 110
31-33 napětí přední lambdy - 0,450V - to se nemění, lambda je napěťová, dále tyto faktory -10 až 10. A 34 si ověříš lambdu za katem. Ale ta ikdyž je nefunkční, na motoru to nepoznáš, já jezdil i bez ní. Jinak měřil sem do dávno, možná sem v těch číslech udělal chybu.


PS: teď mě ten kanál 6 zmátl. Pokud se jedná o obsah kyslíku ve splodinách (lambda faktor) - v % a nemění se to, pak je to vono a je špatná. Říkám, dlouho sem se na to nedíval.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od Doctor Driver »

Ono celkově tento motor táhne jako, když netáhne :D Nechci nijak rýpat, ale bohužel je to tak no :/ Moc mě zklamal a nechám si Golfika po zimě už jen do práce a pro přepravu nákladů. Chci něco silnějšího - živějšího. Ale synovec měl u 1.6 8V taky v háji tu zadní lambdu a jelo mu to solidně, jen ta spotřeba byla o 100% vyšší než v normalu. Takže pokud se nezvýšila spotřeba...lambdy bych asi vynechal. Navíc tu zadní hlídá snad diagnostika ŘJ ne? Když je KO, tak se rozsvítí na přístrojovce žlutá kontrolka a napíše to "Emise-do dílny" nebo tak něco. Ale kontrolka bude svítit v každém případě, pokud teda nepraskla její žárovka
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tosiko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od tosiko »

Zdravím,omlouvám se mohl jsem dopsat hned jednotku v tom kanálu č.6,ano jedná se o % hodnoty obsahu O2 ve spalinách, a ta je mrtvá.Nejhorší je to, že to bylo už v létě měněno ale bohužel se ten mechoš co to měnil k tomuto problému staví zády.

Uživatelský avatar
tosiko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od tosiko »

Ano rozsvěcuje se check na přístrojovce, a ten slabší výkon je další problém který je asi lepší akceptovat než opravovat.

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od Doctor Driver »

Tak potom je to ko*ot !!!! Nějaká záruka ne ? na provedenou výměnu a na díl
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od Doctor Driver »

No ještě to prý může dělat taková plastová hadice u motoru, nějaké zpětné vedení nasávaného vzduchu nebo co, se u toho synovcova 8V zjistilo...ale nová prý stojí kolem 2 tis. kč, takže to zatím neřeší. Ale taky by to mohlo být tím - popř. katalyzátor KO, což je asi nejhorší možná varianta
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od tomakecTD »

Doctor Driver: Chlape není to tak dávno, co si říkal jak to s tím chipem jede :D v tobě se taky vyznat :D Já závodit nepotřebuju, mě to bohatě stačí :) Jezdím většinou sám, takže se to dá. Kdybych jezdil s plným autem a kufrem každej den a ve městě atd, pak by to bylo na nic, to ano.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16V netáhne

Příspěvek od Doctor Driver »

Njn. když ja bohužel jezdim po městě :D ale většinou sám..jako jooo jede to sem přehnal zase, ale prostě nejde v nižších otáčkách tak jak bych chtěl :/ čekat furt do 3 tis. otáček než se rozjede je prostě divný..ničí se tim všechny díly (vyššími otáčkami) a spotřeba je pak nehorázná - jezdim teď v zimě za stejný prachy jako kdysi s Borou 2.8 V6, ale chybí mi cca. 100kw :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“