Motor AGU 1.8 T

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
freebee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 518
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od freebee »

Zdravím pánové, mám techn.dotaz na mechoše , Octavia 99 , motor AGU 1.8T najeto poctivých 306 tis. km , slape vsechni jak fík , vse jiz vymenneno az na motor , posledni dobou uz papa i olej , asi gufirka tvrdy , jezdim na Castrol plnou syntetiku, co s tim ted ? prejit na polosyn , je prej tuzsi tim padem nebude tolik prolinat ale co na to turbo ? nebo vymena gufirek ? cena ?
Jeste premyslim treba sehnat jinej motor a treba i RS ? Pokud nekdo mate zkusenosti dejte vedet . Moc dík :-)
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od vtuni »

měnit motor kvůli tomu že si začne brát olej je kravina..at už finanční..tak technická..protože pak neprolezeš STK.. a z jinak pohodovýho auta si uděláš doživotní uloženku která až tě přestane bavit, tak bude muset skončit na díly..
ale odpověděl sis sám...
- nejlevnější a nejjednodušší varianta - jinej olej..
- nebo výměna gufer..

taky záleží kolik ti to toho oleje žere a proč..protože to že auto žere olej může mít víc důvodů , a jaký gufera/co všechno hodláš měnit...protože samotný gufera stojí pár kaček..ale přístup je k nim jak k penězům... hlavně k tomu pod setrvačníkem..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od Jarda S. »

podle mě už bude spíš brát přes kroužky
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
freebee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 518
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od freebee »

No spotreba oleje je á 0,5 l na 1000km ,
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od cernohousmartin »

zkus použít olej s viskozitou 5w50,je hustší za tepla a mě to pomohlo.Třeba tento:
http://www.moto-oleje.cz/millers-oils-x ... odukt-930/" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo tenhle používám já:
http://www.moto-oleje.cz/sunoco-synturo ... rodukt-90/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vyzkoušej a uvidíš že se to opravdu zlepší,jinak ještě doporučuju proštudovat forum oleje.cz,tam jsou hodně znalý borci v týhle problematice.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od vtuni »

0,5 na 1000km už je celkem dost... to je deci na 200km :arrow: víc jak panák na 100km :?
to ti podle mě neleze ven pře gufera.. protože to by jsi měl pod autem louži jako prase....
Jarda S. píše:podle mě už bude spíš brát přes kroužky
306 poctivých se taky může rovnat 450 .. takže celkem souhlas...ono i těch 300
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
freebee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 518
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od freebee »

Ok zkusim ty OLEJE.CZ , pokud pochodim , pod autem zadna louze neni :-) ano poctivych 306km , nove si kupoval stryc a ja to mam od nej :-) nejlepsi je kupovat auto z rodiny nebo od znameho porad se to tu staci cizi auto kdyz neni novy bych si nekoupil.
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/

Uživatelský avatar
freebee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 518
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od freebee »

Jediná chybička co jsem zatim zpozoroval je asi pred pul rokem se mi po dalnici stalo ze pri 120km-h asi na dve vteriny vynechal výkon, ted se mi to stalo opet á 100kmh 5 kvalt a asi na 3 -4 vteriny odpadl , cim to muze byt ? mechanik nevi a VAG nic nezjistil.
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od majrek001 »

tohle mi dělal hallův snímač otáček na klikovce a pak časem to už začalo i chcípat po vyřazení a vag samozřejmě zcela bez chyby, tak jsem to zkusil a trefil jsem se na poprvé.. ale může to být cokoliv
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
freebee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 518
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od freebee »

pred nedanem jsem menil i váhu vzduchu , jelo mne auto na 3 valce , no ale treba porad mam spatny teply starty , po zahrati kdyz startuju tak kolisaj otacky a je lepsi to vypnout a znovu nastartovat.
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor AGU 1.8 T

Příspěvek od majrek001 »

a čidlo teploty máš nový? ono taky umí potrápit
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“