Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Tak ty jsi dělal komplet repas, mě by spíš zajímalo umístění toho regulátoru, výměna atd.
EDIT//
Ještě mě tak napadlo, včera jak jsem spěchal od tý benzínky tak si nejsem teďka úplně jistej, jestli jsem nechal zhasnout kontrolky a náhodou jsem nestartoval hned. Mohlo to udělat třeba tohle?
EDIT//
Ještě mě tak napadlo, včera jak jsem spěchal od tý benzínky tak si nejsem teďka úplně jistej, jestli jsem nechal zhasnout kontrolky a náhodou jsem nestartoval hned. Mohlo to udělat třeba tohle?
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Spěchá a pak to svádí na chudáka auto
No já když startuju tak slyším čerpadlo. Možná žeby to nestihlo dotlačilo benál? Nevím, jen moje teorie
No já když startuju tak slyším čerpadlo. Možná žeby to nestihlo dotlačilo benál? Nevím, jen moje teorie
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Tohle mě taky napadlo, ale nevím. Já vždycky nechávám zhasnout všechny kontrolky, ale spěchal jsem a napadlo mě jestli to může udělat i tohle.
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
vy asi nevíte ze kdyz otevrete dvere tak se spusti cerpadlo a natlakuje co u benzinu nemusite cekat na kontrolky
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
jasně ale stejně když zapneš zapalování tak ještě tlačí
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
tak jasny ale nemusis cekat az zhasnou kontrolky
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Mě třeba při otevření dveří čerpadlo netlačí, až po otočení klíčku. Hold moje ještě stará plečka z r.98 která to ještě neumí.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Mě to příjde divný, že by tlačilo hned při otevření dvěří, ale je to klidně možný nejsem znalec. Nebo nevím jak u tohohle typu.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
mě tlačí jak po otevření tak i po zapnutí zapalování (záleží jak to dlouho trvá od otevření dveří)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- maku
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 05.10.2011 20:50
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Ten regulator napeti na altiku najdes nahore na prave strane jak jdou kabely do altiku, ty musis odpojit, ale nejdrive odpoj baterku.lifty píše:Tak ty jsi dělal komplet repas, mě by spíš zajímalo umístění toho regulátoru, výměna atd.
EDIT//
Ještě mě tak napadlo, včera jak jsem spěchal od tý benzínky tak si nejsem teďka úplně jistej, jestli jsem nechal zhasnout kontrolky a náhodou jsem nestartoval hned. Mohlo to udělat třeba tohle?
Jinak mi cerpadlo talakuje jak otevru dvere a jinak stejne jak pise @majrek001.
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Dneska ráno jsem vyměnil to čidlo a když jsem schválně po odemčení otevřel dveře(řidičovi), tak jsem nikde nic vrčet neslyšel. A zkusil jsem start bez zhasnutejch kontrolek hnedka jsem otočil klíčkem a parkrát si škytnul. Ale nakonec chytil, tak jestli to nemohlo bejt jak jsem tam natankoval plnou nádrž tak společně s tím. Jinak zkusíme s morlogem pak ten altík proměřit. Až teda najde kabel od VAGu, prej to jde přes něj změřit.
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Tak až to změříte přes VAG tak napiš kde a jak. Taky bych si to zkusil Díík
- kmara
- VWagenista
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 16.10.2011 21:06
- Bydliště: MoraVWa
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Přes vag měřit dobíjení altíku? To jsem ještě neslyšel..
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
Tak ono nezmeris praktycky kolik dobyjí altik ale uvidis kolik je v sistemu a bylo to shodne kdyz me to meril na zatezaku. Pouze pri nastarovanem motoru
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus
mělo by to zhruba dobíjet 13,8-14,4V.. tak to změřte při startování kolik klesne napětí (to nemělo myslím slézt pod 10V ale záleží na teplotě všude to píšou různě)..
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 20.12.2012 18:48, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu