Teplý motor naskočil až na 2. pokus

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od lifty »

Tak ty jsi dělal komplet repas, mě by spíš zajímalo umístění toho regulátoru, výměna atd.

EDIT//

Ještě mě tak napadlo, včera jak jsem spěchal od tý benzínky tak si nejsem teďka úplně jistej, jestli jsem nechal zhasnout kontrolky a náhodou jsem nestartoval hned. Mohlo to udělat třeba tohle?
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od marfy8 »

Spěchá a pak to svádí na chudáka auto :D
No já když startuju tak slyším čerpadlo. Možná žeby to nestihlo dotlačilo benál? Nevím, jen moje teorie :)

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od lifty »

Tohle mě taky napadlo, ale nevím. Já vždycky nechávám zhasnout všechny kontrolky, ale spěchal jsem a napadlo mě jestli to může udělat i tohle.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
morlog
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3035
Registrován: 19.04.2011 20:29
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od morlog »

vy asi nevíte ze kdyz otevrete dvere tak se spusti cerpadlo a natlakuje co u benzinu nemusite cekat na kontrolky

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od majrek001 »

jasně ale stejně když zapneš zapalování tak ještě tlačí
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
morlog
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3035
Registrován: 19.04.2011 20:29
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od morlog »

tak jasny ale nemusis cekat az zhasnou kontrolky

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od VWMysak »

Mě třeba při otevření dveří čerpadlo netlačí, až po otočení klíčku. Hold moje ještě stará plečka z r.98 která to ještě neumí. :mrgreen:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od lifty »

Mě to příjde divný, že by tlačilo hned při otevření dvěří, ale je to klidně možný nejsem znalec. Nebo nevím jak u tohohle typu.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od majrek001 »

mě tlačí jak po otevření tak i po zapnutí zapalování (záleží jak to dlouho trvá od otevření dveří)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
maku
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 05.10.2011 20:50
Bydliště: 3nec
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od maku »

lifty píše:Tak ty jsi dělal komplet repas, mě by spíš zajímalo umístění toho regulátoru, výměna atd.

EDIT//

Ještě mě tak napadlo, včera jak jsem spěchal od tý benzínky tak si nejsem teďka úplně jistej, jestli jsem nechal zhasnout kontrolky a náhodou jsem nestartoval hned. Mohlo to udělat třeba tohle?
Ten regulator napeti na altiku najdes nahore na prave strane jak jdou kabely do altiku, ty musis odpojit, ale nejdrive odpoj baterku.

Jinak mi cerpadlo talakuje jak otevru dvere a jinak stejne jak pise @majrek001.
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od lifty »

Dneska ráno jsem vyměnil to čidlo a když jsem schválně po odemčení otevřel dveře(řidičovi), tak jsem nikde nic vrčet neslyšel. A zkusil jsem start bez zhasnutejch kontrolek hnedka jsem otočil klíčkem a parkrát si škytnul. Ale nakonec chytil, tak jestli to nemohlo bejt jak jsem tam natankoval plnou nádrž tak společně s tím. Jinak zkusíme s morlogem pak ten altík proměřit. Až teda najde kabel od VAGu, prej to jde přes něj změřit.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od marfy8 »

Tak až to změříte přes VAG tak napiš kde a jak. Taky bych si to zkusil :) Díík ;)

Uživatelský avatar
kmara
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1276
Registrován: 16.10.2011 21:06
Bydliště: MoraVWa

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od kmara »

Přes vag měřit dobíjení altíku? To jsem ještě neslyšel..
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002

Uživatelský avatar
morlog
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3035
Registrován: 19.04.2011 20:29
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od morlog »

Tak ono nezmeris praktycky kolik dobyjí altik ale uvidis kolik je v sistemu a bylo to shodne kdyz me to meril na zatezaku. Pouze pri nastarovanem motoru

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Teplý motor naskočil až na 2. pokus

Příspěvek od majrek001 »

mělo by to zhruba dobíjet 13,8-14,4V.. tak to změřte při startování kolik klesne napětí (to nemělo myslím slézt pod 10V ale záleží na teplotě všude to píšou různě)..
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 20.12.2012 18:48, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“