MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Moderátoři: Chozin, alesino

Odpovědět
Uživatelský avatar
Witty
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 17.12.2011 21:47

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od Witty »

a jaký mají vliv trysky na to že se strácí kapalina?

Uživatelský avatar
mastiflinta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 11.04.2010 11:22
Bydliště: kóósek od Vyškova

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od mastiflinta »

Mám stejnej problém ja popisuje LULDA a WITTY hladina v nadobce kolisa,kdyz zahlasi malo hl.kapaliny,po otevreni nadobky vyleti voda nahoru. Výkon OK a celkově motor taky v pořádku. Nemáte náhodou kontakt na někoho, kdo je schopnej vyměnit těsnění popřípadě zavařit hlavu motoru? Nejlépe z okolí Brna. A hlavně s dobrými referencemi :roll: :wink: .Dík
VW Touran 2,0 TDI DSG CROSS HIGHLINE 2007, 149 kw, 17", bi-xenon,plná palba

Uživatelský avatar
drasni
Závodník
Závodník
Příspěvky: 666
Registrován: 27.06.2008 07:44
Bydliště: WHITE CASTLE

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od drasni »

No, co se týče těsnění a hlavy... Teď to mám za sebou.. Počítej +/- 7000,- všechy těsnění, šrouby do hlavy atd... A jinak, hlavu vařej u nás ( http://www.opravarenstvi.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; ) vozím tam věci z kamionů a max spokojenost. Cena zavaření hlavy +/- 10tis bez DPH podle rozsahu
EX: Audi A4 cabrio mit H&R sportfahrwerke + 19" bentley felgen, Černá ležící plechovka s obrovským límcem :velo: + Audi A4 Avant 2.5 TDi V6 S-Line, Fiat, Škoda

Uživatelský avatar
PetrSklenar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 26.09.2012 11:25

Ztrácí se mi voda... Touran 1,9tdi 2005

Příspěvek od PetrSklenar »

Dobrý den, potřeboval bych poradit.
Koupil jsem si tourana a za dobu co ho mám (cca 2měsíce) jsem do něj už musel dolit cca 2 litry destilky.
V servise ho celej prohlédli a nikde únik vody nenašli. Ani do motoru se nedostává (v oleji není známky vody).
Prosím poraďte co s tím.
Už jsem z toho krapet zoufalej a zima se blíží.
Díky Petr

Uživatelský avatar
Chozin
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1436
Registrován: 23.05.2008 15:32
Bydliště: Frýdlant
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od Chozin »

Ahoj, nevím zdali by to mohlo souviset i s tvým problémem, kamarádovi co má Téčko se sem tam ztratila nějaká vody. Při cestě do zahraničí z ničeho nic začala voda mizet rychleji. Musel to otočit a valit domů, problém byl v tom, že měl prasklinu v čidle od nezávislého topení a po zahřátí se roztáhla a voda šla ven. Jen možnost kde hledat příčinu.

Uživatelský avatar
drasni
Závodník
Závodník
Příspěvky: 666
Registrován: 27.06.2008 07:44
Bydliště: WHITE CASTLE

Re: Ztrácí se mi voda... Touran 1,9tdi 2005

Příspěvek od drasni »

PetrSklenar píše:Dobrý den, potřeboval bych poradit.
Koupil jsem si tourana a za dobu co ho mám (cca 2měsíce) jsem do něj už musel dolit cca 2 litry destilky.
V servise ho celej prohlédli a nikde únik vody nenašli. Ani do motoru se nedostává (v oleji není známky vody).
Prosím poraďte co s tím.
Už jsem z toho krapet zoufalej a zima se blíží.
Díky Petr
Ahoj,
Pokud máš 2.0TDi na 99% je to prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou.. Také jsem řešil takovýto problém, voda se ztrácela ale nikde nebylo vidět kde. Nakonec jsem koupil hlavu r. výroby 2008 a je klid. Od 2007 mají jinou koncepci matroše a nepraskají. Oprava v dílech pokud máš dobrého dodavatele cca 18tis. Pokud pojedeš do Autorizáku, 55tis a to je vše bez práce....
EX: Audi A4 cabrio mit H&R sportfahrwerke + 19" bentley felgen, Černá ležící plechovka s obrovským límcem :velo: + Audi A4 Avant 2.5 TDi V6 S-Line, Fiat, Škoda

Uživatelský avatar
lipa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 504
Registrován: 26.07.2010 12:10
Bydliště: Třebíč

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od lipa »

Hlavy praskají pořád. Škoda Superb 2010 2.0TDi 125Kw 16V CR, najeto 220t.km a lupla. :negative:
Jen jich je podstatně méně.

Uživatelský avatar
lecram
Závodník
Závodník
Příspěvky: 614
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Ztrácí se mi voda... Touran 1,9tdi 2005

Příspěvek od lecram »

Ahoj,
Pokud máš 2.0TDi na 99% je to prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou.. Také jsem řešil takovýto problém, voda se ztrácela ale nikde nebylo vidět kde. Nakonec jsem koupil hlavu r. výroby 2008 a je klid. Od 2007 mají jinou koncepci matroše a nepraskají. Oprava v dílech pokud máš dobrého dodavatele cca 18tis. Pokud pojedeš do Autorizáku, 55tis a to je vše bez práce....[/quote]

nechcem Ta plasit,ale tipujem puknutu hlavu u dvojlitrov starsieho data je to uplne bezna vec,preto ludia kupuju 1,9 - iny,ale aj tie maju muchy je to vec stastia,treba s tym zit a zmierit sa

tomas28.1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 04.06.2012 20:58

Bílý kouř z výfuku WV - Touran 2004 - AZV

Příspěvek od tomas28.1 »

Dnes po nastartování a asi po 3 minutovém volnoběhu začal motor kouřit bílým kouřem (asi nezpálená nafta) jedná se o motor AZV, že žere chladící kapalinu o tom ani nepíšu, kde hledat závadu? Co to způsobuje? Motor má naběhámo cca170tis. Za dobu co auto vlatním, asi pul roku, to udělalo tak 3x. Toto auto si u mě ziskalo přezdívku nekvalitní německý zmetek. Měl jem 1,9TDI 66kW, najeto 480tis a na motor jsem nešahl.

Uživatelský avatar
alesino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2998
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HavířOff

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od alesino »

u 1,9 ten problém tak markantní nebyl jako u 2,0 , ale vzhledem k nájezdu by se dalo " něco " čekat ... těsnění pod hlavou ? diag ?
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun

tomas28.1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 04.06.2012 20:58

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od tomas28.1 »

Myslíš, že ten kouř má něco společného s s těsněním nebo luplou hlavou? Nemuže "uchcávat" tryska?? Co turbo? nebere olej?? Diag nevím, ale posledně když jsem byl a bylo to tom co to 2x udělalo nehlásilo to žádnou závadu.

Uživatelský avatar
alesino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2998
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HavířOff

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od alesino »

nemusí být ruplá hlava / 8V / ale jen těsnění ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun

tomas28.1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 04.06.2012 20:58

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od tomas28.1 »

Jak to poznám? sundat hlavu a vidím, že? 16v, to má s tím kouřením souvislost?? 6e se ztrácín voda to vím, že je to tím.

Uživatelský avatar
Witty
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 17.12.2011 21:47

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od Witty »

zdravím Vás pánové, píšu snad asi po roce, ale musím zaklepat na dřevo u tourana jsem měl problém s unikem vody a vynecháváním motoru, to se vyřešilo vyndal jsem turbo a vyčistil díky za radu. Co se týče té ztráty vody se mi pořád nechtělo věřit že je prasklá hlava, nechtěl jsem to totiž řešit vím co to obnáší a vsledek nejistý tak jsem postupoval cestou nejmenších výdajů a koupil jsem od známého nějakou chladící kapalinu kterou vyrábí caterpillar je ředěná na -35 tak jsem jí tam nalel a od té doby mám pokoj a dolívám jen naftu a to nevím jak vyřešit. hezké vánoce a vše nejlepší do Nového roku hlavně mnoho KM bez nehod a zbytečných pokut.

tomas28.1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 04.06.2012 20:58

Re: Bílý kouř z výfuku WV - Touran 2004 - AZV

Příspěvek od tomas28.1 »

Poradí někdo?? V PD-čkách se nevyznám.
tomas28.1 píše:Dnes po nastartování a asi po 3 minutovém volnoběhu začal motor kouřit bílým kouřem (asi nezpálená nafta) jedná se o motor AZV, že žere chladící kapalinu o tom ani nepíšu, kde hledat závadu? Co to způsobuje? Motor má naběhámo cca170tis. Za dobu co auto vlatním, asi pul roku, to udělalo tak 3x. Toto auto si u mě ziskalo přezdívku nekvalitní německý zmetek. Měl jem 1,9TDI 66kW, najeto 480tis a na motor jsem nešahl.

Odpovědět

Zpět na „Motor“