složitost vyndaní kabeláže k výhřevu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- ulicek
- Závodník
- Příspěvky: 692
- Registrován: 02.06.2009 23:52
- Bydliště: Louny
Re: složitost vyndaní kabeláže k výhřevu
chtěl bych vas videt jak to delate venku na dvoře :D , v aute kde chybej ridicovy dveře, v aute je bordel a chlupy od psa, navic jak prselo, tak tam teklo do toho auta.. natož prisel majitel a dal mi ke dveřim slunečnik aby na me neprselo... byl sem zmrzlej a mokrej tak sem to ucvakal... ted sem zvedavej jak to budu nastavoval atd ...
- ulicek
- Závodník
- Příspěvky: 692
- Registrován: 02.06.2009 23:52
- Bydliště: Louny
Re: složitost vyndaní kabeláže k výhřevu
vtuni píše:tohle se normálně nebojím nazvat házení perel sviním
... člověk tady radí... posílá fotky aby pomohl...
a on to pak stejně ucvaká....
vtuni ja sem rad za tvoje rady... ale prostě to jinak neslo ... ale mohl by si mi poradit kolik a jakej kabel vede do pojistkový skříně?? nasel sem tu nejake schema, ale moc se v tom nevyznam .. Jeden kabel jde k regulatoru podsvitu z každeho ovladače, pak dva do pojistkový skřině a zbyle jsou jen na tu regulaci intenzity výhřevu ???
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: složitost vyndaní kabeláže k výhřevu
tak to bohužel nemohl..protože elektrice neholduju a v těch schématech se taky nevyznám
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: složitost vyndaní kabeláže k výhřevu
Je to na stejném principu jako Octavia , že je dvojitý ovladač a ke každé sedačce je u pojistek relátko. Nebo.
Je to jako u Passat B5, že každá sedačka má všechno potřebné obsažené v ovládači, tudíž pro každou sedačku je jeden ovladač a konec?
Je to jako u Passat B5, že každá sedačka má všechno potřebné obsažené v ovládači, tudíž pro každou sedačku je jeden ovladač a konec?
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: složitost vyndaní kabeláže k výhřevu
je to jak u passata je to všechno v tom ovladači (levá/pravá strana) jen k tomu jsou natažené kabely od pojistkovky, podsvětlení atd..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: složitost vyndaní kabeláže k výhřevu
vždyť tady podle to schéma je jasný co kam příjde
do pojistkovky vedou dva viz schéma pojistka č.5 (7,5A) propojený pin 5 na konektoru ovládání (šedý)
na pojistku č.44 (15A) propojený pin č.4 na konektoru ovládání (červený)
a výhřev je: kon. ovl. 2 na sedačka 4 a kon. ovl. 3 na sedačka 2 na obou stranách
a hnědý kon. ovl. pin 6 a sedačka 1 a 2 (propojit a na zem)
do pojistkovky vedou dva viz schéma pojistka č.5 (7,5A) propojený pin 5 na konektoru ovládání (šedý)
na pojistku č.44 (15A) propojený pin č.4 na konektoru ovládání (červený)
a výhřev je: kon. ovl. 2 na sedačka 4 a kon. ovl. 3 na sedačka 2 na obou stranách
a hnědý kon. ovl. pin 6 a sedačka 1 a 2 (propojit a na zem)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu