Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No ale kdyz to nedela porad tak to nezjistim. A co k tek spotrebe?To by mohla mit na svedomi vaha ne? A kdyz ji odpojim tak to na spotrebu bude mit taky vliv ne?
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
ale jak jsem koukal tak na vagu jsi měl správné hodnoty váhy vzduchu. nejlepší kdybys jsi měl někoho kolem se stejným motorem a vyzkoušet to.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No morloguv bracha ma mozna AGU, ale ono jde o to, ze dneska to zase bylo v pohode, kdyby to delalo porad tak to timhle zjistim.
A jaky maj bejt spravny hodnoty?
A jaky maj bejt spravny hodnoty?
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
hodnoty nasávaného vzduchu 1,8-4,0 g/s na volnoběh. jinak takové chyby co se objevuji jen občes jsou super.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Víš jak, kdyby to dělalo pokaždý po ohřátí, tak se dá dobře hledat, ale když to udělá jednou za čas tak nevím. Nenapadá tě, co může způsobovat tu šílenou spotřebu, co mi vypíše pal. pc? Nemůže to s tím mít nějakou spojítost?
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
A nemůže ta váha být v hajzlu tak, že občas prostě zablbne a pak zase chodí normálně? Nebo většinou odejde úplně?
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
to ta spotřeba bude zpusobena tou chybou, a co teplotní čidlo? bylo měněno? u 1,8t to je běh na dlouhou trať
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Čidlo teploty chl. kap. bylo měněný asi před měsícem cca.
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
je to original čidlo? a zkoušel jsi to zakladní nastavení? a kontroloval jsi hadice(když tam je díra tak kolem te díry je olej)
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Netuším jestli originál. Ale to starý bylo asi v pořádku, tak ho můžu ze zvědavosti dát zpátky. K tej kontrole jsem se ještě nedostal, před chvilkou jsem přijel z práce a venku je tma. Zkusím zítra.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Teďka jsem na audi fóru našel, že to může mít spojitost se špatnou baterkou, kterou já už dost mám. Že jak je špatná, tak se to chová jak kdyby se odpojila a muselo se znova dělat základní nastavení.
Útržek z audi fóra:
"Jak píše Petan. Bývá to způosbeno odpojením baterky. Případně, máš baterku slabou a teď v raních mrazících spadne napětí a rozdotí ti to.
Měl jsem stejný problém. Měl jsem špatnou baterku a začaly mi kolísat otáčky na volnoběh. Dal jsem novou baterku, provedl reset a všechno je v cajku. Mám MY 1998 AGU.
Zkus to nejdřív resetnout. Je to nejrychlejší a nejlevnější řešení. Pokud to nepomůže, můžeš zkoumat dál. Nemá smysl měnit díly jen proto, že ti to diag ukazuje."
Útržek z audi fóra:
"Jak píše Petan. Bývá to způosbeno odpojením baterky. Případně, máš baterku slabou a teď v raních mrazících spadne napětí a rozdotí ti to.
Měl jsem stejný problém. Měl jsem špatnou baterku a začaly mi kolísat otáčky na volnoběh. Dal jsem novou baterku, provedl reset a všechno je v cajku. Mám MY 1998 AGU.
Zkus to nejdřív resetnout. Je to nejrychlejší a nejlevnější řešení. Pokud to nepomůže, můžeš zkoumat dál. Nemá smysl měnit díly jen proto, že ti to diag ukazuje."
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Videl bych to na nacatej bov, kterej obcas zustane pootevrenej a saje falesnej vzduch a motor kolisa, jak se to jednotka snazi regulovat..
Pripadne hadice co je pod sanim viz foto. Ta dost odchazi a dela to bordel..
Pripadne hadice co je pod sanim viz foto. Ta dost odchazi a dela to bordel..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
jak už jsem psal začal bych baterkou a pak co to bude dělat.. baterku stejně vyměnit musíš.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
BOV by mel dorazit brzo od forge motorsport, ty hadice pokoukama baterku zajistim smad jeste tenhle tyden + jeste vytahnu kompletne skrtici klapku a celou ji vycistim. Snad to pomuze.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Na baterku bych moc nevsazel, koupil jsem auto s total KO baterkou. Muselo se roztlacit, aby to vubec chytlo, ale porad jelo normalne bez jakyhokoli cukani, nebo kolisani.. To by musel bejt problem i v dobijeni, pak uz by to melo slabou jiskru a chcipalo by to.
Ikdyz mozny je vsechno, kor u 1.8T
Ikdyz mozny je vsechno, kor u 1.8T
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.