Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No ale kdyz to nedela porad tak to nezjistim. A co k tek spotrebe?To by mohla mit na svedomi vaha ne? A kdyz ji odpojim tak to na spotrebu bude mit taky vliv ne?
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Benik1 »

ale jak jsem koukal tak na vagu jsi měl správné hodnoty váhy vzduchu. nejlepší kdybys jsi měl někoho kolem se stejným motorem a vyzkoušet to.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No morloguv bracha ma mozna AGU, ale ono jde o to, ze dneska to zase bylo v pohode, kdyby to delalo porad tak to timhle zjistim.

A jaky maj bejt spravny hodnoty?
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Benik1 »

hodnoty nasávaného vzduchu 1,8-4,0 g/s na volnoběh. jinak takové chyby co se objevuji jen občes jsou super.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Víš jak, kdyby to dělalo pokaždý po ohřátí, tak se dá dobře hledat, ale když to udělá jednou za čas tak nevím. Nenapadá tě, co může způsobovat tu šílenou spotřebu, co mi vypíše pal. pc? Nemůže to s tím mít nějakou spojítost?
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

A nemůže ta váha být v hajzlu tak, že občas prostě zablbne a pak zase chodí normálně? Nebo většinou odejde úplně?
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Benik1 »

to ta spotřeba bude zpusobena tou chybou, a co teplotní čidlo? bylo měněno? u 1,8t to je běh na dlouhou trať

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Čidlo teploty chl. kap. bylo měněný asi před měsícem cca.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Benik1 »

je to original čidlo? a zkoušel jsi to zakladní nastavení? a kontroloval jsi hadice(když tam je díra tak kolem te díry je olej)

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Netuším jestli originál. Ale to starý bylo asi v pořádku, tak ho můžu ze zvědavosti dát zpátky. K tej kontrole jsem se ještě nedostal, před chvilkou jsem přijel z práce a venku je tma. Zkusím zítra.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Teďka jsem na audi fóru našel, že to může mít spojitost se špatnou baterkou, kterou já už dost mám. Že jak je špatná, tak se to chová jak kdyby se odpojila a muselo se znova dělat základní nastavení.

Útržek z audi fóra:

"Jak píše Petan. Bývá to způosbeno odpojením baterky. Případně, máš baterku slabou a teď v raních mrazících spadne napětí a rozdotí ti to.

Měl jsem stejný problém. Měl jsem špatnou baterku a začaly mi kolísat otáčky na volnoběh. Dal jsem novou baterku, provedl reset a všechno je v cajku. Mám MY 1998 AGU.

Zkus to nejdřív resetnout. Je to nejrychlejší a nejlevnější řešení. Pokud to nepomůže, můžeš zkoumat dál. Nemá smysl měnit díly jen proto, že ti to diag ukazuje."
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Videl bych to na nacatej bov, kterej obcas zustane pootevrenej a saje falesnej vzduch a motor kolisa, jak se to jednotka snazi regulovat.. ;-)

Pripadne hadice co je pod sanim viz foto. Ta dost odchazi a dela to bordel..
Přílohy
schemaagu552181.JPG
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od majrek001 »

jak už jsem psal začal bych baterkou a pak co to bude dělat.. baterku stejně vyměnit musíš.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

BOV by mel dorazit brzo od forge motorsport, ty hadice pokoukama baterku zajistim smad jeste tenhle tyden + jeste vytahnu kompletne skrtici klapku a celou ji vycistim. Snad to pomuze.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Na baterku bych moc nevsazel, koupil jsem auto s total KO baterkou. Muselo se roztlacit, aby to vubec chytlo, ale porad jelo normalne bez jakyhokoli cukani, nebo kolisani.. To by musel bejt problem i v dobijeni, pak uz by to melo slabou jiskru a chcipalo by to.
Ikdyz mozny je vsechno, kor u 1.8T :-D
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“