Problém s rádiem..
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.01.2013 21:36
Problém s rádiem..
Ahoj, koupil jsem si nové rádio značky pioneer ( DEH-3400UB ), vše jsem zapojil jak se mělo.Jen dodám, že staré rádio bez problémů fungovalo. Takže, zapojené rádio mi běželo chvilku, než jsem se stihl seznámt s ovládáním apod. začlo se vypínat, jako kdyby ztratilo napětí a rádio tak zůstalo bez proudu.. Avšak po pár minutách zkoušení jsem se všiml, že pokaždé když nastartuji, rádio se samo zapne, naskočí úvodní nastavení a pod nohama,jako by blíž k levé straně k části s pojistkama jakoby něco cvakne a rádio okamžitě se cvaknutím vypne (to je v rozmezí cca 3-4 vteřin po zobrazení úv.obrazovky a tak to jde 3x a dále s rádiem nejde dělat nic,při cvaknutí to doprovází nepatrné oslabení osvětlení v autě. Ještě dodám, že staré rádio mi šlo zapnout i bez nutnosti nastartování, nové jde zapnout jen s nastartovaným autem. Vlastním VW passat B5.5 r.v.01 , za jakékoliv rady budu vděčný. Díky..
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s rádiem..
koukni na zapojení původního rádia a novyho.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14715
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s rádiem..
původní bylo origo?
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.01.2013 21:36
Re: Problém s rádiem..
no takhle ,auto jsem koupil z puvodním rádiem,což si myslím že originál nebyl,ale jistý si taky nejsem. Zapojení obou rádií je odlišné, to puvodní mělo přímo do rádia svedené 2 svazky rozdělené do dvou plastových nacvakávacích spojek.Nové mělo svůj vlastní svazek,který byl přiložen v krabici. Svazek k novému rádiu spočíval v tom, že všechny kablíky byly svedeny do jedné plastové spojky, která šla zacvaknout do rádia a z ní se rozdvojovala na další 2, do kterých šly zacvaknout 2 svazky přímo vyvedený z auta . Takže zapojení si myslím mám správně, to jedině že bych byl apsolutní pitomec..
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14715
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s rádiem..
dej to elektrikářovi, to bude asi nejlepší
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.01.2013 21:36
Re: Problém s rádiem..
ještě mě napadlo, nemůže to dělat relátko? To cvaknutí vychází od pojistek, kde jsou i relátka.
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Problém s rádiem..
origo rádio má jinak dráty v iso konektoru, než konkrétně pioneer - to vím jistě!!
otázka je, jestli ten svazek, co byl v krabici, funguje jako redukce mezi vw a pioneerem a umí si přebrat ty dráty, nebo ne?
otázka je, jestli ten svazek, co byl v krabici, funguje jako redukce mezi vw a pioneerem a umí si přebrat ty dráty, nebo ne?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.01.2013 21:36
Re: Problém s rádiem..
Problém vyřešen, zajel jsem k autoelektrikáři, ten kouknul na dobíjení baterky- v pořádku, pak změřin napětí v drátech co šly do rádia a tam byl problem, šlo tam jen 8V,.. Našel tam zalepenej páskou jeden kablík co patřil ke svazku vycházejících z auta, ten připojil do konektoru a rádio běží jako fík..