Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No baterka musí jít stejně nová, mrazivý starty už jsou dost horor. Jinak asi koupím na zkoušku tu Starline, 3 roky záruka a skoro polovina ceny co VARTA, navíc momentálně tam mám Vartu Silver Dynamic, takže tuším tu nejvyšší verzi a je tam 3 roky a odchází.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak baterka nová, klapka vyčištěná jen nevím jestli jsem správně udělal to základní nastavení. Poznatek z toho je, že to velký houpání se neobjevilo, ale ty otáčky nejsou statický. Když je motor studenej tak držej v pohodě, ale jak se ohřeje tak houpou malinko cca 800-900ot nic extra znatelnýho, ale třeba teďka jsem jel od přítelkyně a když jsem u ní nastartoval tak držely tak cca 700-750ot což mi nepříjde normální, to samý pak na semaforech, ale když jsem odjížděl ze semaforů a auto vytočil do cca 4,5tis a pak dál jel v klidu tak na další křižovatce to zase drželo tak 1000ot. Motor byl teplej už při odjezdu od přítelkyně, moc dlouho jsme tam nebyli.

Napadá někoho něco? Ještě zkusím dát zpátky to původní čidlo teploty a v pondělí snad ten novej BOV.

Na hadice jsem koukal a nevypadaj nikde natrhlý, jsou čistý nikde nejsou od oleje.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od majrek001 »

tak zkusit to původní čidlo ještě můžeš
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Jojo to zkusim ještě dneska až to trochu vychladne. Jinak mohl by to dělat ten načatej BOV?
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od VWMysak »

Po odpojení baterky a čištění klapky s tím musíš chvilku jezdit, pak se to ustálí. Pokud ne, tak bude někde chyba. Takže ted na nic nešahej a jen jezdi. :wink:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od majrek001 »

tak pokud udělal základní nastavení tak by to mělo být v pořádku ne?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

no zkusím ještě to čidlo a v pondělí dám ten novej bov, jinak nejsem si jistej jestli se to zákl. nastavení provedlo, nějak si nejsem jistej u toho VAG-Comu.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od majrek001 »

měl by si napřed dát přizpůsobení kanal 00 uložit a pak základní nastavení klapky napíše to adap. OK a případně to projet
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od VWMysak »

Mě to chvíly po zákl.nastavení po vyšlápnutí spojky houpalo než se to přizpůsobilo, pak vše ok.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak jsem vyměnil to čidlo, stálo mě to litr chladící kapaliny, protože jsem měl povolený víčko :X no nic, tak jsem to jel projet, nezdá se že by to houpalo, ale prostě mi to nedrží ty klasický otáčky, ale drží to chvílema třeba 700-750, pak zase popojedu na další křižovatku, tam to zase drží normálně. Nevím :X
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Dela to ten bov, ver mi ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Asi jo, doufam :D V pondeli prijdou pružinky tak ho tam dám :) Jinak to je otázka spíš na myšáka, mám tam dát asi tu nejslabší, že? Čili zelenou.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od VWMysak »

Sis objednal sadu pružinek? Více méně to máš sérii, takže zelenou no.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Jojo objednal jsem celou sadu. Hodím tam tu zelenou, tak snad to bude ok.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Takže malej update. Vyčištěná klapka, provedený základní nastavení. To velký houpání 850-300ot. to od té doby neudělalo ale nejsou stálý. Včera namontovanej novej BOV, přijde mi to pořád stejný možná malinko horší, ale to jen asi pocit. Dneska jsem v tom BOVu vyměnil pružinu (místo zelené jsem dal tužší žlutou), protože se mi zdálo, že když jsem víc šlápnul na plyn, že bylo slyšet syčení, že si přisával vzduch. Teď už asi nepřisává, podle sluchu. K tomu jsem tam dneska dal pro sychr nové svíčky NGK V-Line 37 (PFR6Q). Příjde mi, že chod motoru se trochu uklidnil, líp táhne od spodu a plyn je citlivější. Možná jen můj pocit, ale prostě mě to tak příjde. Každopádně jsem zkusil to projet, a pořád to skáče. Tak jsem po pěkně zahřátém motoru provedl zákl. nastavení klapky. ADAPT OK. 30sec jsem nechal vypnutý zapalování a pak jsem nastartoval.

Když jsem jen nechal nastartovaný a nešahal jsem na plyn tak to bylo v pohodě. Ale jakmile jsem vytočil motor (tak do 3-3,5tis), tak to hezky padalo, na chvilku se to zastavilo asi na 1000-1100 ot. a pak to kleslo na 800 a pak to zase lehce pohupovalo. Chvilku to drželo pak si motor "přidal" a vyhouplo se to na chvilku na 900-950, pak to zase kleslo pak se to zhouplo třeba na 700-750 zase si to sedlo zpátky. Už nevím co :( Sice je to drobnost, ale jsem puntičkář a takovýhle věci mi vaděj :X Ještě zkusím ten palivák vyměnit, ale na ten moc nevsázím.

Napadá ještě někoho něco?

Můžu dodat i klidně nějaký logy z vagu, kdyby někoho něco napadlo.

Díky moc.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“