AVF 96KW zátah odspoda

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Marho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bruntál

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od Marho »

Ještě dodatek. Když už se motor roztočí na +/- 1700, tak se projeví míchačka a už to jede celkem slušně.

Uživatelský avatar
Mažňák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2662
Registrován: 10.02.2011 17:55
Bydliště: Zlín

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od Mažňák »

napojit na VAG, bez toho ti nikdo nic neřekne co to na 100% je
2003 VW Passat 3BG kombi 1.9 TDI PD 96kw
White combi with red rims
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=187129" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od tomtva »

Jen pro ukončení tematu až někdo bude hleda v mém případě vačka!!! Total ojete vrcholy, lavory na hydrach a hydry necvakaly, vytahané šrouby lagrů
Sehnaná starší ale pěkná originální vačka. nove hydry , lagry , srouby , těsnení tandemu. Auto táhne jak má
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od majrek001 »

trochu to oživím mám podobný záhadný problém.

když auto delší dobu stojí tak (je jedno jestli to stojí přes noc a motor je studený nebo stojí 2hodiny od poslední jízdy) cca první 2 minuty nechce táhnout (mám problém vyjet kopec na 1 - 2 rychlost) logy jsou v pohodě. (samozřejmě to za studena netočím, ale mám problém na 2 kvalt cca v 2000 - 2300ot vyjet středně prudký kopec)

čidlo teploty v pořádku oba okruhy ukazují stejné hodnoty, napadlo mě čidlo teploty paliva, ale to se jeví, že ukazuje správné hodnoty, startuje to parádně za studena / tepla, po těch cca 2 minutách to už táhne jak má, do nouzáku nepadá - turbo chodí pěkně, vačka sice nepatrně oleštěná - není tak lesklá jak kde nejezdí rolny, ale vydřená není.. vstřiky jsou v normě cca do +- 0,50.. tandemové čerpadlo nové, rozvody nastavené na 0, spotřeba dlouhodobá na nádrž je kolem 6,2l/100km což si myslím je v normě (budíky se sice rozchází a ukazují cca 7,6l/100km někdy i víc), EGR zaslepený, podlatkové hadice vyměněné brzdí i jede jak má, ale prostě ty první 2minuty je to zvláštní.. zkoušel jsem i jinou váhu, ale s tou moji to jede lépe - ještě ji tam zkusím hodit přes noc

je tam odkódovaný snímač oleje na vaně, protože předchozí majitel tak to řešit opravy - to budu měnit s olejem víc mě nenapadá

nenapadá někoho něco?



jediná "vada" ohřívá se to strašně nepřirozeně rychle cca po 1,5km to je na 90°C i dle diagnostiky, ale v létě se to nepřihřívá a to byla už mizerná viskozka
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od majrek001 »

to opravdu se s tím nikdo nesetkal?

občas se to po startu ještě třepe jak kdyby to jelo na tři válce dělá to pouze za studena (třepaní setrvák není ten je teď nový a před výměnou i po se to třepe stejně)

mohli by to dělat vstřiky třeba gumičky na vstřikách? vačka vypadala dobře

(teplota je cca 5minut po zastavení venku bylo -4°C nevím jestli je normální, že takto klesá)


ještě zkusím udělat log za studena vstřiků
Přílohy
vstřiky.jpg
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

medvedlb
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 29.05.2016 13:57

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od medvedlb »

Zdravím pánové,
můžete mě mrknout na log passat 1.9 tdipd.autu se nechce od spoda.zabere až tak kolem 1800 ot.
spotřeba na volnoběh je 1.1l/hod a auto strasně smrdí.
je dané nové turbo a po nastartování jde regulace naplno,podtlakové hadice nové.kontrola vstřiku,vačky a všech regulačních ventilů.
dle 3 autoservisů vše v pořádku ale auto je totálně mrtví na spodek.
Díky za rady

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od majkl1 »

medvedlb píše:Zdravím pánové,
můžete mě mrknout na log passat 1.9 tdipd.autu se nechce od spoda.zabere až tak kolem 1800 ot.
spotřeba na volnoběh je 1.1l/hod a auto strasně smrdí.
je dané nové turbo a po nastartování jde regulace naplno,podtlakové hadice nové.kontrola vstřiku,vačky a všech regulačních ventilů.
dle 3 autoservisů vše v pořádku ale auto je totálně mrtví na spodek.
Díky za rady
Mrknout bychom se mohli, ale někde asi bude chyba mezi židlí a klávesnicí, protože log ať koukám, jak koukám, prostě nikde žádný nevidím :sml:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
DafiBoos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 05.02.2012 22:29
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od DafiBoos »

Zdar, mám něco podobného za problém jelikož je už toto téma dost dlouho ladem tak snad se někdo ozve.

Mam Passat B5.5 1.9TDI 96kw AVF

Na autu je jinej motor (první padl na vodní pumpě) a už předtím měl tento problém. Od volnoběhu nejde do otáček a až tak okolo 2200 otáček vyletí do plného výkonu.Jsou nové všechny filtry a i turbo je po repasi. Dokonce i na volnoběh je spotřeba vysoká cca 1.5 litru na hodinu. Běžně je kolem 0.5-0.6
Vyčistil jsem i váhu vzduchu a vyměnil podtlakové hadičky.Už mě vážně víc nenapadá co s tím dokonce jsem i porovnával zapojení podtlaků dobře a podle všeho ano.Jen je divné že byl stejný problém na obou motorech.

Diagnostika nehlásí žádný problém LOGi dodám pokud někdo vlákno oživí.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od majrek001 »

tak dle spotřeby je tam špatný sw pokud to je na teplém motoru..

AVF mělo dvě velikosti vstřikovačů lámalo se to v modelovém roce 2002 (tedy r.v. 7/2001-6/2002) do 2002 mělo AL vsřikovače (jak měli vesměs ARL/ASZ atd) a od modelového roku 2002 byli už menší BA/AR

dej sem hodnoty 013, 015, 023 na teplým motoru 90°C
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
DafiBoos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 05.02.2012 22:29
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od DafiBoos »

Tady mam ty LOGi jsou tam dva jeden za studena a druhý za tepla.
Pokud je to těma vstřikovačema dá se přehrát SW nebo vyměnit vstřiky.
Ale pořá je mi divné že stejný problém měl i původní motor.Tam se vyměnila podtlaková hadička k N75 a na chvili to dalo pokoj.Každopádně tet jsou hadičky vyměněné.
Přílohy
LOG-01-013-015-023.zip
Za studen
(1.55 KiB) Staženo 55 x
LOG-01-013-015-023.rar
za tepla
(2.01 KiB) Staženo 44 x

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od majrek001 »

tak v logu je volnoběh "jen" 1,2l/h což je dost buď jsou ty vstřikovače total KO nebo je tam špatný sw sundej víko ventilů a mrkni na čísla vstřikovačů co tam jsou

jednotka 038 906 019 EP z logu je pro menší vstřikovače tedy pro 038 130 073 AR/BA pokud máš motor s vstřikovačema 038 130 073 AA/AL, tak je to jasné chce to zkontrolovat na přečtení čísla vstřikovače není potřeba vstřikovač vytahovat
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
DafiBoos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 05.02.2012 22:29
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od DafiBoos »

Tak jsem koukal na ty vstřiky ty co jsou tam teď jsou TC 11377RT CB v puvodnim motoru jsou R83 23991FR BE

Pokud tedy jsou tam špatné vstřiky co je nejjednodužší? přehrát SW nwbo je lze přendat když je mam?
Jinak hjsem koukal na vačku a prej neni ůplně v nejlepším stavu ale jinak ještě OK a na starém motoru jakbysmet.
Přílohy
Tyhle jsou z původního motoru ještě ho tu mam.
Tyhle jsou z původního motoru ještě ho tu mam.
A tyhle jsou ty z vyměněného motoru
A tyhle jsou ty z vyměněného motoru

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od Jarda S. »

vstřiky přehodíš doma s náklady 1000 za gumičky, přehrání sw je pohodlnější ale taky dražší
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od majrek001 »

je to blbě vyfocené, ale na původním motoru jsou AL jestli vidím dobře na novém máš AR

jednodušší a halvně bezpečnější je nechat přehrát sw nebo sehnat motorvku z modelového roku 2003 - 2005 a jen ji spárovat

vytahování vstřiků je dost loterie u motoru co má víc jak 150tkm může se to hodně dost prodražit a taky nemusí - za mě bych vstřiky vytahoval jako krajní a poslední možnost

tandemové čerpadlo je na těch motorech pořád stejné nebo je jiné?



Jarda S. : ve finále bude mnohem dražší přehodit vstřiky - vytáhne bude vymačkaná hlava začne to chcát do oleje lup a jsme za 10 000,- jen repas hlavy + 8000 - 10000,- matroš s prácí.. Je totální nesmysl vytahovat vstřiky, když se dá jen přehrát sw nebo koupit za 500,- správnou motorovku a nechat ji přizpůsobit



motorová jednotka tam je tato 038 906 019 EP, když to načteš diagnostikou?
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 19.02.2019 10:00, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
DafiBoos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 05.02.2012 22:29
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od DafiBoos »

A co Teda spis přehrát tu původní motorovou jednotku nebi sehnat třeba z 2004?
A pokud dat jinou je jedno jakou nebo bych mel hledat konkrétní označení?
A pak ještě kde mi to na kódujou nebo prostě spárů Jou s autem?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“