RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
machstrechy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 06.02.2008 20:13
Bydliště: Kamenná

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od machstrechy »

díky a když to vyndám tak nepoteče nějakej olej . A zjistil sem že kape trochu olej to je ten silikonovej muže to být aji tým.

Uživatelský avatar
jena.broda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 05.03.2008 14:47
Bydliště: Doxy CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od jena.broda »

Olej by ti vytéct neměl. A to co ti kape je pravděpodobně olej z diferáku což je převodový olej. Viskózní spojka je pozice 2 a v ní je olej hustej jak med ten ti asi kapat nebude.
Přílohy
visko spojka.jpg

-Vasek-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 25.10.2010 00:24
Bydliště: Praha 4 Braník

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od -Vasek- »

Zdravím, tak mě to také dozadu nezabírá.. Nicméně by mě zajímalo jaky ma smysl ta volnobezka? Kdyby to zabiralo natvrdo dozadu jak dopředu, tak se mi to zdá bez problémů. Díky za odpovědi. V.

Odesláno z mého HTC Desire pomocí Tapatalk 2
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97

Uživatelský avatar
jena.broda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 05.03.2008 14:47
Bydliště: Doxy CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od jena.broda »

Musí to cvaknout když zařadíš zpátečku a začneš couvat. Jinak dozadu hrabat nebudete.

Uživatelský avatar
machstrechy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 06.02.2008 20:13
Bydliště: Kamenná

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od machstrechy »

díky za rady a ten husttší nějakej silikonovej olej se nedolívá , a jaký máš na mysli cvaknutí mě to spíš tak škubne jak dávám D tak aji R.

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od M@rty74 »

škubaní dělá převodovka, nikoliv uzávěrka...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Uživatelský avatar
machstrechy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 06.02.2008 20:13
Bydliště: Kamenná

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od machstrechy »

ještě se potřebuji zeptat co dělá to cvaknutí a proč to musí cvaknout když zadek zabírá až když předek hrabe.

Uživatelský avatar
jena.broda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 05.03.2008 14:47
Bydliště: Doxy CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od jena.broda »

Můžu sem dát skyny té volnoběžky kde je vidět synchronní spojka kterou ovládá ten ventil který máš pravděpodobně nefunkční a přehazuje volnoběžku při zařazení zpátečky. A zadek ti zabere až když se zahřeje třením ten takzvaný med v té viskózní spojce to je ten silný válec pozice 2 v ETCE ta visko spojka ti určitě funguje když zadek hrabe dopředu tak to je důkaz že spojka funguje. Ale ventil ti necvaká a nepřepíná tak proto to nehrabe dozadu.

Uživatelský avatar
machstrechy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 06.02.2008 20:13
Bydliště: Kamenná

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od machstrechy »

aha díky

Uživatelský avatar
Ondrecht
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.01.2008 23:56

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od Ondrecht »

Pánové, kdo by mi tu zkontroloval haldex a vyměnil olej v něm? popřípadě i v převodovce a za kolik. Praha, střední čechy. díky moc ;)

kuban05
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 21.09.2012 20:53

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od kuban05 »

čau. mam takovej dotaz měl jsem passata 1.9 tdi ASZ 96 kw,kterej byl uravenej na cca 240 koní(předokolka) bylo tam větší turbo,spojka,vstřiky,saní atd. ale toho už nemám. tedka mam sharana 1 generace 1.9tdi 81 kw Ale přestavěno na 6ti kvalt a !!!HOŠI NIC JINÝHO NEŽ SAG UŽ NECHCI!!! jen mě štve že ta rotačka se nedá upravit na tak velký výkon jako motory PD. no prostě je mi 20 let a navíc chci něco novějšího a hlavně vybavenějšího.užted vím že chci model nad 2004 po faceliftu kterej se bude upravovat na cca 250 koní protože mam pořád díly z které byli na pašíku ale chtěl jsem 4 kolku aby to auto jelo a né pořád jen hrabalo , bohužel nemá ale sharan stalý pohon 4x4 což mě znepokojuje. dá se stím něco dělat nebo se toho nemusím bát že to bude s jízdou v pohodě za předpokladu že bude haldex v pořádku??? nejsem žádnej závodník jen chci pohodlný auto, který bude stačit na moje kamrády který maj rs fabie, octávie a prostě mě naložej
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od smolda »

Osaď vpředu dva rotačáky a kamarádi se rádi budou držet za tebou. :laugh:
Jinak co se týká úprav - pochybuju že to motor v SAGu vydrží - nezapomeň kolik běžnej SAG váží. Další drobnej problém jsou poloosy - i bez našpuntěnýho motoru je problém s tisícihranama. Když zvýšíš skoro 2x krouťák motoru, bude to co se týká poloos asi takový malý peklíčko. U neupravovaných motorů se říká že životnost poloos (hlavně prodloužení poloosy) mezi 300 000 - 400 000km - podle toho jestli taháváš za autem naloženej courák a nebo jezdíš zásadně bez něj. Pokud máš vůle na převodovce, tak by to chtělo pořešit předem ty vůle a pak teprve jít do motoru. Je toho poměrně dost co bys měl brát v úvahu. SAG není Pašík.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

kuban05
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 21.09.2012 20:53

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od kuban05 »

Tak s takovymi problemy jsem počítal a už sem si tim i jednou prošel jen me zajimala ta haldex spojka protoze to je pro mně Španělska vesnice. Ani zdani jak to vypadá natoz jak funguje a co vydrží
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5719
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od michall »

Tak asi je potřeba si taky uvědomit, že tohle auto není pro nějaké extrémní úpravy výkonu, krouťáku, ... Dá se říct, že je to rodinný auto, kam v pohodě naskládáš 2-3 děti, spoustu krámů, kočárek, ... a vyrazíš na dovolenou, příp. vyhodíš zadní sesle, naložíš pár pytlů cementu, prkna, vercajk a pustíš se do stavby chalupy, .... Na závodění a úpravy je asi lepší vybrat jiný (resp. další) auto.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M

Příspěvek od M@rty74 »

Nicméně odpověď na dotaz, aspoň základ: Haldex funguje v módu když začne hrabat předek tak se zapne zadek. Nejsem převodovkář, ale myslím, že není stavěn na stálý pohon, takže když by jsi obešel elektroniku a zapnul ho nějak "natvrdo" trvale, tak se ti asi brzy vysype, ale opakuji, je to jen můj dohad...
A s názorem kolegů, že SAG není na závodění souhlasím... Uvědom si, že mimo spousty jiných věcí má tohle auto úplně jinde těžiště a rozhodně s ním neřízneš zatáčku jako s pašíkem.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“