Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od deckard »

LukasFCS píše:
deckard píše:...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech. :wink: :lol:
Zrovna totální nesmysl....

Třeba v USA ti řekne každej,kdo dělá softwary na 1,8T apod,že el.klapka jde 100x lépe a dokonaleji doladit,než lanková klapka...a vyloženě nesnáší lanka...

Mimochodem,možná tydle teorie ti Soty říkal,ale viděl jsi jeho auto někdy v akci?
To auto nebylo absolutně sladěný,prskalo to,pokaždé to jelo úplně jinak apod...a to měl lankovej plyn... :wink:
No Soty mi to říkal v době,kdy jsem jezdil ještě trojkou s 55 kW a jak trefně poznamenal Peppa,Soty ladil tenhle motor v době,kdy tady ty věci nikdo v širším okolí moc neznal a jemu to zrovna fungovalo,jenže on měl komplet vše předělané,vyměněné(turbo,vstřiky,větší IC atd.) a to ještě prosím v "trojkovém" Golfu.Ale my se tu bavíme o standartním motoru v Golfu 4.Američani,ty zijistili že nějakej motor 1.8T existuje až tehdy,kdy se tady po silnicích a na závodech proháněli auta s tímto motorem a nebyli to zrovna Golfíci 4 generace... :roll: :wink:
Ale každýho věc a hlavně věc názoru.Každý z těchto provedení má své pro a proti,takže nic jednoznačného...

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od jim-vw »

http://cgi.ebay.co.uk/1-8T-AGU-K03s-R-T ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Mustafa »

No nevim. Příjde mi mrhání peněz jít z K03 na K03s, protože nárust bude jen minimalní oproti už chiplýmu AGU s origo K03. Taky u toho inzerátu nepíšou, jak je potřeba upravit palivovej systém. AGU má 280cc vstřiky a motory s K03s maj 315cc vstřiky, takže při přechodu na větší turbo by to chtělo aspoň 4bar regulátor tlaku paliva, kterej by dokázal přes ty 280cc vstřiky dostat navíc 15% paliva. Ten prodejce má v nabídce ještě úravu pro K04 turbo, což by se aspon trošku i vyplatilo co se týče nárustu koní. Muselo by se sehnat turbo, svody, 1.díl výfuku z TT, S3 nebo turbo K04-001 a high flow svody.... 380cc vstřiky a 4bar regulátor tlaku paliva aby to bylo komplet, a to by snad i těch 250koní dalo, což by už mohla být sranda.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od jim-vw »

nejsem si teď uplně jistej, ale myslím, že k04-001 je o dost menší jak k04-020, spíš velikostně hodně podobná K03s, ne?
a na k04-020 je toho potřeba už vyměnit vcelku hodně a takovej nárůst proti k03s to prej není a za ty peníze a sraní to prej a nestojí.. tak nevím no.

zrovna ten Rtech má tak skvělý reference, že bych se za nima do tý anglie snad i vydal :lol: a profi čip za 6K... o tom si tady můžem nechat zdát :?
Obrázek

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Mustafa »

jojo, K04-001 je mírně menší, než K04-02X, ale jde o to, že stejně bys musel kupovat nový turbo. A tak je podle mě blbost jít do K03s, ale rovnou bych šel do K04-001, která ti tam padne kus za kus na origo svody a origo výfuk (oproti K04-02X).
S velikostí je to vzestupně zhruba takhle:
K03
K03s
K04-001
K04-02X
K03/K06 hybrid
K04/K06 Hybrid

U posledních tří se musí výfuk a svody předělat ala TT, S3...

btw: na odkazu v podpisu mam článek o úpravě 1,8T, kterej sem dneska doplnil o navýšení na 280+ps
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

PedalkO
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 21.06.2009 22:35
Bydliště: slovakia

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od PedalkO »

ok a aké by ste riešili zvody? povedzme ak by ste išli upravovať 1.8T AGU-máme mechen.plyn,turbo a vstreky org od výroby..povedzme že dáme chip a chcel by som tam dať zvody druhé a výfuk iný-aby som odlahčil/obrzdil tie výfukové plyny-do čoho by ste išli? (čo sa týka zvuku výfuku-tak čo najtichší ,čo najbliššie k sériovke..skrátka aby to nehučalo) ,s čím máte osobné skúsenosti a stojí to za to?

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

podle mě měnit svody a nechat tam klasiku turbo je finanční nesmysl...ne že by to nic nepřineslo.. ale prostě si nemyslím že to má až takovej přínos aby do toho člověk investoval okolo 8000,-

jinak třeba tady máš kineticy :wink:

http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-iv-9 ... o-361.html" onclick="window.open(this.href);return false;

to máš 6 a půl, k tomu nějaký těsněníčka, šroubky matičky... a jseš tam kde jsem říkal...

za ty peníze podle mě víc srandy udělá pořádnej FMIC místo toho invalidy před kolem :wink:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

PedalkO
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 21.06.2009 22:35
Bydliště: slovakia

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od PedalkO »

:good:

Uživatelský avatar
RomanRW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 20.09.2011 10:47
Bydliště: Krupka - Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od RomanRW »

Hoši já mám AGU, taky jsem absolvoval honbu za výkonem :twisted: AGU má výhodu, že má vnitřek motoru robusnější než jiné typy. Včem je problém při ladění lanko plynu oproti elektrice :?:
Když šlápnete při lanko plynu na plyn až na podlahu tak se klapka otevře naplno a ted očekáváme mega nárust výkonu a tady je problém všech ladičů lanko plynu.
Když ale sešlápnete plyn na podlahu s elektrickou klapkou tak ta se neotevře hned naplno a tudíž se ten náběh dá dobře vyladit.

Já po různym laborovánim s N75 (kterých je opravdu dost, typy z TT a dokonce i nějaký racing) jsem zjistil, že to taky neni ono. Pak jsem odpojil hadičku z wastegate u N75 :lol: a najednou jako bych jel v jinym autě :D no zjistil jsem při krátkym prošlápnutí, že maximum z turba jsem schopnej dostat 1,5bar otom jak to neni pro turbo dobrý ho takhle protáčet atd. vím.
V práci mám možnost pracovat s FESTO hračkama :pleasantry: a tak začlo bádání jak regulovat plnění wastegate. No asi po 4 měsících zkoušení různých regulátoru a škrťáků jsem se dokopal k funkčnímu řešení :lol: v kabině auta mám regulátor tlaku a jsem schopnej si tim nastavit plnící tlak turba momentálně nastaven na 0,8bar a jsem spokojen :D Udělalo mi to radost protože konečně mi píská BOV :lol: a jede to lépe + kdykoliv budu chtít tak si nastavim víc. Udělal jsem si vlastně externí regulaci kterou lze koupit normálně v obchodě a ušetřil docela dost peněz. Časem to ale stejně vidim na chip :D tohle je takový řešení v sérii 8)
VW GOLF IV 1.9 TDi 81KW
VW GOLF IV 1.8turbo GTi 110KW

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

v čem je ten vnitřek robusnější..??
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
RomanRW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 20.09.2011 10:47
Bydliště: Krupka - Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od RomanRW »

Někde jsem četl na foru, že má snad silnější klikovku atd. jen o pár mm a snad dokonce tady na foru jsem to četl ale než bych to našel tak bych byl brzo starej
Naposledy upravil(a) RomanRW dne 05.02.2013 11:19, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 1.9 TDi 81KW
VW GOLF IV 1.8turbo GTi 110KW

Uživatelský avatar
RomanRW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 20.09.2011 10:47
Bydliště: Krupka - Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od RomanRW »

vtuni tak si to byl zrovna ty kdo to psal:
podle toho co mám ze zahraničních for.(australie, nový zeland ).tak AGU by mělo vydržet víc než ostatní 150koňovky... např. ARZ nebo AUM ..
kvůli robusnější konstukci...např klikovka 22m oproti 20mm u ostatních atd...

konkrétně tam psali že je to ten vhodnější motor pro úpravy.. málo elektroniky a robusní..

ale ted píšu jenom to co jsem vyčetl. :!: .. nikdy jsem ty motory vedle sebe rozdělaný na stole neměl...
VW GOLF IV 1.9 TDi 81KW
VW GOLF IV 1.8turbo GTi 110KW

LukasMk4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 15.01.2012 18:28
Bydliště: Chrudim

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od LukasMk4 »

Co kdyz na seriovim AGU,nebo treba i ciplim odlehcim setrvak?dato tomu neco?pujde to treba lepe do otacek,nebo bude mit vetsi kroutak?pojede to lepe?nikde jsem se o tomhle nic nedocetl a celkem me to zajima..ma s tim nekdo zkusenosti?

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

trocha teorie:
odlehčit ho můžeš ale v případě nějakého razantnějšího odlehčení budeš muset zvýšit volnoběžný otáčky, protože setrvačník přestane plnit svou základní funkci - udržovat svou váhou - setrvačností motor v pravidelným chodu při nízkých otáčkách..zase pokud ho neodlehčíš nějak víc..tak to nemá cenu vynaložený úsilí a peníze nepůjdou moc poznat.. :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od alfik666 »

RomanRW píše:Hoši já mám AGU, taky jsem absolvoval honbu za výkonem :twisted: AGU má výhodu, že má vnitřek motoru robusnější než jiné typy. Včem je problém při ladění lanko plynu oproti elektrice :?:
Když šlápnete při lanko plynu na plyn až na podlahu tak se klapka otevře naplno a ted očekáváme mega nárust výkonu a tady je problém všech ladičů lanko plynu.
Když ale sešlápnete plyn na podlahu s elektrickou klapkou tak ta se neotevře hned naplno a tudíž se ten náběh dá dobře vyladit.

Já po různym laborovánim s N75 (kterých je opravdu dost, typy z TT a dokonce i nějaký racing) jsem zjistil, že to taky neni ono. Pak jsem odpojil hadičku z wastegate u N75 :lol: a najednou jako bych jel v jinym autě :D no zjistil jsem při krátkym prošlápnutí, že maximum z turba jsem schopnej dostat 1,5bar otom jak to neni pro turbo dobrý ho takhle protáčet atd. vím.
V práci mám možnost pracovat s FESTO hračkama :pleasantry: a tak začlo bádání jak regulovat plnění wastegate. No asi po 4 měsících zkoušení různých regulátoru a škrťáků jsem se dokopal k funkčnímu řešení :lol: v kabině auta mám regulátor tlaku a jsem schopnej si tim nastavit plnící tlak turba momentálně nastaven na 0,8bar a jsem spokojen :D Udělalo mi to radost protože konečně mi píská BOV :lol: a jede to lépe + kdykoliv budu chtít tak si nastavim víc. Udělal jsem si vlastně externí regulaci kterou lze koupit normálně v obchodě a ušetřil docela dost peněz. Časem to ale stejně vidim na chip :D tohle je takový řešení v sérii 8)
Jednoduche riesenie pre motory,ktore nemaju snimac tlaku....
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“