Zdarec,
někdo říká, že si turbo s plynem nerozumí, někdo zase že jo. Jak to teda je?
Ročně najedu přes 20tis. km a klidně bych to do plynu dal. Známý mi doporučil jedině holandský plyn. Tak jsem trochu hledal a narazil na holandské zařízení Prins VSI.
Ptám se teda především majitelů s turbem co dali do svého auta za plyn a jak to šlape
Díky za info.
LPG do 1.8T? PRINS VSI?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
LPG do 1.8T? PRINS VSI?
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13.02.2013 16:30
Re: LPG do 1.8T? PRINS VSI?
Zdravim,nalit Etanol,jede to bez jakekoliv upravy.Overeno.
-
- Řidič
- Příspěvky: 182
- Registrován: 24.05.2012 21:20
Re: LPG do 1.8T? PRINS VSI?
Rada typu nalít ethanol je opravdu velmi inteligentní. Já sice nemám turbo, za to vím něco o Prins VSI a najeto na něm mám přes 13 tisíc kilometrů. Montoval jsem v létě u jedné šikovné firmy - taky si za to nechají zaplatit, ale stojí to za to. Co je důležité je tlak, se kterým je celý systém schopný pracovat - tlak reduktoru. S rostoucíma otáčkama potřeba tlaku stoupá a proto je u výkonných motorů, potažmo u těch s turbem potřeba s tímto počítat. Někdo ti sem napíše, že Stag je výborný a má s ním skvělé zkušenosti. Jasně, může se stát. Stejně tak se může stát, že někdo není spokojen ani s BRC, Landi Renzo, nebo Prins. Každopádně Prins se řadí na vrchol (i cenově) a já osobně na něj nedám dopustit. Po tisíci kilometrů technik přepnul z režimu zájezdu do plného provozu a od té doby žádný problém - jen tankuju, občas dám aditivum a je to paráda. Já využívám celého spektra otáček, někdy lechtám omezovač otáček - a pořád na plyn. Nikdy se mi jen tak nepřepl, nikdy žádné záváhání. Pokud jsi ochotný připlatit si a chceš se na to spolehnout, tak ti Prins doporučuju. Má japonské vstřiky (ne jenom že to hezky zní, ale jde o kvalitu, že ten systém něco vydrží a můžeš ho použít v dalším autě, třeba), montážní firmy které dávají Prins jsou na to většinou akreditované, což přináší určitý standart odvedené práce, použití materiálů atd....Už dávno je pryč doba, kdy na plyn jezdí favority a služební felicie - u těch není potřeba kvalita, ale jen aby to jelo, na provedení se nehledělo. Mně se líbí, že prakticky není poznat, že ten plyn tam není od výroby. Se Stagem nebo Elpigazem zkušenost nemám, porovnávat teda nemůžu. Každopádně já chtěl jít na jistotu a proto Prins. Pokud chceš vědět tu firmu, která mi to dělala (mají velmi dobré reference, historii a ochotného technika), napiš zprávu, ať to nevypadá, že jim dělám reklamu...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 11.04.2011 18:40
Re: LPG do 1.8T? PRINS VSI?
Zdravím,mám VW PASSAT 1.8T r.v.2000,motor AWT a už rok jezdím na LPG ,systém Italský LOVATO,no a řekl bych,že to nemá chybu,za ten rok jsem najezdil 19000km,spotřeba ted v zimě 10-11l plynu,co jsem četl a slyšel tak mezi špičku patří systém LANDIRENZO.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 18.02.2013 17:20
Re: LPG do 1.8T? PRINS VSI?
tohle můžu potvrdit... LOVATO je dnes vynikající systém s dobrou cenou, TARTARINI umí to samé ale je dražší, BRC je ještě dražší a taky kvalitní a samozřejmě LANDIRENZO je špička... a polským systémům bych se vyhnul.. snad jen AC AUTOGAZ (STAG) patří k funkčním, ale tam je polská jen elektronika, "železo" je italské, tak asi proto.. PRINS je taky velmi kvalitní systém, ale u nás málo rozšížený a z toho vyplývá horší dostupnost servisu...ROMAN K píše:Zdravím,mám VW PASSAT 1.8T r.v.2000,motor AWT a už rok jezdím na LPG ,systém Italský LOVATO,no a řekl bych,že to nemá chybu,za ten rok jsem najezdil 19000km,spotřeba ted v zimě 10-11l plynu,co jsem četl a slyšel tak mezi špičku patří systém LANDIRENZO.
Pro 1.8T bych volil LOVATO
http://www.lpgservice.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
sorry za malou reklamu:)