vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
obvykle tam zacne chrastit retaz a to proto ze se vydre lista a napinak to pak uplne nedotlaci na volnobeh , ale jak pridas tak to zmizne sem s tim vydrenym napinakem na zelezo jezdil a nic se nestalo ale parkrat sem videl toten motor ze mu praskl retez,to ale nikdo nemohl cekat...a ventil nekupuj ten kdo ti bude prebrusovat hlavu tak ti tam da svuj a ty ostatni zkontroluje a zabrousi,takze kdyz ten ventil si koupis sam tak akorat nekoho naseres a da ti to za draz tu hlavu takze stejne neusetris
.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11.02.2012 11:46
Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
:-)nechci být škodolibý ale já už jeden den jezdím bez problému:-DZatím,můj problém tkvěl v nějakým posr...drátě,a já nechal menit motor:-Djsem to ale debil
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11.02.2012 11:46
Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
Presne,zadny ventil nekupuj
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
jj draty sou svine a u starych VR6 ani nemluve VR5 je vlastne to samy
.
- vezo
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 21.01.2008 17:23
- Bydliště: Blansko
Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
Ja nic kupovat nebudu, necham to na servisacich
Me slo jenom o to kolik stejej ventily a tak abych vedel s jakou cenou mam plus minus pocitat jeste zalezi kolik se jich vubec potkalo, ale jel sem na vazne maly otacky tak snad to nebude tak hrozny
Retez pred tim nebyl prave vubec slyset tak proto sem ho neresil, jinak bych ho menil hned po koupe auta stejne nechapu jak to ze praskl kdyz sem jel jak duchodce, kdybych tomu slapal za krk tak to pochopim...
Capitane tak aspon ze us vis cim to bylo ale asi by me malinko nasrala zbytecna vymena motoru
Me slo jenom o to kolik stejej ventily a tak abych vedel s jakou cenou mam plus minus pocitat jeste zalezi kolik se jich vubec potkalo, ale jel sem na vazne maly otacky tak snad to nebude tak hrozny
Retez pred tim nebyl prave vubec slyset tak proto sem ho neresil, jinak bych ho menil hned po koupe auta stejne nechapu jak to ze praskl kdyz sem jel jak duchodce, kdybych tomu slapal za krk tak to pochopim...
Capitane tak aspon ze us vis cim to bylo ale asi by me malinko nasrala zbytecna vymena motoru
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11.02.2012 11:46
Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
hele ja jsem ten retez taky nemenil a ten servisak me presvedcoval ze ten retez nemuze preci nikdy prasknout a at ho taky nemenim,ze pry vydrží celou dobu jako ten motor:-)No a jestli jjsi jel jako duchodce tak to zase tak hrozny nebude.Budu držet palce,a bacha na odborníky,ti stoji nejvíc penez:-)
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
jakto ze dyt je to jednou jestli se to protoci ten motor 2x nebo 2000krat ne?? ten ventil zustane stejne viset ve stejne pozici , jde tam spis o to jaky mel stesti a jak semu zastavily vacky a kolik ventilu zustalo otevrenych , nebo se mylim kluci?
.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20.07.2011 08:15
Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw
capitan America píše::-)nechci být škodolibý ale já už jeden den jezdím bez problému:-DZatím,můj problém tkvěl v nějakým posr...drátě,a já nechal menit motor:-Djsem to ale debil
Zdravím, mohl bych vědět co to bylo za kabel ?? Mám asi stejný problém. Foto by mi móóóc pomohlo.
Díky, Aleš