kontrolka dobijeni

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

ajakoamper
Řidič
Řidič
Příspěvky: 114
Registrován: 25.05.2008 08:46
Bydliště: Choceň

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od ajakoamper »

Když to odpojíš z Alternátoru tak svítí kontrolka taky?

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od klimbik »

tak jsem to vyzkousel, odpojil alternator, nastartoval a sviti furt.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

ajakoamper
Řidič
Řidič
Příspěvky: 114
Registrován: 25.05.2008 08:46
Bydliště: Choceň

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od ajakoamper »

klimbik píše:tak jsem to vyzkousel, odpojil alternator, nastartoval a sviti furt.
tak to je blbost, pokud to odpojíš z alternátoru, tak Ti nemůže svítit kontrolka
Máš někde ten budící kabel vyzkratovanej na kostru podle mne
rozpoj ten konektor u převodovky, zapni klíček a kontrolka se nesmí rozsvítit, pokud se rozsvítí, je to někde dál.

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od klimbik »

a myslis na prevodovce ty dva konektory co jsem psal? na zpatecku a otacky?
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od M@ty »

Čidlo zpět. světel je obyč. spínač a čidlo rychlosti jen snímá impulsy.Nějak si nedokážu představit čím máš docílit jejich odpojením.Spíš mě zaujalo jak jsi psal,že jsi altík odpojoval.Myslíš jen buzení,nebo jsi laboroval i se silovým kabelem co vede na kladný pól aku? A běžel u toho laborování motor respektivě alternátor s připojeným buzením?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od klimbik »

odpojoval jsem od alternatoru jen konektor, silovy kabel zustal pripojeny.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od M@ty »

Rád bych ti poradil,ale mám jen tušení.Jinak kdyby jsi odpojil ten silový,tak je s největší pravděpodobností v háji diod. můstek.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

ajakoamper
Řidič
Řidič
Příspěvky: 114
Registrován: 25.05.2008 08:46
Bydliště: Choceň

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od ajakoamper »

klimbik píše:odpojoval jsem od alternatoru jen konektor, silovy kabel zustal pripojeny.
pokud odpojíš budící konektor od alternátoru, tak Ti nemůže kontrolka svítit, protože nemá uzavřený obvod.
Pokud ano, tak je to někde ve zkratu. Najdi ten konektor u převodovky, kde je další spoj, měl by to být modrý kabel. tak to rozpoj a zapni klíček, pokud bude i nadále svítit, je to někde mezi konektorem a přístrojovkou, pokud zhasne, je to mezi konektorem a altíkem, pokud odpojíš buzení na alternátoru a kontrolka zhasne, tak je to alternátor. Nic víc Ti k tomu nedokážu vysvětlit, podle mne jednoduchý, takže to tak udělej a uvidíš.

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: kontrolka dobijeni

Příspěvek od klimbik »

takze nove info po trech letech :)

koupil jsem dneska jiny altik, dela to furt stejne. tak jsem si prochazel posty tavy ve vlakne, hlavne od ampera, sel jsem po kabelech poradne a jeden se mi porad nekam schovaval. no kdo by to byl rekl, byl to on a co myslite ze se mi s nim stalo? :)

po nahazovani prevodovky se primotal mezi motor a prevodovku, ja jsem si toho nevsiml evidentne, utahl a dva modre draty rozmackl mezi motorem a prevodovkou. problem na svete. tak proto mi cele ty roky svitila kontrolka. :)

tak diky za rady!
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“