PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od kubenec »

Viliku myslis toto? http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf

odeslano z Nexus-HD2 pres Tapatalk 2

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od abeljozef »

Takze OT poznamka k tomu sialencovi menom caraudio.

Keby tento sialenec vedel nieco o tom ako funguje PD system tak by vedel aj to ze ten sajrajt z ktoreho sa vytesoval ako vychadza z prepadu, je len zlomok lebo "prepad" je len maly zlomok nafty od mazania piestu vstrekovaca. Drviva vacsina toho uvolneneho sajrajtu vysla von cez ihlu vstrekovaca lebo tam sa to vsetko tlaci. Ak vstrekovac nevstrekuje tak nafta nejde do prepadu ale je piestom tlacena spat voci tandemovej pumpe a po zahajeni vstreku ide zas von. Takze to palivo tam pendluje hore a dole kym postupne neni vystreknute von. Vsetok ten uvolneny sajrajt aj z potencionalne vacsimi casticami je teda tlaceny do ihly ktoru pri takej velkej koncentracii bordelu ju moze aj poskodit - upchat.

To co deklaroval o hodnotakch vstekovacov - co je v skutocnosti stabilizacia volnobehu tak odchylky mozu ale aj nemusia byt len koly stavu vstrekovacov ale aj koly inym problemom ktore z vstrekovacmi nemaju suvis.
Tento magor doporucoval preventivne kontrolovat hodnoty a ak "nesedia" tak hned spravit tuto odpornu prasacinu samozrejme z alibistickou poznamkou vsetko na vlastne riziko. Zopakujem ze pri tejto procedure mozes naopak ucpat ihlu vstrekovaca a pritom tomu vstrekovacu vobec nic nemuselo byt. Dalej sa moze narusit tesnost palivoveho okruhu v hlave co je dalsia vec ktora je uzivatelom tohoto fora absolutne neznamy pojem staci sa pozret na blaboly ktore tu borci ohladom tejto problematiky vypustaju.

Potom tento sialenec prisiel z vodnou dekarbonizaciu za co uz je aj pojem magor slaby odvar ale chcem sa vyhnut vulgarizmom. A zas len navadzal na sialene prasaciny s poznamkou vsetko na vlastne riziko.

A vy ste mu za tieto "rady" (skor cesty do pruseru) este vdacny .......

K VIF u sa vyjardovat nebudem lebo na hodnotenie jeho vlastnosti nie som vedomostne kompetentny. Takto technicky a vedomostne vybaveny clovek sa tu nenachadza (aspon o tom neviem) a skor treba ist na akademicku podu alebo do vyzkumu kde by sa nasli ludia ktory by mali potrebne know how a technicke vybavenie aby vedeli povedat normalne stanovisko ktore by sa dalo o nieco opriet a neboli by to domienky a subjektivne dohady.

Faktom je ze dnes sa predava vela zbytocnych somarin pod ruskou "uzitocnych vlastnosti" a o tom nieco viem nakolko sa v obchode hybem uz vyse 15 rokov. Dalsim faktom je za ja patrim do tabora ktory taketo zazraky nepouziva a bez problemov fungujem a uz som takto na TDI PD nagulal vyse 300 000 km a absolutne bez problemov.

Na zaver, jedna vec je pouzivat aditivum podla predpisu vyrobcu a druha je takto sialene koncentrovane ho nechat bezat palivovym okruhom.

Uživatelský avatar
fimfulin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 15.11.2012 22:07
Bydliště: Zruč nad Sázavou

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od fimfulin »

Skyppy píše:
fimfulin píše:Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s přidáním aditiv a vlivu na chod bufíku. Jako řádný motorista jsem přidal správný poměr, ale ouha bufík od té doby jen zadýmí a nechytne. A když je tam nepřidám tak buf bufá. Stejný poznatek mám i s arktickou naftou do -40, kterou kupuji od známého co jezdí do ruska s truckem. Do té již aditiva nedávám, ale stejně buf nehoří. Mohla by to dělat špatná žhavicí svíčka v bufovi? Případně doporučili byste zvýšit vznětlivost nafty přidáním malého množství benzínu? cca 1-2l na nádrž nafty. Jinak starty motoru v pohodě na první brnknutí, dýmivost normoš. Díky za rady.
Taktéž. V zimě nemám problém s dávkováním "od oka" a bufík mi nic nevyčítá a motor už vůůůůbec néééé. :good:
díkes za zkušenosti, až bude počasí dám si rozborku a zborku bufíku, asi to bude tou žhavičkou.

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od smolda »

Až bude počasí, už ho asi nebudeš potřebovat tak nutně :laugh:
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od vilik »

kubenec píše:Viliku myslis toto? http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf

odeslano z Nexus-HD2 pres Tapatalk 2
Jo, je to ono. :good:
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od Marek77 »

Jsem také jedním z mnoha, kdo VIF používá už několik let. Souhlasím s většinou, o placebo efekt se rozhodně nejedná. Na to nemusím být vystudovaný odborník přes maziva a paliva, na to mi stačí mnohem prostší znalosti - například základní matematické operace, pomocí nichž zjistím poměrně zajímavý rozdíl ve spotřebě na plnou nádrž, dále základní smysly, jimiž jsou obdařeni (téměř) všichni od narození - těmi zjistím například, že motor má mnohem měkčí chod, ani v plném výkonu nezakouří, startuje snadno i ve velmi nízkých teplotách, ..... a mohl bych pokračovat.

Takže i za mne - VIF jednoznačně ANO.

Pokud má někdo pochybnosti o "pokusu" CarAudio s čištěním palivové soustavy VIFem, nemusí s ním souhlasit. Ale nemá právo jej napadat, znevažovat jeho práci a zesměšňovat ho. To se na tomhle fóru ovšem děje poměrně často, jak jsem si všiml (a je zajímavé, že to pokaždé dělá jeden a tentýž člověk). Máme tu pana vševědoucího, jediného znalého a fundovaného - my ostatní jsme pro něho plevel (a je nám to jasně a jednoznačně dáváno najevo).

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od kubenec »

Marku zase zacinas? Ale reste si to pres SZ. Zde to uz opravdu nikoho nezajima.

odeslano z Nexus-HD2 pres Tapatalk 2

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od Marek77 »

Nene - to je pouze souhrn skutečností.

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od smolda »

Tak se na souhrn skutečností vyse*, nedráždi kobru bosou nohou!! Zase tu budem číst litanye....?
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od abeljozef »

Neboj nebudes, nemam cas odpisovat na blaboly Marecka blbecka ktory sa tu hral na vsevediaceho Certifikovaneho technika VW, predajcu servisnych stanic klim pricom o nich nema ani sajn, privlastnoval si tituly ktore nema (herecky vykon hodny oskara alebo malinu) a ani o tom ako ked vlastnou bezodnou blbostou znicil cudzi bufik za co ked som mu povedal ze je diletant tak sa na mna vsade stazoval ako som znevazoval jeho "pracu" (pekna drzost nazvat takuto prasacinu pracou ale uz chapem preco zastava Caraudia - vrana k vrane sada rovny rovneho si hlada). Nastastie vdaka jeho nekonecnej blbosti ked nebol ani schopny zistit co tam potentoval to skoncilo u normalneho cloveka a vsetci sme videli ako vyzera mareckova "praca" ktoru som akoze znevazoval. :laugh: :laugh: :laugh:

A to je odo mna vsetko :mrgreen:

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od Marek77 »

Jeho Svatost promluvila.....

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od patper »

Marek77 píše:Nene - to je pouze souhrn skutečností.
8O A kde jsi k nim prisel :?: :?: :?: Uz vim :thk: - stejne jako k tem "TITULUM" coooooo :rofl: :potlesk:

Uživatelský avatar
JozefKE
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 25.06.2012 11:04
Bydliště: Košice

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od JozefKE »

kubenec píše:Kde tankujes?Asi primo v rafinerce syrovou naftu.:lol:
Protoze ty tam lejou takovych aditiv, ze se nam o tom nezda. Co se podle tebe muze tomu DPF asi stat? Kdyby si tam nalil malou koncetraci (1:1)benzinu budis, muze Ti dokonce shoret auto, ale po necem co ma mazaci schopnosti asi tezko a v takove koncentraci jako je VIF (1:1000) uz vubec. Dokonce je dokazano, ze 0,5lt benalu na 10-20lt nafty, taky v zime neuskodi. A do CR se muze lit i olej do benzinu pro 2takty (5cl na nadrz)
odeslano z Nexus-HD2 pres Tapatalk 2
Myslím, že tankujem naftu, ktorá sa vyrába podľa určitých noriem.
Aditívum/eolys, ktoré tankuje čerpadielko do nafty pri našich motoroch ho dávkuje dokonca v pomere 1:2500 a vidíš, dokáže zmeniť vlastnosti spalín-pevných častíc, ktoré sa potom vypaľujú pri nižšej ako obvyklej teplote.
Olej do benzínu pro 2takty: vidím, že čítaš aj nemecké fóra...lial by si si to sebe do svojho motora s CR ?
M@rty74 píše:Přesunuto z tématu o výkonu...

JozefKE - nepoužívej nick člověka, který s tímto nemá vůbec nic společného :!:

A za mě - pokud s prohlášením výrobce nesouhlasíš, nemusí to nutně znamenat, že se jedná o "fórový blud" - prohlášení je podepsané, tak kontaktuj paní či slečnu a můžeš se s ní pustit do odborné debaty, když jsi si tak jistý v kramflekách.
To, že podobný text najdeš na jiném fóru taktéž neznamená vůbec nic - je to asi tím, že jim chodí neustále dokola podobné otázky.
Rozumiem. Už nebudem používať nicky lidí, o kterých se nemluví.
rcmony píše:VIF do nafty lejou i kamioňáci... i to o něčem svědčí
O čom to svedčí ?
parizek_ltm píše:ja jsem pri tankovani posledni nadrze pred dojetim do Italie nalil nejake aditivum od Agipu a po 5ti dnech, kdy auto stalo, posledni noc pri -20st. jsem nastartoval, takze ucel splnil, odhodil jsem ho do supliku a tam bude cekat do pristiho roku, jelikoz parkuju v teple :) :P :P :P
Si presvedčený, že by si bez toho nenaštartoval ?
Veľmi dávno, som ostal visieť pre štrajk talianov na Tarvisiu v zime pred vianocami 40 hodín s avijkou, tiež bolo asi -20 a naštartoval som. Nikdy sme do služ. aut ani náklaďákov nič nedávali a dokonca ani do ávii, kde bol žhavič len v sacom potrubí..
smolda píše:To JozefKE: No, myslím že kdyby se na tebe sesypali všichni klubáci který VIF používají, byl bys samá blecha. Já sám vím asi tak minimálně o deseti lidech, kteří ho používají a já jsem jedenáctej. Tak předem neodsuzuj to co nemůžeš dokázat že je špatný. Já sám za sebe dávám VIFu :good:
Na mňa jak si davová psychóza neplatí.
A kľudne nech si dáva do phm kto chce, čo chce, ak má z toho dobrý pocit, aj red bull alebo lubrigačný gél, nebudem to odsudzovať, veď načo by som to robil.

Len som si myslel, že dostanem zodpovednú odpoveď na moju základnú otázku: Ako sa zachová VIF v spojení s originál aditívom eolys (ktorý používa motor BRT s DPF) v nafte v súvislosti s DPF.
Ale vidím, že ani skúsený a vyškolený technik, o kterém se zde nesmí mluvit, to nevie.

A prikladám znenia mailov:

Dobrý deň.

Prosím o informáciu k vozidlu s vin: xxxxxxxxxxxxxxxx.
Jedná sa o vozidlo Seat Alhambra 2.0 TDI, 2008, motor BRT s DPF filtrom.

Je možné používať doplnkové aditíva do PHM pri tomto type motora s DPF filtrom ?
Konkrétne ide o tento prípravok:
http://www.41.cz/vif/storage/products/1 ... _zimni.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ďakujem.

Dobrý deň pán xxxxxx,

ďakujeme za váš dotaz.

Výrobca nedoporučuje použitie žiadnych aditív do nafty, tak ako stojí aj v návode na obsluhu v stati o palive.

Použitím rôznych aditív do nafty nie je možné garantovať spoľahlivosť prevádzky motora.


S pozdravom

Ing. Karol Popluhár
Úsek Servis, technika

Porsche Slovakia, spol. s r.o.
Vajnorska 160
83104 Bratislava

Mail: karol.popluhar@porsche.sk
Alhambra 2.0 TDI, 2008, BRT s DPF

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od kubenec »

Nejsi nahodou povolanim spisovatel?
Informaci ohledne oleje do CR nemam od skopcaku, ale od techniku s diesel servisu s praxi pres 15let. A co tyce VIFu do nafty pro CR, tak byl kolegovi dokonce doporucen Renault servisem do Laguny 2.2 dCi (bez DPF), jako ucina prevence. V Porsche o tom asu nemuzou mluvit ofiko, tak napsal ze nelze podle vyrobce nic pridavat.

odeslano z Nexus-HD2 pres Tapatalk 2

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...

Příspěvek od smolda »

Tak to vezmeme trochu z jiné strany: Když natankuju v Německu a nebo Rakousku, motor je tišší, jde pravidelně a má znatelně lepší zátah, najedu na nádrž o 150km víc. Když ale zase natankuju kdekoliv u nás, mám dojem že mi motor vyskočí z auta..., už vůbec nemluvím o nájezdu kilometrů na nádrž. Jinak řečeno, aby stát vydělával na zlodějiny vládních činitelů - aby se ta vzniklá díra zacelila, skoro každý rok upravuje normu co se týká obsahu bio složek v naftě. Z tohoto důvodu je dobré používat doping ve formě VIFu, motoru to jen prospěje.
Otázka naokraj: Myslíš si a jsi o tom přesvědčený že na Slovensku to funguje jinak?
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“