Tiptronic 2.8 V6

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
arewa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.03.2013 18:30

Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od arewa »

Zdravím všechny, chtěl jsem se zeptat, vlastním 2.8 V6 s tiptronikem a trápí mě jedna taková věc. Když mám zařazené P a stojím někde z kopce tak na D jde zařadit strašně těžce ( o hodně hůž než třeba mezi D a R). Další věc je při vyřazení na N a chci zařadit D tak se ta rychlost jako by chytne až za sekundu a celým autem to jakoby cukne a to samé i když chci zařadit zpátečku. Občas to cukne i při puštění plynu při jízdě nebo puštění plynu a brždění motorem a cukne to o poznání méně. Jinak převodovka řadí sametově olej a filtr měněný v autorizovaném servise před cca 20tkm. Díky za všechny postřehy.

Uživatelský avatar
petule007
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 10.11.2008 16:45
Bydliště: Liberec

Re: Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od petule007 »

Ahoj když stojíš z kopce nenechévej opřít auto v poloze P ....zátáhni ručku a pak dej P.
Mužeš tim při zařazení na D roztrhnout koš v převodovce. To je jako v manualu když z kopce necháš kvalt nedáš ručáka a váhu vozu opřeš o převody....při startování šlápneš na spojku a nemá probléma ....tady to tak nejde.

To cukání N na D nebo na R mě dělal altík (nesprávně zapojen) převodovka teda jednotka měla špatné napětí
a nevěděla co se děje s autem. Při řazení z N na D či na R (né vždy) nepoznala výkon motoru a otáčky kol a řadila pod jíným tlakem. Jako když jedeš ve stoupání a potřebuješ jít z dvojky na jedničku ....převodovka to má poznat přidat na tlaku a tu jedničku tam kopnout rychle.

Jo a mrkni pod kobereček spolujezdce .....je tam řj. tiptroniku jestli to nemáš pod vodou nebo mokrý spoje v zásuvce řj. taky častej problém. A samo že VAG ti taky hodně řekne.

Ale je to jen můj nástřel problému muže to bejt nečim jinym. Tady na foru je pár odborníků na tiptroniky snad ti poraděj víc.

bebels
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 25.09.2012 19:35
Bydliště: morava

Re: Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od bebels »

Ahoj,též mám podobný problém u passata 1.9 96kw 2003,při řazení z P na R nebo D jde páka
ztěžka a celým autem cukne.Dělá to jen občas 1 z 20 zařazení.
Další závada při zařazení D nebo R a povolení brzdy,auto se samo rozjede
(vpřed nebo vzad)při pomalém přidání plynu cítím v pedálu jako by zařadilo
přez zuby. 2,3,4,5 řadí normálně nic není cítit.
Auto dovezeno z D olej filtr vyměněn,asi to začlo dělat po výměně.
Prosím o Váš názor co s tím.

Uživatelský avatar
chemlon
Profík
Profík
Příspěvky: 928
Registrován: 08.01.2010 12:56

Re: Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od chemlon »

tak ked das rychlost D alebo R auto sa samo hybe to je normalne :wink:

arewa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.03.2013 18:30

Re: Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od arewa »

chemlon píše:tak ked das rychlost D alebo R auto sa samo hybe to je normalne :wink:
To že se auto po zařazení rozjede je uplně normální ale mi to dělá to že ta rychlost se chytne až chvilku po tom co zařadím na D a autem cukne. Někde je nejspíše nějaká vůle ale netuším kde.

arewa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.03.2013 18:30

Re: Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od arewa »

Tak jsem si všimnul že občas v tahu jako by auto trochu vibruje. Nějaké nápady?

arewa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.03.2013 18:30

Re: Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od arewa »

Tak dneska jsem to měl na kanálu a při zařazeném ,,P,, mi dělal kardan tohle. Myslím si že to určitě není normální. Co na to říkáte?

http://youtu.be/JxWKMXOEsx8" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od xerxes »

nějak vule na soukoli být musí

arewa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.03.2013 18:30

Re: Tiptronic 2.8 V6

Příspěvek od arewa »

Tak dneska jsem zpozoroval další věc u mého tiptronicu. Když auto řadí samo z 2 na 3 tak rychlost se chytne jako by jen z poloviny a pak po chvilce uplně. Jde to poznat podle otáčkoměru. Ale když řadím manuálně z 1 na 2 tak se chytne jako by dvojka z poloviny a po chvíli jí to tam dotlačí uplně a trojka pak jde už uplně normálně. Připadá mi to jako bych měl převodové stupně 1; 1,5; 2; 2,5; 3 atd. :D

Myslel jsem, že bude problém mezi 2 a 3 protože tam je nějaké to přemosťění ale u toho manuálu mi to připadá spíše jako s dvojkou že uplně ,,nezaskočí,,

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“