MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
dívám se že máš motor AZV takže 2,0 TDI 100 kW 16V , tady je teda fakt reálná šance na ruplou hlavu ...
jedině sundat , natlakovat a uvidíš jestli je KO nebo ne ...
jedině sundat , natlakovat a uvidíš jestli je KO nebo ne ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 04.06.2012 20:58
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
A co pak? kolik szojí asi svaření?
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
bud zavařit ,nebo zkusit koupit z novějšího modelu / 2007 a výš /, který tímto už netrpěl , ale byl na 16V ...
AZV pro Tourana 02/2003 -05/2010 , jinak i v GV , G+ , Jetta ...
netuším jestli pasují i hlavy z jiných 16V motorů pro tvůj kod motoru ...
AZV pro Tourana 02/2003 -05/2010 , jinak i v GV , G+ , Jetta ...
netuším jestli pasují i hlavy z jiných 16V motorů pro tvůj kod motoru ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
- drasni
- Závodník
- Příspěvky: 666
- Registrován: 27.06.2008 07:44
- Bydliště: WHITE CASTLE
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
Ahoj, AZV mám já. Už to mám za sebou. Svaření stojí v Rasoškách http://www.opravarenstvi.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; cca 10is bez DPH ale záleží v jakém místě to máš. Né všechno jde svařit.
Nebo jak píše Aleš, koupit jinou hlavu z new modelu ( všechny 16V stejný ). Mě stále holá 8tis zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=86038" onclick="window.open(this.href);return false;. Což ale je, vše přeházet atd.. Dále počítej cca 3tis sřouby + těsnění pod hlavu. Taky je dobrý, když to budeš dělat, nechat o kousek slíznout hlavu kuli rovině na dosedací ploše...
Nebo jak píše Aleš, koupit jinou hlavu z new modelu ( všechny 16V stejný ). Mě stále holá 8tis zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=86038" onclick="window.open(this.href);return false;. Což ale je, vše přeházet atd.. Dále počítej cca 3tis sřouby + těsnění pod hlavu. Taky je dobrý, když to budeš dělat, nechat o kousek slíznout hlavu kuli rovině na dosedací ploše...
EX: Audi A4 cabrio mit H&R sportfahrwerke + 19" bentley felgen, Černá ležící plechovka s obrovským límcem + Audi A4 Avant 2.5 TDi V6 S-Line, Fiat, Škoda
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 04.06.2012 20:58
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
Kde jsi ji měl prasklou. Ten Krejč´ík má ty hlavy skladem? Jaké jsou v motoru AZV vstřikovač? BOSCH nebo SIEMENS??
- drasni
- Závodník
- Příspěvky: 666
- Registrován: 27.06.2008 07:44
- Bydliště: WHITE CASTLE
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
No, kde jsem ji měl prasklou a zdali ubec jsem neřešil. Prostě si mi statila asi 3x během roku voda a tak jsem to udělal. Preventivně. Zdali jich má víc, nevim. Zkus mu napsat-zavolat a uvidíš. Jinak, tu původní hlavu mám doma schovanou...
EX: Audi A4 cabrio mit H&R sportfahrwerke + 19" bentley felgen, Černá ležící plechovka s obrovským límcem + Audi A4 Avant 2.5 TDi V6 S-Line, Fiat, Škoda
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
AZV/BKD by měly mít Bosche ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 04.06.2012 20:58
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
Alespon jediné pozitivum, i když nevím?? Jsou Bosche poruchové??
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12.03.2011 17:40
- Kontaktovat uživatele:
MOTOR, PROBLÉMY - CUKÁ
Zdravím, nedávno jsem řešil problém s cukáním motoru při otáčkách cca 2500-3200/min.
----------Touran 2.0 TDI 103kW r.v.2005----------
Konzultace s vw mechanikem v Praze vzešlo toto:
-Výměna elektrické lišty u hlavy válců
-Výměna těsnění u vstřikovačů ( tyhle 2 věci mi pomohli vyřešit můj probém - oprava cca 7000kč včetně práce)
další možnosti:
-Výměna pulzní pumpy u hlavy válců - dodává naftu vstřikovačům
-Výměna samotných vstřikovačů ( velice nákladné )
Snad někomu pomůžu omlouvám se pokud jsem něco vysvětlil nepřesně, termíny znám pouze jako lajk.
----------Touran 2.0 TDI 103kW r.v.2005----------
Konzultace s vw mechanikem v Praze vzešlo toto:
-Výměna elektrické lišty u hlavy válců
-Výměna těsnění u vstřikovačů ( tyhle 2 věci mi pomohli vyřešit můj probém - oprava cca 7000kč včetně práce)
další možnosti:
-Výměna pulzní pumpy u hlavy válců - dodává naftu vstřikovačům
-Výměna samotných vstřikovačů ( velice nákladné )
Snad někomu pomůžu omlouvám se pokud jsem něco vysvětlil nepřesně, termíny znám pouze jako lajk.
VW Touran TDi 2.0 103kW HighLine
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 04.06.2012 20:58
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
Zeptám se jako upný laik, je normální, že při nastartovaném motoru AZV na volnoběžné otáčky, když otevřu dolívací víčko na olej, tak mi z něj po kapkách vystříkává olej?? Nebo to má souvislost s tou ztrátou vody patrně z prasklé hlavy??
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 04.06.2012 20:58
Praskání hlavy motorů BKD a AZV 2003-2006
Zajímá mě kolik z Vás již řešilo prasklou hlavu u těchto motorů, píše se tady že to praská, ale jaká je procentuální úpěšnost, že nepraskne. Mě se to chová tak, že po jízdě cca 50 km, pokud odtaluji nadobku, tak se voda vrátí do původní hladiny, a tak to drží, když to neudělám schází ráno v nádobce cca 0,5 cm kapaliny a poku to neodtlakuji tyden cca 300 - 500 km tak jsem pod minimální hladinou vody v nádobce a řve to na mě dolít kapalinu. Jedná se o motor AZV r.v.2004 najeto cca 170 tis. Tomu nerozumím, poradí někdo co s tím muže být??
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 04.06.2012 20:58
Re: Praskání hlavy motorů BKD a AZV 2003-2006
Vyřešeno, oprava stála 170,-kč a voda se neztrácítomas28.1 píše:Zajímá mě kolik z Vás již řešilo prasklou hlavu u těchto motorů, píše se tady že to praská, ale jaká je procentuální úpěšnost, že nepraskne. Mě se to chová tak, že po jízdě cca 50 km, pokud odtaluji nadobku, tak se voda vrátí do původní hladiny, a tak to drží, když to neudělám schází ráno v nádobce cca 0,5 cm kapaliny a poku to neodtlakuji tyden cca 300 - 500 km tak jsem pod minimální hladinou vody v nádobce a řve to na mě dolít kapalinu. Jedná se o motor AZV r.v.2004 najeto cca 170 tis. Tomu nerozumím, poradí někdo co s tím muže být??
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 23.07.2013 23:16
Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
Kde byl tedy problém a čím to bylo poléčeno? Také mi vzniká v chladícím systému podtlak a ztrácí se kapalina...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.04.2013 19:06
Olej ve vodě Touran 2.0 BKD
Ahoj, při dnešní výměně žárovky a všeobecné kontrole, jsem si všimnul u expanzní nádobky olejového ,,filmu,, po stěnách nádobky. Olej je v motoru černý a zdá se ho být správné množství. (cca 5 tis.km. po výměně). Voda také neubyla, je na horní rysce. Když jsem strčil prst do nádobky nahmatal jsem olejové kapky. Víčko na motoru je suché.
Co se mi začíná dít v motoru? Je to obávaná hlava? popř těsnění?. Na jízdě, startování, spotřebě se nic nezměnilo.
Děkuji za rady a zkušenosti.
Motor 2.0 BKD 103 KW 16V.
Auto Touran r.v. 2007 stav. tacho 217000 - koupen na 210000km
Co se mi začíná dít v motoru? Je to obávaná hlava? popř těsnění?. Na jízdě, startování, spotřebě se nic nezměnilo.
Děkuji za rady a zkušenosti.
Motor 2.0 BKD 103 KW 16V.
Auto Touran r.v. 2007 stav. tacho 217000 - koupen na 210000km
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.09.2013 15:35
Problém s chladící kapalinou
Zdravím vás,
před 10 dny jsem si pořídil vw touran 2,0tdi z roku 2005. Mám problém s chladící kapalinou. Hladinu mám normálně na maximální hodnotě, po zhruba 30 km se za jízdy rozsvítí na displeji STOP, zkontrolujte chladící kapalinu. Tak zastavím a v nádobce nic není nebo je tam jenom minimum. Povolím víčko nádržky a ono v tom zasyčí a zabublá a vody je obět na max. Teplota se drží neustále na 90°C. Čím to může být? Díky za radu. Petr
před 10 dny jsem si pořídil vw touran 2,0tdi z roku 2005. Mám problém s chladící kapalinou. Hladinu mám normálně na maximální hodnotě, po zhruba 30 km se za jízdy rozsvítí na displeji STOP, zkontrolujte chladící kapalinu. Tak zastavím a v nádobce nic není nebo je tam jenom minimum. Povolím víčko nádržky a ono v tom zasyčí a zabublá a vody je obět na max. Teplota se drží neustále na 90°C. Čím to může být? Díky za radu. Petr