Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Teď jsem to tu řešil..lanka řadičky, reakční vzpěra...nevím co víc, ale mě se to docela zase vrátilo po ujetí pár set km Na tu trojku už to nedělá teda vůbec jako předtím, ale ostatní kvalty vesele poskakují dál při přidání nebo ubrání. Naučit se s tím jezdit holt no_jiná možnost nebude..Jo a při rychlosti 200km/hod mi ta řadička na pětku dost kovově vibruje..nevíte někdo čím by to mohlo být? Bojím se, aby nenastala převodovka - mam tam ještě tu starou hlinikovou znýtovanou
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Nejezdi furt dvě kila a máš to. Stejně to neni tak snadný to na tu rychlost rozjet a má aktuální spotřebu tak 17 litrů
Už je to hraniční rychlost pro todle auto, tak se začíná klepat a skučet celý
Už je to hraniční rychlost pro todle auto, tak se začíná klepat a skučet celý
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Já mám aktuální spotřebu po startu v zimě na jedničku kolem 58L
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Při těch 200km/hod motor točil 4900 ot. a myslím si, že by v klidu šel dál, protože je tam chip na 90 kw doložený předchozím majitelem z Dyno válců a fakturou od firmy, která ho prováděla Vždyť jsem mu nedal na tu pětku ani plnej kotel, tak co chtít víc, ale tak jezdit s tim už takhle fakt nebudu, abych něco neodpálil - jen sem chtěl zkusit trochu rozumně co to umí a celkem rychle tam ta dvoustovka vylítla, že sem to skoro ani nepostřehl Dál sem radši už nešel, když se rozezvučela ta páka.Shorty píše:Nejezdi furt dvě kila a máš to. Stejně to neni tak snadný to na tu rychlost rozjet a má aktuální spotřebu tak 17 litrů
Už je to hraniční rychlost pro todle auto, tak se začíná klepat a skučet celý
VW Golf IV V6 4_MOTION
-
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 25.05.2010 17:33
- Bydliště: okres Ústí nad Orlicí
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Chci si to také nechat udělat, jsou jen 3 ? A jaká je tak orientační cena ?
G4 1.6 16V AZD
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Co myslíš konkretně? Sem teď z Tvé otázky poněkud jelen Pokud myslíš silentbloky, tak ty jsou: 1x horní uložení motoru levé (když koukáš zepředu do motoru); dále 1x horní uložení převodovky pravé + reakční vzpěra převodovky dolní.
U té vzpěry je potřeba dát bacha na její uchycení k převodovce, jelikož ta je jen z měkkého hliniku a ty šroubky se rády vytrhávaj i se závitama! Osobně sem si tam nechával na obou šroubech dělat už nový závit Z důvodu vytržení jednoho závitu z převodovky a následné cukání řadicí páky a hrozný chování po přidání/ubrání plynu. Tak zatim to drží, tak snad to vydrží už navěky co budu Gulfa IV. vlastnit
Jako od té výměny je motor i celej předek stabilnější i klidnější -> tolik to prostě neskáče ani nehoupe jako předtím a v zatáčkách o nějakém motoru 1.6 L ani nevím, že tam něco takového vůbec vezu
Třeba co mám ze života zkušenosti s auty, tak u Octávky jsem vyměnil komplet 3 sady předních tlumičů i 1x s pružinama, protože po cca. 1-2 měsících začal vždy předek strašně houpat a skákat při přejetí nerovnosti a bylo to takové, jako když pluješ na jachtě přes oceán Důvodem, jak jsme později zjistili nebyly vadné nebo nekvalitní tlumiče a pera, neboť se zanedbalo uložení "těžkého" TDi motoru a tak jak se to v těch uloženích vždycky vesele hýbalo sem-tam, tak při mí jízdě bylo do 2 měsíců od výměny po předních tlumičích. Ty tlumiče musely totiž všechen ten nápor špatně upevněného motoru pohltit a tak odcházely mnohem rychleji, než předepisoval výrobce. Jako s tim autem sem najezdil cca. 15 tis. km měsíčně, takže to zase nebylo po ujetí pár set nebo pár tisíc km. Ale přesto mě takhle vadné silentbloky toho motoru připravili o pár tisícovek korun.
Takže vůbec bych to nepodceňoval a nejdřív vyměnil to, než člověk začne hledat vady jinde a utrácet hříšný peníze za mnohem_mnohem dražší díly, než-li je: 2x uložení + vzpěra "výkonu".
P.s.: vadnou vzpěru nebo vytržené upevňovací šrouby poznáte snadno = řadicí páka na (nejčastěji) 3. rychlostní stupeň strašně cuká a když při zařazené trojce (dobré vyzkoušet při brzdění před obcí) při přidání nebo ubrání plynu zkrátka jako řidič cítíte rázy, jakoby bylo něco špatně I při projetí nerovnosti nebo díry na silnici řadicí páka vždy cukne a hodí s sebou jakoby měla upadnout..po výměně se to rapidně zklidní. Jo a 2. příznak = při akceleraci je auto strašně líné až neochotné k přidání plynu, to je tou vzpěrou, že na plyn auto reaguje se zpožděním. A 3. věc = Na nerovnostech auto dost lítá a skáče, jakoby byly právě ty přední tlumiče nebo pružiny KO + v zatáčkách máte co dělat tam auto vůbec nacpat, jak moc nepříjemný pocit to je...jako od té doby ujedu v zatáčkách kde komu, když o motoru vlastně ani nevím..
Golf IV je auto hlavně! do zatáček a rovinky přenechá větším modelům, ale prostě v zatáčkách to musí sedět!
Vždyť jenom po výměně těch silentbloků + té vzpěry a na zimních gumách jsem lítal do zatáček i po rovinkách jako na letních a vůbec mě ty gumy nikterak neomezovaly, spíš naopak na okrskách tolik nepřenášely zvuky z projetých nerovností
Vždyť jenom včera v pátek, se na mou zadní SPZ nalepil v okrskatý_zatáčkami propletený trase nějaký ten driver s mocným závoďákem Peugeot 208 (určitě HDi), tak jsem mu ukázal, jak jezdíme my od koncernu..
V zatáčkách typu "vracečky", kterých tam bylo tak 5-7 v celé trase si to člověk může s Golfikem hnát až ho to vyhazuje ze sedačky, přesto gumy neutrhne a jel jsem si tak nějak max. otáčky 3000/min. Což není moc a bylo to znát, že autu se na tu čtyřku do kopce už moc nechtělo, ale jak sem trochu podřadil nebo vytočil na víc, musel sem auto dobrzďovat, abych nepřekročil vždy na začátku obce limit hlídaný převážně radary.. Prostě to uložení udělá víc, než si kdo z Vás všech tady třeba může myslet nebo dokáže představit
K čemu je člověku TDi, když nehledí na spotřebu Ty motory jsou mnohem těžší, více zatěžují přední nápravu a vyhazují ze zatáček Jejich service je dražší a sice mi na každém semaforu majitelé nafťáků ukazují svou kouřovou clonu, když jim sepne turbo a oni vystřelí kupředu, ale tak stejně je posléze dojedu točivostí benzínového motoru a na ty otáčky se prostě TDi oproti i v zásadě vůbec nechytají
Kort, když při testech GTI_TDi vs. GTI_iT je bezesporu lepší lacinější na servis a pro závod (rovinky/zatáčky) první v cíli vůz s benzínovým motorem Zkrátka TDi si koupí spíše populace řidičů, kteří chtějí mít hlavně tu spotřebu pod kontrolou a ti, kteří jezdí více km/rok než všichni ostatní.
Osobně jsem měl pouze 2x naftový motor ve svém autě a musím uznat, že na závody zatáčkami, cestami-necestami, kopci ale i po rovinkách a tak všude, kde s tim člověk jezdí, se mi vždy více uplatnil benzín, před naftou!
A to z jednoho praktického hlediska..= Nafťáka zahřát na místě nebo pomalou jízdou prvních pár km je takřka nemožné, zato benzín se zahřívá mnohem rychleji-rychleji i začíná v zimě topit a snese nešetrné zacházení při studeném, ale i teplém motoru Diesel má tu nevýhodu, že topit začne až když vyjedu z města a to je utrpení těch prvních 10-15 min. s tím přežít a dojet, když okénko zamrzá takřka ihned a vyhřát ho studeným vzduchem z klimy je takřka nemožné Hlavně s dieselem se musim mnohem déle ovládat s přidáváním plynu a zrychlováním, když už za městem by ten motor jel jak pila, ale ručička teploměru se ještě ani nehnula.. Proto potom odchází ventily, zdvihátka, čerpadla a turba, ptž. jet s motorem 1.9 TDi 74kw stálou 100km/hod se rovná (nejen) v zimě při studených ránech brzkou únavu a nutnou výměnu různých komponent, které toto nevydrží Třeba můj zubař se stejným motorem prý často jezdí jen pojížďky ve městě, motor pořádně ani neohřeje a turbo už mu výská jako na fotbale rozhodčí před zahájením zápasu
Proto mám radši benzínové motory, jelikož u nich se nemusí tolik koukat na otáčky při studenym stavu a snesou třeba i v té nejtěžší zimě plný plyn hned po rozjezdu při předjíždění, aniž by člověk zaznamenal jakékoliv poruchy či problémy spojené s takovouto jízdou.. Jediné co může a asi i dřív nebo později odejde je klapka/popř./váha vzduchu, lambda sonda(y), svíčky a u vozů s vyšším nájezdem i těsnění pod hlavou válců, ale tak v porovnání s náklady u dieselu je to k smíchu
Osobně, bych mé druhé auto s TDí motorem radši hodil do šrotu, než čekal co se příště zase rozbije nebo pokazí Ale se spotřebou oleje bych viděl jednoznačně "černého_petra" u benziňáků!; protože tolik co sežral motor 2.8 V6 nebo 1.4_16V nebo 1.8T se nedá přirovnat ani zdaleka k tomu, kolik sem nalil do TDi 66(150)kw, 96kw a nyní co leju do olejničky 75kw ..jen motor 1,4 16V hulil po rozjezdu ze semaforu (léto-zahřátý motor) víc, jak všechny 3 diesely při plný akceleraci dohromady 1.8T bych ale nevinil z nadměrné spotřeby oleje, jelikož mi olej "požíralo" turbo a u 2.8 V6 to bylo způsobené spíš tím, že jsem motor točil hned od začátku do otáček a studený motor přeci jen vezme víc oleje, než když je zahřátý a provozní vůle jsou minimální
S diesely je to sranda..při výměně dám olej na max. na té rysce a do další výměny dolévám opravdu minimum (max. 0,5-1L) a to jezdím výhradně na oleje viskozity 5w-0w.
U té vzpěry je potřeba dát bacha na její uchycení k převodovce, jelikož ta je jen z měkkého hliniku a ty šroubky se rády vytrhávaj i se závitama! Osobně sem si tam nechával na obou šroubech dělat už nový závit Z důvodu vytržení jednoho závitu z převodovky a následné cukání řadicí páky a hrozný chování po přidání/ubrání plynu. Tak zatim to drží, tak snad to vydrží už navěky co budu Gulfa IV. vlastnit
Jako od té výměny je motor i celej předek stabilnější i klidnější -> tolik to prostě neskáče ani nehoupe jako předtím a v zatáčkách o nějakém motoru 1.6 L ani nevím, že tam něco takového vůbec vezu
Třeba co mám ze života zkušenosti s auty, tak u Octávky jsem vyměnil komplet 3 sady předních tlumičů i 1x s pružinama, protože po cca. 1-2 měsících začal vždy předek strašně houpat a skákat při přejetí nerovnosti a bylo to takové, jako když pluješ na jachtě přes oceán Důvodem, jak jsme později zjistili nebyly vadné nebo nekvalitní tlumiče a pera, neboť se zanedbalo uložení "těžkého" TDi motoru a tak jak se to v těch uloženích vždycky vesele hýbalo sem-tam, tak při mí jízdě bylo do 2 měsíců od výměny po předních tlumičích. Ty tlumiče musely totiž všechen ten nápor špatně upevněného motoru pohltit a tak odcházely mnohem rychleji, než předepisoval výrobce. Jako s tim autem sem najezdil cca. 15 tis. km měsíčně, takže to zase nebylo po ujetí pár set nebo pár tisíc km. Ale přesto mě takhle vadné silentbloky toho motoru připravili o pár tisícovek korun.
Takže vůbec bych to nepodceňoval a nejdřív vyměnil to, než člověk začne hledat vady jinde a utrácet hříšný peníze za mnohem_mnohem dražší díly, než-li je: 2x uložení + vzpěra "výkonu".
P.s.: vadnou vzpěru nebo vytržené upevňovací šrouby poznáte snadno = řadicí páka na (nejčastěji) 3. rychlostní stupeň strašně cuká a když při zařazené trojce (dobré vyzkoušet při brzdění před obcí) při přidání nebo ubrání plynu zkrátka jako řidič cítíte rázy, jakoby bylo něco špatně I při projetí nerovnosti nebo díry na silnici řadicí páka vždy cukne a hodí s sebou jakoby měla upadnout..po výměně se to rapidně zklidní. Jo a 2. příznak = při akceleraci je auto strašně líné až neochotné k přidání plynu, to je tou vzpěrou, že na plyn auto reaguje se zpožděním. A 3. věc = Na nerovnostech auto dost lítá a skáče, jakoby byly právě ty přední tlumiče nebo pružiny KO + v zatáčkách máte co dělat tam auto vůbec nacpat, jak moc nepříjemný pocit to je...jako od té doby ujedu v zatáčkách kde komu, když o motoru vlastně ani nevím..
Golf IV je auto hlavně! do zatáček a rovinky přenechá větším modelům, ale prostě v zatáčkách to musí sedět!
Vždyť jenom po výměně těch silentbloků + té vzpěry a na zimních gumách jsem lítal do zatáček i po rovinkách jako na letních a vůbec mě ty gumy nikterak neomezovaly, spíš naopak na okrskách tolik nepřenášely zvuky z projetých nerovností
Vždyť jenom včera v pátek, se na mou zadní SPZ nalepil v okrskatý_zatáčkami propletený trase nějaký ten driver s mocným závoďákem Peugeot 208 (určitě HDi), tak jsem mu ukázal, jak jezdíme my od koncernu..
V zatáčkách typu "vracečky", kterých tam bylo tak 5-7 v celé trase si to člověk může s Golfikem hnát až ho to vyhazuje ze sedačky, přesto gumy neutrhne a jel jsem si tak nějak max. otáčky 3000/min. Což není moc a bylo to znát, že autu se na tu čtyřku do kopce už moc nechtělo, ale jak sem trochu podřadil nebo vytočil na víc, musel sem auto dobrzďovat, abych nepřekročil vždy na začátku obce limit hlídaný převážně radary.. Prostě to uložení udělá víc, než si kdo z Vás všech tady třeba může myslet nebo dokáže představit
K čemu je člověku TDi, když nehledí na spotřebu Ty motory jsou mnohem těžší, více zatěžují přední nápravu a vyhazují ze zatáček Jejich service je dražší a sice mi na každém semaforu majitelé nafťáků ukazují svou kouřovou clonu, když jim sepne turbo a oni vystřelí kupředu, ale tak stejně je posléze dojedu točivostí benzínového motoru a na ty otáčky se prostě TDi oproti i v zásadě vůbec nechytají
Kort, když při testech GTI_TDi vs. GTI_iT je bezesporu lepší lacinější na servis a pro závod (rovinky/zatáčky) první v cíli vůz s benzínovým motorem Zkrátka TDi si koupí spíše populace řidičů, kteří chtějí mít hlavně tu spotřebu pod kontrolou a ti, kteří jezdí více km/rok než všichni ostatní.
Osobně jsem měl pouze 2x naftový motor ve svém autě a musím uznat, že na závody zatáčkami, cestami-necestami, kopci ale i po rovinkách a tak všude, kde s tim člověk jezdí, se mi vždy více uplatnil benzín, před naftou!
A to z jednoho praktického hlediska..= Nafťáka zahřát na místě nebo pomalou jízdou prvních pár km je takřka nemožné, zato benzín se zahřívá mnohem rychleji-rychleji i začíná v zimě topit a snese nešetrné zacházení při studeném, ale i teplém motoru Diesel má tu nevýhodu, že topit začne až když vyjedu z města a to je utrpení těch prvních 10-15 min. s tím přežít a dojet, když okénko zamrzá takřka ihned a vyhřát ho studeným vzduchem z klimy je takřka nemožné Hlavně s dieselem se musim mnohem déle ovládat s přidáváním plynu a zrychlováním, když už za městem by ten motor jel jak pila, ale ručička teploměru se ještě ani nehnula.. Proto potom odchází ventily, zdvihátka, čerpadla a turba, ptž. jet s motorem 1.9 TDi 74kw stálou 100km/hod se rovná (nejen) v zimě při studených ránech brzkou únavu a nutnou výměnu různých komponent, které toto nevydrží Třeba můj zubař se stejným motorem prý často jezdí jen pojížďky ve městě, motor pořádně ani neohřeje a turbo už mu výská jako na fotbale rozhodčí před zahájením zápasu
Proto mám radši benzínové motory, jelikož u nich se nemusí tolik koukat na otáčky při studenym stavu a snesou třeba i v té nejtěžší zimě plný plyn hned po rozjezdu při předjíždění, aniž by člověk zaznamenal jakékoliv poruchy či problémy spojené s takovouto jízdou.. Jediné co může a asi i dřív nebo později odejde je klapka/popř./váha vzduchu, lambda sonda(y), svíčky a u vozů s vyšším nájezdem i těsnění pod hlavou válců, ale tak v porovnání s náklady u dieselu je to k smíchu
Osobně, bych mé druhé auto s TDí motorem radši hodil do šrotu, než čekal co se příště zase rozbije nebo pokazí Ale se spotřebou oleje bych viděl jednoznačně "černého_petra" u benziňáků!; protože tolik co sežral motor 2.8 V6 nebo 1.4_16V nebo 1.8T se nedá přirovnat ani zdaleka k tomu, kolik sem nalil do TDi 66(150)kw, 96kw a nyní co leju do olejničky 75kw ..jen motor 1,4 16V hulil po rozjezdu ze semaforu (léto-zahřátý motor) víc, jak všechny 3 diesely při plný akceleraci dohromady 1.8T bych ale nevinil z nadměrné spotřeby oleje, jelikož mi olej "požíralo" turbo a u 2.8 V6 to bylo způsobené spíš tím, že jsem motor točil hned od začátku do otáček a studený motor přeci jen vezme víc oleje, než když je zahřátý a provozní vůle jsou minimální
S diesely je to sranda..při výměně dám olej na max. na té rysce a do další výměny dolévám opravdu minimum (max. 0,5-1L) a to jezdím výhradně na oleje viskozity 5w-0w.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Tak cena je tak akorát úměrná hodnotě vozu. Ta reakční vzpěra stojí něco kolem 1500-2000,- Kč .. taky záleží jestli chceš díly origo a nebo thaiwanWaleron píše:Chci si to také nechat udělat, jsou jen 3 ? A jaká je tak orientační cena ?
Silentbloky: 1. uložení motoru pravý = cca. 2500-3000,- Kč
2. uložení převodovky levý = cca. 2000-2500,- Kč
Mluvím tu o dílech originálních ve všech případech
..jinak druhovýroba (často měkčí než silentbloky původní ojeté ) se dá sehnat vzpěra cca. 700,-
a oba silentbloky tak do 2000,-
Ale s tím bych neexperimentoval být Tebou, jelikož jsem taky tento experiment "ušetřit" zkusil u reakční vzpěry a přišla mi teda nová nepoužitá vzpěra, ale ta guma, co měla zajistit tu optimální reakční dobu byla o dost měkčí než guma u té vzpěry původní, kterou jsem na tom autě chtěli vyměnit! Ty se s tim nese*ou druhovýrobci. Takže nakonec jsem u AZD objednal oba silentbloky i vzpěru origo..stálo mě to jako komplet pojistky auta na celej rok a nemohu si to po výměně vynachválit
(tu neorigo vzpěru se mi naštěstí podařilo vyreklamovat, takže to nebylo zas tak hrozné, ale jako dát do auta novej díl, ještě horší než ten díl původní..to ne! takhle to opravdu dělat už nebudu ani nikomu nedoporučuji!) Výsledný efekt je totiž potom horší než stav původní a měnit něco 2x hned po sobě..na to nemá určitě čas ani náladu nikdo z nás Netvrdím, že třeba zrcátko nebo nějaké víčko, poklice kol, ALU disky a nebo třeba jen takový zámek kufru musí být vždy origo..jsou věci na kterých se ušetřit dá, ale uložení motoru, převodovky a reakční vzpěra mezi ně rozhodně nepatří
Sám bych potřeboval zjistit, kde seženu tzv. "opravnou sadu převodovky nýtované" Díky všem za jakékoliv nápady a odkazy..které by mě k tomu navedly
VW Golf IV V6 4_MOTION
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
No ja som to riskol, dal som ulozenie prevodovky od MEYLE a zatial spokojnost. Predok stabilnejsi, auto tichsie, nesklbe, som zvedavy koklo to vydrzi. Zase je aj rozdiel ci kupis Vika parts, Topran alebo Meyle, Swag, Lemforder...
Inak mas uplnu pravdu, pocitovo mi auto omladlo snad o 5 rokov.
Inak mas uplnu pravdu, pocitovo mi auto omladlo snad o 5 rokov.
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
JJ, nebudu vás tu přeci krmit něčím, co jsem na vlastní "zadek" neodjezdil!
Tak ale Meyle je dobrá značka! Rozhodně lepší vzít druhovýrobu z EU, než nekvalitní čínu a s tím spojené časté výměny již vyměněných dílů Druhovýroba podle mě vydrží na autě, když se k tomu budeš trochu chovat max. ty 2 roky záruční doby..při běžném ročním nájezdu km. V číslech to je asi tak, že druhovýroba po 20-30 tis. km odchází stejně, jako originální díl po 200 tis. km a 10 letech provozu [pokud tomu člověk nešlape na krk jako třeba řada mladých "závodníků" v Golfech, Octávkách nebo Audinách ]
Ještě zkus vyměnit uložení motoru a reakční vzpěru za nějakou s tvrdší (sportovní) gumou a uvidíš ten poprask Zatáčky budeš brousit stejně, jako bys tam měl motor 1.2 htp a po přidání plynu (díky té sportovní vzpěře) ucítíš takřka okamžitý nástup a tah, jako kdyby jsi přesedlal do 8V, ale s tim rozdílem, že ti motor potáhne i ve vysokých otáčkách, stejně tak jako se jeho projev zlepší i v těch nízkých ot. jako bys jel zprvu v 8V a potom to přepnul na 16V
Tak ale Meyle je dobrá značka! Rozhodně lepší vzít druhovýrobu z EU, než nekvalitní čínu a s tím spojené časté výměny již vyměněných dílů Druhovýroba podle mě vydrží na autě, když se k tomu budeš trochu chovat max. ty 2 roky záruční doby..při běžném ročním nájezdu km. V číslech to je asi tak, že druhovýroba po 20-30 tis. km odchází stejně, jako originální díl po 200 tis. km a 10 letech provozu [pokud tomu člověk nešlape na krk jako třeba řada mladých "závodníků" v Golfech, Octávkách nebo Audinách ]
Ještě zkus vyměnit uložení motoru a reakční vzpěru za nějakou s tvrdší (sportovní) gumou a uvidíš ten poprask Zatáčky budeš brousit stejně, jako bys tam měl motor 1.2 htp a po přidání plynu (díky té sportovní vzpěře) ucítíš takřka okamžitý nástup a tah, jako kdyby jsi přesedlal do 8V, ale s tim rozdílem, že ti motor potáhne i ve vysokých otáčkách, stejně tak jako se jeho projev zlepší i v těch nízkých ot. jako bys jel zprvu v 8V a potom to přepnul na 16V
VW Golf IV V6 4_MOTION
- mikes2
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Zdravím,když budu měnit silentblok u převodovky musím motor nadzvednout a tu reakční vzpěru povolit?
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Ano, přesně tak - jinak můžeš tu reakční vzpěru vytrhnout z některého ze šroubů, jako se to stalo mě a pak jsem musel do převodovky dělat závitníkem novej závit Jinak doporučuju určitě něčím podepřít, jinak by ti to mohlo spadnout na poloosu a bylo by vymalováno.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
normálně stačí jezevčík hever..a na něj kus nějakýho prkna...
jinak co tady čtu o rychlostech... a "otáčkách 4900 ot/min při 200km/h" ..výkonech atd... sním či bdím...??
jinak co tady čtu o rychlostech... a "otáčkách 4900 ot/min při 200km/h" ..výkonech atd... sním či bdím...??
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Asi tak no s tim heverem a otáček přiznávám bylo asi víc, ale plnej plyn sem neměl. Vím, je to šrot, stejně jako TDi 74kw, kterou sem poslal do bazoše před nedávnem Už abych změnil auto, tohle je opravdové utrpení s tím někde jet - pořád se musí točit jak blázen, pujdu do 1.8T, tak snad mě nezradí jako většinu svých majitelů
VW Golf IV V6 4_MOTION
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
benzíňák je od toho aby se točil.. ono i tu posvátnou 1.8T musíš trošku držet v otáčkách.. pokud chceš nízké otáčky tak si neměl prodávat naftu
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Chápu no, ale musel jsem. 2 pojistky mě už vážně lezly nejen peněženkou a ten motor už byl hotový. Měl najeto necelých 500 tisíc, tak sme ho stáhli na 220 a šel do bazoše hned
Ja vím, že ve 3 tis. otáčkách od toho nebudu moci čekat zázraky, ale mě jde o to, že prostě když šlápnu, tak to pojede a ne že šlápnu a čekam než se otáčky vyšplhaj nad 3500 a pak se začne něco dít. Neříkám, že 77kw je málo, ale pořád to není ono a přeci jen obash 1,6 taky není nic převratného, když se to jeden maník od nás z práce pokoušel srovnávat s 1,2 HŤP No upřímně od 3 tis. otáček se jeho vůz zastavil, při měření výkonu na rovince cestou z práce. Takže to je jako super. Nevím, další sem zvažoval nákup TDi-96, to by mi mohlo vyhovovat...okamžitý záběr, nízká spotřeba a litr nafty na 5. dveřích Ještě se uvidí co to bude vlastně za model, ale tenhle prodávám no, tak kdyby měl někdo zájem...
Ja vím, že ve 3 tis. otáčkách od toho nebudu moci čekat zázraky, ale mě jde o to, že prostě když šlápnu, tak to pojede a ne že šlápnu a čekam než se otáčky vyšplhaj nad 3500 a pak se začne něco dít. Neříkám, že 77kw je málo, ale pořád to není ono a přeci jen obash 1,6 taky není nic převratného, když se to jeden maník od nás z práce pokoušel srovnávat s 1,2 HŤP No upřímně od 3 tis. otáček se jeho vůz zastavil, při měření výkonu na rovince cestou z práce. Takže to je jako super. Nevím, další sem zvažoval nákup TDi-96, to by mi mohlo vyhovovat...okamžitý záběr, nízká spotřeba a litr nafty na 5. dveřích Ještě se uvidí co to bude vlastně za model, ale tenhle prodávám no, tak kdyby měl někdo zájem...
VW Golf IV V6 4_MOTION