Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

takový to lidi mám rád :good: raději bych koupil auto z 500tkm než stočený.

tak TDI 96kW + chip jede parádně, ale bez mě to až tak strašně nenadchlo
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 20.03.2013 21:31, celkem upraveno 2 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Njn. co se dalo dělat.. jako neprodám Octávku za 20 tis. s tolika kilákama
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od marfy8 »

Doctor Driver píše:Měl najeto necelých 500 tisíc, tak sme ho stáhli na 220 a šel do bazoše hned :D
.... ale tenhle prodávám no, tak kdyby měl někdo zájem...
Od tebe bych teda nechtěl auto ani zadarmo, když čtu jakým stylem prodáváš a jak se k tomu chováš :roll:

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Chovám se k tomu právěže až moc slušně :) Za studena šetřím a za tepla jen málokdy proženu. Vždyť to auto mělo skoro půl milionu, pochybuju že by vydrželo mých 280 tisíc najet, kdybych tomu dával od nevidim do nevidim a pořád pod plnym
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

majrek001 píše:takový to lidi mám rád :good: raději bych koupil auto z 500tkm než stočený.

tak TDI 96kW + chip jede parádně, ale bez mě to až tak strašně nenadchlo
Málo otáček co? :fool: Prostě asi by bylo lepší vzít 1.8T ale nejdřív musím prodat 16V a nevím jak to udělat, když ta převodovka hučí jak blázen a škube to při řazení a přidání/ubrání plynu. Na to se nikdo nechytí si myslim a pokud ano, tak ten zbytek peněz do tý doby mezitim našetřim, takže asi o5 bazar :smoke:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

otáček je dost, to tahá dost dlouho, ale prostě se to nesbíralo jak bych od 96kW čekal (ale s chipem to je jak jiné auto), ale 1.8T 110kW bez chipu co jsem s tím jel je na tom stejně, ale tak jak ta 96kW to nezatáhne.. z té nafty mám pocitově větší zážitek. ono se to jinak posuzuje když řídíš a když sedíš jako spolujezdec.. když se nechám svést jako spolujezdec tou moji žabkou tak jsem z toho nadšený jak to jede a stačí pak řídit a už to nejede

úplně nepobírám jak každý řeší, že nafta má málo otáček a hned to končí.. tak když vezmu naftu tak cca 1800 - 4500 to táhne, ale když jedeš s benzínem tak cca 3000 - 6500
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od jurod »

No ono ta nafta skutečně pocitově zatáhne více i když zrychlení toho auta třeba z 0-100 je horší...takže je to klam...
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... 5B1%5D=188" onclick="window.open(this.href);return false;
No a ty otáčky srovnávat taky nelze, jelikož se porovnává neporovnatelné...když už, tak TDI a turbo benzín...a třeba u toho 1.8T je nejvyšší krouťák u 2000 otáčkek, takže tam pocitově to auto začíná zabírat...a tahá to do 6500..což je spektrum 4500 otáček...nafta tak 1900-4200...což je 2300 otáček...pokud bych do tohoto spektra narval výkon turbo benzíňáku, tak to pocitově bude taky někde jinde...ale každému vyhovuje něco jiné...mně teda rozhodně benzín se šnekem.. :wink:
Naposledy upravil(a) jurod dne 22.03.2013 00:06, celkem upraveno 2 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

zřejmě mě budeš muset svést v tom tvém dělíčku.. v seriové 110kW to tak začlo pocitově tahat od těch 3000ot
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od jurod »

Říkám...každému vyhovuje něco jiné a tohle je asi nekonečná diskuze... :mrgreen:
Co koukám třeba tady na graf, http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 0Nm_01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tak krouťák série nejvyšší někde 2400 otáček...abych zas nekecal.. 8O
Já jsem prostě spíš na ty reálný čísla času zrychlení a otáčky... :mrgreen:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Tak jsem měl tu čest se po 5 letech od nehody Superba svézt znova s tou 96kw bestií v Seatu Ibiza a táhlo mu to perfektně panu řidiči!!! :) Z těch benzínů od té doby jsem už pomalu zapomněl jaké to je být zamáčknut do sedačky a zmizet každý přetočený seriový Octávce za první zatáčkou :D
Jinak tímto svezením o5 ožila možnost nafty :) Ale chtělo by to spíše to ARLko 110kw :good:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

jurod píše:Říkám...každému vyhovuje něco jiné a tohle je asi nekonečná diskuze... :mrgreen:
Co koukám třeba tady na graf, http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 0Nm_01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tak krouťák série nejvyšší někde 2400 otáček...abych zas nekecal.. 8O
Já jsem prostě spíš na ty reálný čísla času zrychlení a otáčky... :mrgreen:
Cože ??? Ona ta 96ska zrychlí z 0-100 za stejnou dobu jako můj bývalý Peugeot 106 1.6 16V :D Tak to je hooodně slabý ! Čekal bych teda víc, asi to nebude tak skvělý motor, jak jsem si myslel
VW Golf IV V6 4_MOTION

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“