Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
takový to lidi mám rád raději bych koupil auto z 500tkm než stočený.
tak TDI 96kW + chip jede parádně, ale bez mě to až tak strašně nenadchlo
tak TDI 96kW + chip jede parádně, ale bez mě to až tak strašně nenadchlo
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 20.03.2013 21:31, celkem upraveno 2 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Njn. co se dalo dělat.. jako neprodám Octávku za 20 tis. s tolika kilákama
VW Golf IV V6 4_MOTION
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Od tebe bych teda nechtěl auto ani zadarmo, když čtu jakým stylem prodáváš a jak se k tomu chovášDoctor Driver píše:Měl najeto necelých 500 tisíc, tak sme ho stáhli na 220 a šel do bazoše hned
.... ale tenhle prodávám no, tak kdyby měl někdo zájem...
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Chovám se k tomu právěže až moc slušně Za studena šetřím a za tepla jen málokdy proženu. Vždyť to auto mělo skoro půl milionu, pochybuju že by vydrželo mých 280 tisíc najet, kdybych tomu dával od nevidim do nevidim a pořád pod plnym
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Málo otáček co? Prostě asi by bylo lepší vzít 1.8T ale nejdřív musím prodat 16V a nevím jak to udělat, když ta převodovka hučí jak blázen a škube to při řazení a přidání/ubrání plynu. Na to se nikdo nechytí si myslim a pokud ano, tak ten zbytek peněz do tý doby mezitim našetřim, takže asi o5 bazarmajrek001 píše:takový to lidi mám rád raději bych koupil auto z 500tkm než stočený.
tak TDI 96kW + chip jede parádně, ale bez mě to až tak strašně nenadchlo
VW Golf IV V6 4_MOTION
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
otáček je dost, to tahá dost dlouho, ale prostě se to nesbíralo jak bych od 96kW čekal (ale s chipem to je jak jiné auto), ale 1.8T 110kW bez chipu co jsem s tím jel je na tom stejně, ale tak jak ta 96kW to nezatáhne.. z té nafty mám pocitově větší zážitek. ono se to jinak posuzuje když řídíš a když sedíš jako spolujezdec.. když se nechám svést jako spolujezdec tou moji žabkou tak jsem z toho nadšený jak to jede a stačí pak řídit a už to nejede
úplně nepobírám jak každý řeší, že nafta má málo otáček a hned to končí.. tak když vezmu naftu tak cca 1800 - 4500 to táhne, ale když jedeš s benzínem tak cca 3000 - 6500
úplně nepobírám jak každý řeší, že nafta má málo otáček a hned to končí.. tak když vezmu naftu tak cca 1800 - 4500 to táhne, ale když jedeš s benzínem tak cca 3000 - 6500
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
No ono ta nafta skutečně pocitově zatáhne více i když zrychlení toho auta třeba z 0-100 je horší...takže je to klam...
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... 5B1%5D=188" onclick="window.open(this.href);return false;
No a ty otáčky srovnávat taky nelze, jelikož se porovnává neporovnatelné...když už, tak TDI a turbo benzín...a třeba u toho 1.8T je nejvyšší krouťák u 2000 otáčkek, takže tam pocitově to auto začíná zabírat...a tahá to do 6500..což je spektrum 4500 otáček...nafta tak 1900-4200...což je 2300 otáček...pokud bych do tohoto spektra narval výkon turbo benzíňáku, tak to pocitově bude taky někde jinde...ale každému vyhovuje něco jiné...mně teda rozhodně benzín se šnekem..
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... 5B1%5D=188" onclick="window.open(this.href);return false;
No a ty otáčky srovnávat taky nelze, jelikož se porovnává neporovnatelné...když už, tak TDI a turbo benzín...a třeba u toho 1.8T je nejvyšší krouťák u 2000 otáčkek, takže tam pocitově to auto začíná zabírat...a tahá to do 6500..což je spektrum 4500 otáček...nafta tak 1900-4200...což je 2300 otáček...pokud bych do tohoto spektra narval výkon turbo benzíňáku, tak to pocitově bude taky někde jinde...ale každému vyhovuje něco jiné...mně teda rozhodně benzín se šnekem..
Naposledy upravil(a) jurod dne 22.03.2013 00:06, celkem upraveno 2 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
zřejmě mě budeš muset svést v tom tvém dělíčku.. v seriové 110kW to tak začlo pocitově tahat od těch 3000ot
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Říkám...každému vyhovuje něco jiné a tohle je asi nekonečná diskuze...
Co koukám třeba tady na graf, http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 0Nm_01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tak krouťák série nejvyšší někde 2400 otáček...abych zas nekecal..
Já jsem prostě spíš na ty reálný čísla času zrychlení a otáčky...
Co koukám třeba tady na graf, http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 0Nm_01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tak krouťák série nejvyšší někde 2400 otáček...abych zas nekecal..
Já jsem prostě spíš na ty reálný čísla času zrychlení a otáčky...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Tak jsem měl tu čest se po 5 letech od nehody Superba svézt znova s tou 96kw bestií v Seatu Ibiza a táhlo mu to perfektně panu řidiči!!! Z těch benzínů od té doby jsem už pomalu zapomněl jaké to je být zamáčknut do sedačky a zmizet každý přetočený seriový Octávce za první zatáčkou
Jinak tímto svezením o5 ožila možnost nafty Ale chtělo by to spíše to ARLko 110kw
Jinak tímto svezením o5 ožila možnost nafty Ale chtělo by to spíše to ARLko 110kw
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Cože ??? Ona ta 96ska zrychlí z 0-100 za stejnou dobu jako můj bývalý Peugeot 106 1.6 16V Tak to je hooodně slabý ! Čekal bych teda víc, asi to nebude tak skvělý motor, jak jsem si mysleljurod píše:Říkám...každému vyhovuje něco jiné a tohle je asi nekonečná diskuze...
Co koukám třeba tady na graf, http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 0Nm_01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tak krouťák série nejvyšší někde 2400 otáček...abych zas nekecal..
Já jsem prostě spíš na ty reálný čísla času zrychlení a otáčky...
VW Golf IV V6 4_MOTION