Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od Bazim »

Zdravim, snažil jsem se za pomocí rad člena passat fóra změřit váhu vzduchu a tlak turba, ale zjistil jsem, že se do ŘJ motoru při nastartovaném motoru ani nedostanu a vypíše to chybu, která je vidět na obrázku. Na obrázku je i mé nastavení VAGu a tuto stejnou chybu mi to dělá i u dalších ŘJ myslím si, že u rádia (není originální, takže asi logické) a vím, že u klimatronicu mi to dělalo také + ještě u nějakých dalších.

Neví někdo co s tím?

EDIT // Ať nemusím zakládat další téma, tak se zeptám rovnou tady. Po zapnutí klíčku začne takové bzučení co to je za bzučení?
Přílohy
Bez názvu3.JPG
Bez názvu2.JPG
Obrázek

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od majkl1 »

Co máš za kabel?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od Bazim »

Takový ten KKL modrý z aukra.
Obrázek

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od majkl1 »

Osobně sázím na chybu kabelu.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od Bazim »

Na jednom portále už mi také bylo řečeno, že tento kabel to prostě nedokáže :(, tak třeba to někdo ověří nebo naopak vyvrátí.
Obrázek

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od majkl1 »

Hele, já jsem byl nucen na rychlo taky koupit tenhle šmejd. První, co jsem zjistil, že ho do zásuvky v B5 vůbec nedostanu - je o 3mm větší pouzdro.
Tak jsem musel DPS přepájet na starý origo kábel, který se mi odporoučel do křemíkového nebe.
Tahle čína je jako motorpalácký trysky. Buď vydrží milion nebo ani cestu domů.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od Bazim »

Já potřebuji vědět hlavně jestli s ním vůbec možné např. právě logování turba je možné. Protože nejsem první co se s nastartovaným motorem nemůže dostat do ŘJ a tak mě zajímá jestli to je kusem a nebo to prostě s tímhle nejde.
Obrázek

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od majkl1 »

Kusem
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od Bazim »

Na jednom nejmenovaným fóru mi bylo řečeno ohledně toho kabelu a VAGu toto.
To je typicky kabelem (takovym modrym z aukra )
Tyhle shit kabely maji male prenosove rychlosti (simulujou seriovy port nebo maji proste malou prenosovou kapacitu), takze zatimco pri vyplem motoru se vse v pohode nacte (nepromenne ulozene hodnoty), tak pri behu motoru kabel nestaci prommenne hodnoty prenaset.
Nebo to mas vazne napichle fyzicky pres seriovy port (Asi ne...)
A ještě neví někdo něco ohledně toho bzučení? Viz. v prvním příspěvku v EDITu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od Bazim »

Opravdu nikdo nic netuší?
Obrázek

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku

Příspěvek od FandaTDI »

ad bzučení: nemáš tam např. automatický rozsvěcení a vadnej mikrospínač v řidičovo dveřích? (co komfortka a chyby?)
ad připojení: pokud se připojí bez nastartovanýho motoru, je dost možný, že po nastartování na k-line (ev.kostru) odněkud "leze bordel" (nemusí to bejt jen to rádio, může bejt na vině třeba i altík, zásahy do elinstalace, ap. ... ) - s "modrejma" zkušenosti nemam, moožná je na vině kabel, ale ta teorie s live datama mi přijde jako blbost (tu bych chápal v případě nějakých problémů při čtení dat z bloku hodnot, problémů s logováním, atp. - čistě jen při připojení řj by snad měly bejt přenášený stejný/identifikační,ap. data, ať už je nastartováno nebo ne...)

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“