Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od Zemi77 »

Moje řeč pane. :) Žádné turbíny v motoru nepotřebujeme ,také nemám rád tu charakteristiku turba ,které táhne tak nepravidelně a je ta jízda taková divná ,nepříjemná , neplynulá.


Tomu bych si dovolil oponovat... Vždyť když se podívaš na průběh momentu u 1,8T , je od nějakých 1750 ot/min lineární až téměř dokonce. Takže pojem neplynulá charaktersitika se mi nezdá :negative:

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od Doctor Driver »

Tohle spíš platí o turbo dieselech - nejdřív nic, pak moc a pak zase nic :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od Zemi77 »

O starých turbo dieselech tedy rozhodně.Dnešní TDi motory myslím táhnou slušně od spodu už od nějakých 1500 také... a to že v nějakých 3000-3500 končí no je jiná věc... Je to Diesel prostě :)

Uživatelský avatar
dont look at me
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 23.08.2012 10:52
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od dont look at me »

Zemi77 píše:Moje řeč pane. :) Žádné turbíny v motoru nepotřebujeme ,také nemám rád tu charakteristiku turba ,které táhne tak nepravidelně a je ta jízda taková divná ,nepříjemná , neplynulá.


Tomu bych si dovolil oponovat... Vždyť když se podívaš na průběh momentu u 1,8T , je od nějakých 1750 ot/min lineární až téměř dokonce. Takže pojem neplynulá charaktersitika se mi nezdá :negative:

Jojo ,ten 1.8T byl zrovna slušný motor ,ale pořád je to něco jiného než atmosféra . Mě se prostě líbí ten pocit ,že podřadím o dva stupně ,motor začne zpívat a táhne až do 6500 ot/min :yahoo:
"You only really learn by doing it, I believe." - Ayrton Senna

Nevěř tomu ,co ti říká turbo :-D

Obrázek Golf IV 2.3 V5 4motion

Uživatelský avatar
vwgecko
Pilot
Pilot
Příspěvky: 815
Registrován: 26.04.2009 12:13
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od vwgecko »

na 1,6TD (CY) mi nešahejte :) táhne hezky odspodu a plynule ne jako ty vaše 1,9TDI z B5,5 apod.. a točit se dá krásně do 4700 :)
sen skončil (vw-life.eu)
život de dál: http://www.dfens-cz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
moje nová láska- vločka - vw T3 VANAGON GL Westfalia Camper 2,1 MV KAT

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od Eitn »

Jojo ,ten 1.8T byl zrovna slušný motor ,ale pořád je to něco jiného než atmosféra . Mě se prostě líbí ten pocit ,že podřadím o dva stupně ,motor začne zpívat a táhne až do 6500 ot/min

/////

Mně 1.8T táhne taky až do 6500ot a o dva stupně můžu podřadit taky :) někdy i o 4 (město 60km/h 6.rychlost a podřazení na 2jku..myslím že to udělá s pružným zrychlením víc než vám s V5 :) )

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od lifty »

Jako ty charakteristika u 1.8T je sice hezká, ale v reálu od těch 1800ot/min pořádně táhne tak jednička a dvojka. Při trojce už nic moc. Pořádnej tah na většinu stupňů začíná až tak už 2,5-3tis. ot. Včera jsme se o tom bavili s majrekem.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

vanhouten
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 11.06.2010 20:57

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od vanhouten »

co se tyce aditiv a 100 oktan benzinu, tak mi taky pripadne ze to jelo lip (taky OMW 100+ty sajrajty do nadrze), ale hlavne jsem zpozoroval nizsi spotrebu a hlucnost. ale hlavni duvod byl, ze jsem potreboval trochu procistit palivovou soustavu. predtim mi auto obcas chciplo (ne uplne, ale otacky sly dolu a motor jako by zhasnul, stacilo pustit plyn a znova pridat a uz to bylo v pohode) kdyz jsem konstatne stejnou rychlosti. potom co jsem nalil do dvou nadrzi ty svinstva tak uz je auti v klidu.
VW Bora "Froggy" 1.8T GT Sport (AUM), VW Bora "Honey Bunny", 1.6 16V, 77kw (BCB). Vw "Lupo(rn)" , 1.0 (AHT).

No turbo, no diesel, no power?, NO PROBLEM!!!

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od xerxes »

ma zkušenost liju do auta 6 let jen 100oktan motor šlape krásně nědavno jsem měl sundanou hlavu,čuměl jsem jak to tam je všechno čiste

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od Sonny »

Sonny píše:Tak na základě rady z odkazu výše,jsem si objednal zvyšovač oktanového čísla Sonax.

http://www.sonax.cz/view.php?cisloclank ... &rstema=25" onclick="window.open(this.href);return false;

Sehnal jsem to za 100,- a ta lahvička 250ml je na 50L.Pak sem napíšu jestli to k něčemu bylo :laugh:
Tak po třech nádržích N95+SONAX(zvyšovač oktanů)sem musím napsat závěr.
Je to stejné jako bych tam lil jen obyčejnou N95,tedy ventily v nízkých ot.klepu,motor jde stejně neochotně do otáček,na volnoběh se jakoby dusí,tzn.že výkon zůstal stejný,Sonax neměl vliv.Občas blikla i kontrolka motoru.Jediné plus je že spotřeba se Sonaxem je o něco nižší(stejně jako s N98).
Takže můj názor je že OMV Maxxmotion 100,se asi nic nevyrovná!!! Nezkoušel jsem jiné přísady ale už tomu jaksi nevěřím.

Jen pro zajímavost.......
Dojížděl jsem nádrž toho N95+Sonax a chtěl jsem dojet k OMV pro Maxmm..Ale nedojel bych,a tak jsem vzal pár litrů na dojezd N98 u uplné Noname zapadlé benzínky,no to byla změna!!! vrrrnn :laugh: A to jsem četl na jednom odborném webu že N95 s velkou výtočí může mít více oktanu než N98 která má malou výtoč.To si teda nemyslím.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)

Příspěvek od tomakecTD »

Přál bych vám tam LPG :D Nějakej čas sem jezdil na benzin, N95 a pak sem po pár měsících jel na LPG a nestačil sem se divit jak to jede :pleasantry: Hold 110 oktanů :D To ale platí u dokonale seřízeného LPG systému.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“