Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
Moje řeč pane. Žádné turbíny v motoru nepotřebujeme ,také nemám rád tu charakteristiku turba ,které táhne tak nepravidelně a je ta jízda taková divná ,nepříjemná , neplynulá.
Tomu bych si dovolil oponovat... Vždyť když se podívaš na průběh momentu u 1,8T , je od nějakých 1750 ot/min lineární až téměř dokonce. Takže pojem neplynulá charaktersitika se mi nezdá
Tomu bych si dovolil oponovat... Vždyť když se podívaš na průběh momentu u 1,8T , je od nějakých 1750 ot/min lineární až téměř dokonce. Takže pojem neplynulá charaktersitika se mi nezdá
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
Tohle spíš platí o turbo dieselech - nejdřív nic, pak moc a pak zase nic
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
O starých turbo dieselech tedy rozhodně.Dnešní TDi motory myslím táhnou slušně od spodu už od nějakých 1500 také... a to že v nějakých 3000-3500 končí no je jiná věc... Je to Diesel prostě
- dont look at me
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 23.08.2012 10:52
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
Zemi77 píše:Moje řeč pane. Žádné turbíny v motoru nepotřebujeme ,také nemám rád tu charakteristiku turba ,které táhne tak nepravidelně a je ta jízda taková divná ,nepříjemná , neplynulá.
Tomu bych si dovolil oponovat... Vždyť když se podívaš na průběh momentu u 1,8T , je od nějakých 1750 ot/min lineární až téměř dokonce. Takže pojem neplynulá charaktersitika se mi nezdá
Jojo ,ten 1.8T byl zrovna slušný motor ,ale pořád je to něco jiného než atmosféra . Mě se prostě líbí ten pocit ,že podřadím o dva stupně ,motor začne zpívat a táhne až do 6500 ot/min
"You only really learn by doing it, I believe." - Ayrton Senna
Nevěř tomu ,co ti říká turbo
Golf IV 2.3 V5 4motion
Nevěř tomu ,co ti říká turbo
Golf IV 2.3 V5 4motion
- vwgecko
- Pilot
- Příspěvky: 815
- Registrován: 26.04.2009 12:13
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
na 1,6TD (CY) mi nešahejte táhne hezky odspodu a plynule ne jako ty vaše 1,9TDI z B5,5 apod.. a točit se dá krásně do 4700
sen skončil (vw-life.eu)
život de dál: http://www.dfens-cz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
moje nová láska- vločka - vw T3 VANAGON GL Westfalia Camper 2,1 MV KAT
život de dál: http://www.dfens-cz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
moje nová láska- vločka - vw T3 VANAGON GL Westfalia Camper 2,1 MV KAT
- Eitn
- Člen klubu
- Příspěvky: 414
- Registrován: 13.04.2010 22:00
- Bydliště: OlomouCity
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
Jojo ,ten 1.8T byl zrovna slušný motor ,ale pořád je to něco jiného než atmosféra . Mě se prostě líbí ten pocit ,že podřadím o dva stupně ,motor začne zpívat a táhne až do 6500 ot/min
/////
Mně 1.8T táhne taky až do 6500ot a o dva stupně můžu podřadit taky někdy i o 4 (město 60km/h 6.rychlost a podřazení na 2jku..myslím že to udělá s pružným zrychlením víc než vám s V5 )
/////
Mně 1.8T táhne taky až do 6500ot a o dva stupně můžu podřadit taky někdy i o 4 (město 60km/h 6.rychlost a podřazení na 2jku..myslím že to udělá s pružným zrychlením víc než vám s V5 )
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
Jako ty charakteristika u 1.8T je sice hezká, ale v reálu od těch 1800ot/min pořádně táhne tak jednička a dvojka. Při trojce už nic moc. Pořádnej tah na většinu stupňů začíná až tak už 2,5-3tis. ot. Včera jsme se o tom bavili s majrekem.
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 11.06.2010 20:57
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
co se tyce aditiv a 100 oktan benzinu, tak mi taky pripadne ze to jelo lip (taky OMW 100+ty sajrajty do nadrze), ale hlavne jsem zpozoroval nizsi spotrebu a hlucnost. ale hlavni duvod byl, ze jsem potreboval trochu procistit palivovou soustavu. predtim mi auto obcas chciplo (ne uplne, ale otacky sly dolu a motor jako by zhasnul, stacilo pustit plyn a znova pridat a uz to bylo v pohode) kdyz jsem konstatne stejnou rychlosti. potom co jsem nalil do dvou nadrzi ty svinstva tak uz je auti v klidu.
VW Bora "Froggy" 1.8T GT Sport (AUM), VW Bora "Honey Bunny", 1.6 16V, 77kw (BCB). Vw "Lupo(rn)" , 1.0 (AHT).
No turbo, no diesel, no power?, NO PROBLEM!!!
No turbo, no diesel, no power?, NO PROBLEM!!!
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
ma zkušenost liju do auta 6 let jen 100oktan motor šlape krásně nědavno jsem měl sundanou hlavu,čuměl jsem jak to tam je všechno čiste
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
Tak po třech nádržích N95+SONAX(zvyšovač oktanů)sem musím napsat závěr.Sonny píše:Tak na základě rady z odkazu výše,jsem si objednal zvyšovač oktanového čísla Sonax.
http://www.sonax.cz/view.php?cisloclank ... &rstema=25" onclick="window.open(this.href);return false;
Sehnal jsem to za 100,- a ta lahvička 250ml je na 50L.Pak sem napíšu jestli to k něčemu bylo
Je to stejné jako bych tam lil jen obyčejnou N95,tedy ventily v nízkých ot.klepu,motor jde stejně neochotně do otáček,na volnoběh se jakoby dusí,tzn.že výkon zůstal stejný,Sonax neměl vliv.Občas blikla i kontrolka motoru.Jediné plus je že spotřeba se Sonaxem je o něco nižší(stejně jako s N98).
Takže můj názor je že OMV Maxxmotion 100,se asi nic nevyrovná!!! Nezkoušel jsem jiné přísady ale už tomu jaksi nevěřím.
Jen pro zajímavost.......
Dojížděl jsem nádrž toho N95+Sonax a chtěl jsem dojet k OMV pro Maxmm..Ale nedojel bych,a tak jsem vzal pár litrů na dojezd N98 u uplné Noname zapadlé benzínky,no to byla změna!!! vrrrnn A to jsem četl na jednom odborném webu že N95 s velkou výtočí může mít více oktanu než N98 která má malou výtoč.To si teda nemyslím.
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Sto oktan + aditivum do benzínu ? =)
Přál bych vám tam LPG Nějakej čas sem jezdil na benzin, N95 a pak sem po pár měsících jel na LPG a nestačil sem se divit jak to jede Hold 110 oktanů To ale platí u dokonale seřízeného LPG systému.