MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Hlavně asi pájení stojí za to
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- Memphis-m6
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2011 22:16
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Díky všem za odpovědi.Řídí jednotku z AFNka necham ležet v šuplíku.Ještě by mě zajímalo.Kdybych sehnal AFN motor,jak je to s elektrikou k motoru?Díky
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Spíš bys asi měl problém s přepisem motoru za výkonější. U starejch paštik to dělaj neradi.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Nemusel bys kupovat celý jiný motor. Stačilo by sehnat turbo VTG z motoru 81kW, případně vstřiky. Ostatní se dá přizpůsobit.
- Memphis-m6
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2011 22:16
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
s prepisem by problem nebyl.mam bouraneho Sharana (s AFN motorem)s doklady a z nej pochazi RJ.biohuzel motor byl pri nehode rozbity.koupil jsem jineho Sharana na dily na opravu toho bouraneho,jenze mi prodavajici trosku kecal,co se tyce vykonu motoru.Prodaval to jako 81 kw verzi,ale az doma jsem zjistil,ze je to 66 kw.jinak bych o tom neuvazoval.uvidime casem co bude.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Otázka je jestli se to vyplatí, kromě práce samotný to bude stát i nějakej zlaťák. Muselo by to bejt wšechno za pusu aby se to vyplatilo.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- Memphis-m6
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2011 22:16
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
To je mi jasný,že by to nějakej peníz sluplo.Zatím tam nechám to co tam je a pak uvidím,až Sharánka dodělám,jak to pojede.Na líný auto jsem zvyklí (do nedávna jsem měl Passat B2 1.6 D,což nebyl zrovna sportovec) tak mi to třeba vadit nebude.Díky všem za odpovědi. až bude hotovej,hodím fotečku...
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 18.11.2012 15:24
- Bydliště: Sedlčansko-Rovina
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Jen pro pořádek, závadu 65535 tu všici řešíte rozborkou ř.j. motoru a výměnou prasklé hadičky, ale mě to hlásí 16 989. Radí mi také otevřít a opravit hadičku. Je možné, že je to tatáž příčina ??
SHARAN 1,9 TDI 81KW r.v. 1999 AVG
Sedlčansko
Sedlčansko
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Jasně. Kontrolou útrob řídící jednotky rozhodně nic nezkazíš, případná výměna 10 cm hadičky je otázkou minuty. Jedná se o stejný typ a kousek hadičky, jaký je mezi vstřikovači na zpětném vedení nafty (vnitřní průměr 3,2 mm).
Mému kamarádovi na Sharanu to hlásilo stejnou chybu 16989, jako to hlásí Tobě. Vadná hadička.
Je to natolik častá závada, že je nasnadě to prověřit. Nic kromě půl hodiny času Tě to nestojí.
Mému kamarádovi na Sharanu to hlásilo stejnou chybu 16989, jako to hlásí Tobě. Vadná hadička.
Je to natolik častá závada, že je nasnadě to prověřit. Nic kromě půl hodiny času Tě to nestojí.
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 18.11.2012 15:24
- Bydliště: Sedlčansko-Rovina
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Dobrá, děkuju za info. Shodou náhod jsem dnes dovezl metráž hadiček dle ETKY do motorového prostoru, chtěl jsem je všechny vyměnit. Tak se pustím nejprve do té ř.j. Jen musím nastudovat postuo, palubku pod budíkama jsem ještě nikdá nekuchal .
SHARAN 1,9 TDI 81KW r.v. 1999 AVG
Sedlčansko
Sedlčansko
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Myslím, že to tu je někde popsáno. Přístroje se demontují křížovým šroubovákem - dva šrouby na černém rámečku nahoře a poté dva šrouby v rozích budíků. Budíky se vyklopí a po odpojení elektriky vytáhnou. A pak to vypukne.
Když jsem demontoval jednotku poprvé, vztekal jsem se u toho jako pes. Ale nakonec jsem zjistil, že když si k tomu pořídím potřebné nářadí, je to otázka pár minut.
Určitě je k tomu třeba mít bity TORX s dírkou uprostřed - bez toho jednotku nevyndáš. Nejprve se od jednotky odpojí hadička přetlaku, která vede od sacího potrubí motoru. Není vidět, je třeba ji nahmatat úplně vpředu jednotky na její pravé straně. Vidět je jen svorkovnice elektriky z pravé strany jednotky - hadička je před ní, čili jakoby utopená pod oknem. Nemá žádnou sponu (což mě po pravdě dost překvapilo a při montáži jsem tam sponu dal), takže ji dvěma zanořenými prsty vytáhneš. Poté je třeba odpojit svorkovnici elektriky - je to taková ta pojistka, co se vytáhne (dopředu ve směru jízdy) a svorkovnice vyjede sama z patice jednotky ven. Nakonec v místě pod svorkovnicí se vyšroubují dva TORX šrouby a jednotka je Tvoje.
Když jsem demontoval jednotku poprvé, vztekal jsem se u toho jako pes. Ale nakonec jsem zjistil, že když si k tomu pořídím potřebné nářadí, je to otázka pár minut.
Určitě je k tomu třeba mít bity TORX s dírkou uprostřed - bez toho jednotku nevyndáš. Nejprve se od jednotky odpojí hadička přetlaku, která vede od sacího potrubí motoru. Není vidět, je třeba ji nahmatat úplně vpředu jednotky na její pravé straně. Vidět je jen svorkovnice elektriky z pravé strany jednotky - hadička je před ní, čili jakoby utopená pod oknem. Nemá žádnou sponu (což mě po pravdě dost překvapilo a při montáži jsem tam sponu dal), takže ji dvěma zanořenými prsty vytáhneš. Poté je třeba odpojit svorkovnici elektriky - je to taková ta pojistka, co se vytáhne (dopředu ve směru jízdy) a svorkovnice vyjede sama z patice jednotky ven. Nakonec v místě pod svorkovnicí se vyšroubují dva TORX šrouby a jednotka je Tvoje.
-
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 03.06.2009 21:56
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Potrebuju vymenit ridici jednotku motoru a mam v aute 028 906 021 JJ a pak ma dve nahradni. obe jsou z 81kw, rozdil je v pismenech na konci, cisla sou stejny 028 906 021 CG a druha GT, pujde to zamenit resp. co bude potreba udelat?
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Kontaktuj klubáka s nickem Tornado1, určitě ti poví co a jak
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 03.06.2009 21:56
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Tak mam zahadu-vyndal odpojil sem original jednotku, pripojil jinou mimochodem z 66kw verze, pridrzel klicek u spinacky a nastartoval a ono to fungovalo. Ted to zkousim znova uz to akorat chytne, chcipne, chytne chcipne. Vyndal sem i krouzek u spinacky a klic strcil dovnitr a furt to nejde, jak je to mozne?
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Musíš zakázat immo, jinak ti to bude dělat neustále. Odpojení kroužku immo nepomůže.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy