S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
DandyCZ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 594
Registrován: 21.04.2009 08:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?

Příspěvek od DandyCZ »

Ahoj,
za týden odjíždím na dovolenou (čechy) ale budu blízko Německejch hranic tak zvažuju jednodenní výlet směr Drážďany. Má cenu tam vůbec jezdit a dráždit Drážďanský orgány mým nehomologovaným koncovým tlumičem výfuku? Asi je moc neoslním tím že tam dám origo silencer co byl k výfuku k utlumení hluku co?
Nikde jsem zatím nic konkrétního nenašel o autech, jen sem se všude dočetl že třeba u motorek po těch výfukách docela jdou. Že tam prej strkaj dráty jestli je to průchozí. Mimochodem na autě průchozí mám a to i když se tam vrazí silencer....

Dík za info jestli o tom něco víte. To si radši ten výlet odpustím než platit pokutu jako kráva a nebo si nechat zabavit auto....

Cheezy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 13.04.2013 14:47

Re: S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?

Příspěvek od Cheezy »

Ahoj, s tím já Ti neporadím, jen mě zajímalo co tam máš za výfuk?
Já mám Golfa IV 1.4 16 a chtěl bych si udělat řvouna, ale nevím přesně jak.
Chtěl bych to pořešit nějak levnějc, nechci do toho valit několik tisíc.

Uživatelský avatar
DandyCZ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 594
Registrován: 21.04.2009 08:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?

Příspěvek od DandyCZ »

já tam mám tlumič WM Sport.....je to zkrátka válec a v něm uvnitř děrovaná trubka.
Na volnoběh to jen tak pobublává, skoro neznatelný, a když se za to vezme má to takovej hlubší zvuk, něco jako Imprezy STI (ale teda bez efektu turba).

Pokud chceš větší rachot, dá se středovej díl nahradit trubkou :) nebo rezonátorem. Ale otázka co na to bude říkat motor...aby to nemělo negativní vliv na účinek.

Ten WM sport dozadu mě vyšel asi na 800 + cca 400 další materiál na redukce a držáky.
Ale životnost žádá hitparáda...ale vůči ceně asi dobrý.
Mě vydržel 2 zimy. Možná by vydržel déle, ale na podzim mě nabrali na zadek a výfuk se musel rovnat a upčela to celé uhnilo, takže letos jde dolů a asi dám klasiku.
Dostvelkej oříšek u golfa je to tam rozumně chytit, origo držák za nápravou je úplně mimo trubku. Ale pokud máš dílnu a svářečku tak si poradíš, nebo někoho kdo to má.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“