Ahoj,
za týden odjíždím na dovolenou (čechy) ale budu blízko Německejch hranic tak zvažuju jednodenní výlet směr Drážďany. Má cenu tam vůbec jezdit a dráždit Drážďanský orgány mým nehomologovaným koncovým tlumičem výfuku? Asi je moc neoslním tím že tam dám origo silencer co byl k výfuku k utlumení hluku co?
Nikde jsem zatím nic konkrétního nenašel o autech, jen sem se všude dočetl že třeba u motorek po těch výfukách docela jdou. Že tam prej strkaj dráty jestli je to průchozí. Mimochodem na autě průchozí mám a to i když se tam vrazí silencer....
Dík za info jestli o tom něco víte. To si radši ten výlet odpustím než platit pokutu jako kráva a nebo si nechat zabavit auto....
S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13.04.2013 14:47
Re: S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?
Ahoj, s tím já Ti neporadím, jen mě zajímalo co tam máš za výfuk?
Já mám Golfa IV 1.4 16 a chtěl bych si udělat řvouna, ale nevím přesně jak.
Chtěl bych to pořešit nějak levnějc, nechci do toho valit několik tisíc.
Já mám Golfa IV 1.4 16 a chtěl bych si udělat řvouna, ale nevím přesně jak.
Chtěl bych to pořešit nějak levnějc, nechci do toho valit několik tisíc.
- DandyCZ
- Závodník
- Příspěvky: 594
- Registrován: 21.04.2009 08:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?
já tam mám tlumič WM Sport.....je to zkrátka válec a v něm uvnitř děrovaná trubka.
Na volnoběh to jen tak pobublává, skoro neznatelný, a když se za to vezme má to takovej hlubší zvuk, něco jako Imprezy STI (ale teda bez efektu turba).
Pokud chceš větší rachot, dá se středovej díl nahradit trubkou nebo rezonátorem. Ale otázka co na to bude říkat motor...aby to nemělo negativní vliv na účinek.
Ten WM sport dozadu mě vyšel asi na 800 + cca 400 další materiál na redukce a držáky.
Ale životnost žádá hitparáda...ale vůči ceně asi dobrý.
Mě vydržel 2 zimy. Možná by vydržel déle, ale na podzim mě nabrali na zadek a výfuk se musel rovnat a upčela to celé uhnilo, takže letos jde dolů a asi dám klasiku.
Dostvelkej oříšek u golfa je to tam rozumně chytit, origo držák za nápravou je úplně mimo trubku. Ale pokud máš dílnu a svářečku tak si poradíš, nebo někoho kdo to má.
Na volnoběh to jen tak pobublává, skoro neznatelný, a když se za to vezme má to takovej hlubší zvuk, něco jako Imprezy STI (ale teda bez efektu turba).
Pokud chceš větší rachot, dá se středovej díl nahradit trubkou nebo rezonátorem. Ale otázka co na to bude říkat motor...aby to nemělo negativní vliv na účinek.
Ten WM sport dozadu mě vyšel asi na 800 + cca 400 další materiál na redukce a držáky.
Ale životnost žádá hitparáda...ale vůči ceně asi dobrý.
Mě vydržel 2 zimy. Možná by vydržel déle, ale na podzim mě nabrali na zadek a výfuk se musel rovnat a upčela to celé uhnilo, takže letos jde dolů a asi dám klasiku.
Dostvelkej oříšek u golfa je to tam rozumně chytit, origo držák za nápravou je úplně mimo trubku. Ale pokud máš dílnu a svářečku tak si poradíš, nebo někoho kdo to má.