Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Podle me je to nejaka netesnost, zkus jeste kapnout trosku vody na sedlo ve kterym je vstrik, pokud si to tu vodu nasaje, vis ze ti ty vstriky netesni. Pak zkus jeste vymenit tesneni mezi hlavou a sanim. Prohlidni sani, jestli neni nekde praskly. Idealni by bylo to vsechno natlakovat. U turbomotoru je kazda netesnost hodne znat!
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jo to těsnění u vstřiků zkusim. Asi bude nejjednodušší, to auto dát do servisu, ať to najdou. Nějak mi začíná docházet trpělivost s tím autem
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jenze v zervisu se asi nedoplatis, protoze to budou delat treba tejden, nez neco najdou jestli neco najdou. Nebo povymenujou vsechno preventivne..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No mam celkem slušný servis, ale stejně. Prasklý hadice jsem nenašel a na parohy jsem taky koukal a nikde nic. Možná nechám preventivně vyměnit těsnění u vstřiků a sacích parohů, pokud to nevyjde na majilant a bude.
Moožná ještě nechám dát nový těsnění víka ventilů, protože u prvních dvou svíček bylo pár kapiček oleje.
Moožná ještě nechám dát nový těsnění víka ventilů, protože u prvních dvou svíček bylo pár kapiček oleje.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Hele ještě se tě chci zeptat. Rozdělával jsi někdy vstřiky, je to těžký? Že bych preventivně vyměnil to těsnění (co jsem koukal tak to stojí pár korun). Co jsem, ale čet na netu, tak je k tomu potřeba momenťák což nemám.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Rozdelaval, nekolikrat. Zadnej momemtak nepotrebujes. Odpojis konektory vstriku, povolis 2 sroubky. Vytahnes listu i se vstrikama. Meni se gumicky na vstrikach, jsou tam dvoje. Jedny ti tesni vstriky v tech plastovejch sedlech, co jsou v sani a druhy v pal. liste. Muzes vymenit oboje. Koukni i na ty plast. sedla v sani, jestli nejsou praskly.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ok, zkusím kouknout i na fotky na netu, jestli to tam někde nebude. Nerad bych to nějak zkurvil.
A to těsnění sacích parohů bych myslíš taky mohl zvládnout? Úplnej lempl si myslim nejsem, tak bych to taky zkusil, pokud k tomu bude nějakej rozumnej přístup.
A to těsnění sacích parohů bych myslíš taky mohl zvládnout? Úplnej lempl si myslim nejsem, tak bych to taky zkusil, pokud k tomu bude nějakej rozumnej přístup.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Koukni ke me na auto, tady na klubu, neco tam asi mam, nebo ti sem neco hodim.
To tesneni taky zvladnes uplme v pohode.
To tesneni taky zvladnes uplme v pohode.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
hlavně si dej bacha at ti nenapadá bordel co se drží u parohů dovnitř do hlavy...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jojo to bych nerad aby tam něco napadalo, kouknu na ty fotky, kdyžtak ti pošlu SZ, pokud bych je nenašel. Kdyby něco tak se ještě zeptám.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jinak občas pozoruju, že je problém i při startech. Někdy natočí na brnknutí a otáčky krásně vyjedou na těch 800, to ale při zahřátym motoru, a někdy to je takový sekaný moc se mu nechce ale nakonec se chytne a občas to po startu drží nějakejch 700-750 otáček tak lehce přidám plyn a už se to drží na těch 800. Počítám, že to bude další projev něčeho špatného jako ty pomalu padající otáčky.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Nekde neco netesni, nebo cidlo teploty.. Ale to uz jsi daval novy, ne?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
To mam dvě čidla a žádná změna když to prohazuju, asi to opravdu někde netěsní a jak se auto ohřeje tak se to roztáhne nebo stáhne co já vím a pak to třeba netěsní, nebo špatně. Zkusim povyměňovat ty těsnění
Jinak zatím díky moc za ochotu
Jinak zatím díky moc za ochotu
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Mas 2 a je aspon jedno novy?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jojo jedno starý a pak jsem kupoval druhý. Sice v normálních autodílech a myslim si, že to není orig., ale ani s jedním tam není změna.